Pelé, maar mijn hart ligt bij Garrincha. Die is top tien aller tijden.quote:Op maandag 23 mei 2016 23:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tong. Wie vind je beter, Pele of Mane Garrincha?
Michels iig niet. Maar het ging over van voor mijn tijd. Cruijff in de top tien.quote:
Dan zal ik vast te enthousiast geveegd hebben, ik zal even kijkenquote:Op maandag 23 mei 2016 23:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je hebt mijn liverpool post gedelete, mag ik daar de reden van weten?
Cloufie Marx.quote:Op maandag 23 mei 2016 23:23 schreef Anoonumos het volgende:
I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one.
Staat er ewoon hoor #33quote:Op maandag 23 mei 2016 23:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je hebt mijn liverpool post gedelete, mag ik daar de reden van weten?
Vallen en opstaan, ministapjesquote:
Oh dan heb ik te enthousiast gekeken..quote:
quote:Op maandag 23 mei 2016 23:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
FB / Ik werd net echt blij. Zag Yvonne volop mee posten
deze column is beter dan die van hermanquote:Op maandag 23 mei 2016 23:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oh dan heb ik te enthousiast gekeken..
Tevens wel beter dat Louis weg is.. Er is maar 1 Zlatan en als je die kan krijgen moet je er vol voor gaan als United zijnde, ook al heeft vGaal veel pech gehad en de FA cup gewonnen.
thanks thanks alleen maar lovequote:Op dinsdag 24 mei 2016 01:24 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
deze column is beter dan die van herman
Ondanks jouquote:
Ha ha ha ha Dreigenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je gaat niet lopen dreigen hé?
Anders kan je me wel DMen
Er schijnt een user in VBL te zijn die users bedreigt via DM, die user schijnt te eindigen op 2 nummers...quote:
Liverpool en Manchester United waren allebei groot in een ander tijdperk. United in de jaren '90, Liverpool in de jaren '70 en '80. Ik vind zelf Manchester United een mooiere club, maar niet het United van tegenwoordig. Clubs worden minder boeiend als ze teveel succes hebben en te commercieel worden. Dat geldt ook voor een club als Barcelona. Was vroeger een mooie club, nu is het voornamelijk een toeristenmagneet.quote:Op maandag 23 mei 2016 23:21 schreef Doublepain het volgende:
Oneens dat Liverpool groter is qua traditie, status etc..
United troeft Liverpool nog steeds af qua status( wereldwijd), qua prijzen, qua grootte etc etc
1. United
2. Liverpool
De rest
WTFquote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Er schijnt een user in VBL te zijn die users bedreigt via DM, die user schijnt te eindigen op 2 nummers...
Just saying..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |