komt goed uit dat ik die ambitie niet heb danquote:Op maandag 23 mei 2016 22:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nee hoor, maar lijkt me een belemmering bij acteren
helemaal geen ambitie toch?quote:Op maandag 23 mei 2016 22:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
komt goed uit dat ik die ambitie niet heb dan
doen ze in ftwd ook niet, acterenquote:Op maandag 23 mei 2016 22:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nee hoor, maar lijkt me een belemmering bij acteren
uit respect benoem ik je niet bij je echte naamquote:
Ik denk van wel, zoiets schemert doorquote:Op maandag 23 mei 2016 22:47 schreef deadprez het volgende:
Denk trouwens dat het vrij weinig met elkaar te maken heeft.
HansPLCquote:
Morgen Krachtwijkquote:Op maandag 23 mei 2016 22:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik hans
Hij hanst
Zij hanst
Wij hansen
Het hanst
Jullie hansen
Ja, word je ontslagen, gaat Tong vervolgens ook nog een stukje over je schrijven.quote:
ghehequote:Op maandag 23 mei 2016 22:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, word je ontslagen, gaat Tong vervolgens ook nog een stukje over je schrijven.
wat heb jij daar toch meequote:Op maandag 23 mei 2016 22:51 schreef Remqo het volgende:
[ afbeelding ]
Hier dp uit de serie.
Ik ga slapen vrinden
.... ik vind de laatste tijd steeds meer op possetje gaan lijken, schrijft ie ook zo?quote:Op maandag 23 mei 2016 22:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, word je ontslagen, gaat Tong vervolgens ook nog een stukje over je schrijven.
Genieten weer. Iemand van Cannondale (Uran) heeft al topshow beloofd. Maar 132 km, vrij kort ook. Astana hopelijk full retard. Movistar zal wel niks doen want Piti is een uiterst laffe renner.quote:
Kortom.. WE WORDEN WERLDKAMPIOEN!!quote:Op maandag 23 mei 2016 22:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Genieten weer. Iemand van Cannondale (Uran) heeft al topshow beloofd. Maar 132 km, vrij kort ook. Astana hopelijk full retard. Movistar zal wel niks doen want Piti is een uiterst laffe renner.
#HALLOMEDAILLESPIEGELquote:Op maandag 23 mei 2016 22:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kortom.. WE WORDEN WERLDKAMPIOEN!!
Tong?quote:Op maandag 23 mei 2016 22:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
.... ik vind de laatste tijd steeds meer op possetje gaan lijken, schrijft ie ook zo?
Oké Remcoquote:Op maandag 23 mei 2016 22:48 schreef Remqo het volgende:
[..]
uit respect benoem ik je niet bij je echte naam
?quote:Op maandag 23 mei 2016 22:53 schreef deadprez het volgende:
zoals ik al eerder zei ziet die kerel er veel te gezond uit
de deadprez uit die seriequote:
ja hoe hij post somsquote:
om hem met possetje te vergelijken gaat misschien ook wel te ver hoorquote:
zegt me nog steeds niksquote:
En het weer verwijderenquote:Op maandag 23 mei 2016 22:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik zag het ook al ja.quote:
SHIT IS AANquote:Op maandag 23 mei 2016 22:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit is mijn laatste post in VBL. Ben het negativisme zat. Doe m'n best en de negativelingen kunnen hun gang gaan. Als ik reageeer ben ik de pineut. Heb er geen zin meer in. Wel mooi dat m'n laatste post hier is met een kus voor Yvonne.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |