wat?quote:Op maandag 23 mei 2016 19:09 schreef Germano het volgende:
RTL7 is vanavond om half 9 het kijken waard. Voetbal Inside present Football Fight Club.
wtfquote:
Is dat hetzelfde als dat bij BNNquote:Op maandag 23 mei 2016 19:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wat?
oeh om half 10 rtl4 kijkje bij de anti-terreureenheden
Documentaire over Britse voetbalhooligans. Als dat niets is switch ik wel om half 10.quote:Op maandag 23 mei 2016 19:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wat?
oeh om half 10 rtl4 kijkje bij de anti-terreureenheden
rustig maar was niet negatief bedoeld :squote:Op maandag 23 mei 2016 19:11 schreef pinman het volgende:
[..]![]()
Kijk dan in mijn profiel. Daar staat mijn geboortedatum
Oke sorryquote:Op maandag 23 mei 2016 19:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
rustig maar was niet negatief bedoeld :s
aight, ga kijkenquote:Op maandag 23 mei 2016 19:11 schreef Germano het volgende:
[..]
Documentaire over Britse voetbalhooligans. Als dat niets is switch ik wel om half 10.
ga snuiven ofzo manquote:Op maandag 23 mei 2016 19:14 schreef deadprez het volgende:
allemaal propaganda die programma's over popo
Oh ja dan ga ik ook wel kijkenquote:Op maandag 23 mei 2016 19:12 schreef Germano het volgende:
[..]
Denk het niet. Van BNN is van het arrestatieteam toch?
nee is toeval dat ze zich altijd allemaal perfect gedragen en alles netjes volgens de regels gaatquote:
Alsof de meerderheid is verzet bij een arrestatie.quote:Op maandag 23 mei 2016 19:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee is toeval dat ze zich altijd allemaal perfect gedragen en alles netjes volgens de regels gaat
lekker boeie, als je je daar druk om moet maken. krijg gewoon harde plassert van anti-terreureenhedenquote:Op maandag 23 mei 2016 19:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee is toeval dat ze zich altijd allemaal perfect gedragen en alles netjes volgens de regels gaat
wat?quote:Op maandag 23 mei 2016 19:17 schreef Germano het volgende:
[..]
Alsof de meerderheid is verzet bij een arrestatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |