Nu maar hopen dat Mourinho de coach wordt en het opbouwwerk van van Gaal teniet doet.
Kan ik Manchester United nog meer gaan haten. Ben een grote fan van Louis, overal waar ie de kans krijgt hebben ze succes, en profiteren ze jarenlang van de jonge spelers die hij door laat breken.
Dit seizoen een 18jarige debutant als international afgeleverd. FA cup gewonnen, dat is een mooie prijs hoor. De landstitel, of anders, zat er door blessures niet in. Ben zo'n beetje de enige die baalde dat Bayern München de CL-Finale in de laatste minuten verloor van Manchester United. Manchester United is het Heerenveen van het mondiale voetbal. Opgelegd pandoer. Ik maak zelf wel uit welke clubs ik mooi en aantrekkelijk vind.
Iedereen moet ze leuk en traditioneel vinden. Liverpool echter, is groter qua traditie, status en prestaties. Dan kun je zeggen dat Liverpool al zo lang geen landskampioen is geweest. Manchester United moest er in de jaren 70/80 30 jaar op wachten, ze degradeerden zelfs.
Manchester City is helaas in de handen van het gross kapital gevallen. Dat was het Sparta van Engeland. De echte club van de stad. Ik ben een Gunner, toch Chelsea altijd kunnen waarderen. Die sympathie verdwijnt door de munten. Trouwens over munten gesproken, in 1968 werd het EK gespeeld met vier landen en beslist door het opgooien van een muntje. Nu regeert het grote geld uit het Midden-Oosten. Speelt Nederland geen rol tussen 24 landen.
De Nederlandse ex topvoetballers gaan aan de hand van huichelende oud-bondscoaches afbouwen in de woestijn. Ze zoeken namelijk een nieuwe uitdaging. Zoek je zelf broeder. Zong het Simplistisch verbond. Ons Lowieke huichelt nooit. Die zegt waar het op staat. Geen blad voor de mond en geen truukjes. Louis kun je mogen of niet mogen. Je weet wel wat je aan hem hebt.
Wie sprong er hoger dan Dessayie ? Wie gleed er sierlijker over de grasmat ? Wie was er beter dan Rotterdam en Eindhoven ? Wie wilde ooit nog eens bondscoach zijn op een WK ?
Wie lag er Löffeltje löffeltje ? Wie oh wie, heeft er de laatste 20 jaar als coach meer geschiedenis geschreven dan ons Lowie ? In Steen gemetseld. Met de neus vooruit.
[ Bericht 34% gewijzigd door tong80 op 23-05-2016 23:07:53 ]
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !