Ingesproken door de man die de stem van Dommel deed.quote:Op maandag 23 mei 2016 22:50 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Houd de deur tegen!
Houd de deur!
Houd deur!
Houdeur!
Hodur!
In het Nederlands geeft het minder problemen
Jammer joh, dit komt direct van GRRM af. Niet alleen hebben de schrijvers dat gezegd, er is ook dit https://ventrellaquest.com/2014/04/20/got-got/quote:Op maandag 23 mei 2016 22:53 schreef Joezi het volgende:
Lijkt me niet dat die pulp ook in het boek komt. GRRM heeft gezegd niets uit de serie te gebruiken maar zijn eigen grote lijn te blijven volgen.
Ja maar hij ziet de serie nu los van het boek, dat ie soms wat meehelpt is waar. Met zijn meeste ideeën doen ze niks, dat zie je aan de terugkeer in dezelfde staat van de heer Snow,quote:Op maandag 23 mei 2016 23:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jammer joh, dit komt direct van GRRM af. Niet alleen hebben de schrijvers dat gezegd, er is ook dit https://ventrellaquest.com/2014/04/20/got-got/
Robb was een idioot door Karstark te doden.quote:Op maandag 23 mei 2016 22:23 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Die moeder die haar man rechtstreeks in de handen van Littlefinger hielp? die moeder die Jaime liet ontsnappen en daarmee het gezag van haar zoon ondermijnde?
Robb had z'n lul niet achteraan moeten gaan maar gewoon zijn lot moeten accepteren.quote:Op maandag 23 mei 2016 23:05 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Robb was een idioot door Karstark te doden.
Ik wil een goede afsluiting van deze serie, dus ik denk dat ik de boeken maar eens moet lezen.quote:Op maandag 23 mei 2016 23:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja maar hij ziet de serie nu los van het boek, dat ie soms wat meehelpt is waar. Met zijn meeste ideeën doen ze niks, dat zie je aan de terugkeer in dezelfde staat van de heer Snow,
Ik ben bang dat mensen om één of andere reden een romantischer en epischer beeld hebben van GRRM dan de werkelijkheid is. Ja, er zal in de boeken meer vlees zitten om de verhaallijnen, maar in essentie is het gewoon hetzelfde fantasyverhaal hoor. Zó geweldig is hij nou ook weer niet, Martin.quote:Op maandag 23 mei 2016 23:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja maar hij ziet de serie nu los van het boek, dat ie soms wat meehelpt is waar. Met zijn meeste ideeën doen ze niks, dat zie je aan de terugkeer in dezelfde staat van de heer Snow,
Hmm ja we weten ook niet wat van hem komt en niet, tis maar hoe ze het naar buiten brengen. Hij kan zich er ook op aan gaan passen. Leek ook wel of ie wat verstrikt is geraakt in de vele karakters en verhaallijnen. Het eindplot zal ie al wel doorgespeeld hebben.quote:Op maandag 23 mei 2016 23:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben bang dat mensen om één of andere reden een romantischer en epischer beeld hebben van GRRM dan de werkelijkheid is. Ja, er zal in de boeken meer vlees zitten om de verhaallijnen, maar in essentie is het gewoon hetzelfde fantasyverhaal hoor. Zó geweldig is hij nou ook weer niet, Martin.
Dat eindplot is de reden dat ze uberhaupt met de serie mochten beginnen, dus ja dat komt overeen. Voor de rest zal de weg daar naar toe afwijken.quote:Op maandag 23 mei 2016 23:13 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hmm ja we weten ook niet wat van hem komt en niet, tis maar hoe ze het naar buiten brengen. Hij kan zich er ook op aan gaan passen. Leek ook wel of ie wat verstrikt is geraakt in de vele karakters en verhaallijnen. Het eindplot zal ie al wel doorgespeeld hebben.
everything happens for a reasin we are what we are where we are for a reasonquote:Op maandag 23 mei 2016 22:03 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Maar wat was er gebeurd als Brann had geluisterd naar de oude man, En niet stiekem een visioen betrad maar gewoon onder chaperon van de oude man. Dan was hij nooit aangeraakt door de White walker leider, en dan kon Willy's al die tijd gewoon praten, omdat de White walkers de grot niet kon betreden waardoor Willy's Brann moest redden. Het is back to the future all over again lol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |