‘Peter R. de Vries: Internetpesters Aangepakt’ vanaf dinsdag 26 april om 20.30 uur bij RTL 5quote:Persbericht
In ‘Peter R. de Vries: Internetpesters Aangepakt’ helpt Peter R. de Vries mensen die via internet of social media worden getreiterd, gestalkt of bedreigd. Vaak is er sprake van regelrechte terreur. Honderdduizenden Nederlanders hebben er jaarlijks mee te maken, waaronder veel jongeren. Samen met zijn team ontmaskert Peter de (vaak anonieme) daders en confronteert hij hen met hun verwerpelijke praktijken, om zo de ellende voor eens en altijd te stoppen. Op dinsdag 26 april vanaf 20.30 uur start het tweede seizoen van het programma bij RTL5, dat minstens zo geruchtmakend belooft te zijn als de eerste serie in 2015.
In deze nieuwe reeks komen slachtoffers van cyberpesten in beeld. Peter R. de Vries: “In het eerste seizoen hebben wij de noodzaak van dit programma direct bewezen met de 'Facebook-zaak', een kwestie die wereldwijd de pers heeft gehaald en nog steeds onderwerp is van rechtszaken. Ik weet zeker dat we in het tweede seizoen opnieuw baanbrekende reportages gaan brengen die de (politieke) agenda weer gaan beheersen.”
Programmadirecteur RTL 5 Werner van Es: “We zijn trots dat na een succesvol eerste seizoen internetpesten en de ernst hiervan door Peter R. de Vries op de kaart is gezet. Het is dan ook logisch dat RTL 5 met dit tweede seizoen opnieuw de strijd aangaat tegen internetterreur.”
Morgen gewoon een nieuwe aflevering.quote:Op maandag 23 mei 2016 11:43 schreef syndroom het volgende:
Was dit de laatste aflevering van het seizoen, of krijgen we morgen nog een nieuwe aflevering te zien?
En volgende week ook nog.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:03 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Morgen gewoon een nieuwe aflevering.
Wilde het net postenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:35 schreef TigerXtrm het volgende:
En ook gewoon droog foto's blijven uploaden
Het is vast een ovebezorgde vader.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:36 schreef Hexagon het volgende:
Dingen die alleen familie weet
Dan weet je waar je met gaan zoeken toch?
'Melody'quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:36 schreef TigerXtrm het volgende:
Haar vriend weet niet welk profiel de echte is? Zijn deze mensen achterlijk?
Kost likes man, dat doe je niet zo maar.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:41 schreef nils7 het volgende:
Hoe moeilijk is het om gewoon dan iets geks te verspreiden per persoon en kijk hoe het terug komt dan weet je toch wie het is?
En sowieso je sociaal media afschermen is te moeilijk?
Peter weet ze wel uit te zoeken hè!
omdat ze stiekem geilt op die aandacht denk ikquote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:42 schreef TigerXtrm het volgende:
En deze mensen blokkeer je niet omdat...?
Tjah sorry maar kan Peter zijn tijd niet beter besteden aan gevallen die zijn hulp wel kunnen gebruiken.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:43 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Kost likes man, dat doe je niet zo maar., randdebielen zijn het inderdaad.
Zoveel echte aanmeldingen zal Petertje wel niet krijgen. De meeste normale slimme mensen weten namelijk hoe blokkeren werkt en gaan gewoon verder met hun levenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:44 schreef nils7 het volgende:
[..]
Tjah sorry maar kan Peter zijn tijd niet beter besteden aan gevallen die zijn hulp wel kunnen gebruiken.
Ze kan t zelf oplossen, vind ik hoor
Oh heb alleen die gezien met dat zoontje van Patrick Kluivert.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:46 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Zoveel echte aanmeldingen zal Petertje wel niet krijgen. De meeste normale slimme mensen weten namelijk hoe blokkeren werkt en gaan gewoon verder met hun leven
Het zijn altijd OF ontzettend domme mensen OF enorm rijke mensen OF vriendjes van Peter zelf in dit programma
en de inrichting van haar flatje(kroonluchter!)..quote:
dat doet ze dan weer niet, want dan mist ze al die likes op haar duckfacefoto'squote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Domme kut, zet dan meteen je insta op privé
De aandacht is te leukquote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja maar aandachtquote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ik denk opgespoten. Wel handig voor duckface selfies, dan hoef je je lippen wat minder erg te tuitenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:52 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Maar zou dat opgespoten zijn of gewoon onfortuinlijke genen?
Nee, daar was Skype voorquote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb jij ooit gebeld via msn?
Tuurlijk, werkte alleen riant kut meestal.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb jij ooit gebeld via msn?
Nou heb het over de duivel.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:58 schreef Sked het volgende:
Nu wordt het gewoon een slap aftreksel van Catfish met al die relatiemeuk
Ja precies.. Maar Peter gaat de confrontaties wel iets harder aanquote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:58 schreef Sked het volgende:
Nu wordt het gewoon een slap aftreksel van Catfish met al die relatiemeuk
In Catfish maken ze er vaak ook wat minder een puinhoop vanquote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:59 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Ja precies.. Maar Peter gaat de confrontaties wel iets harder aan
Ze lijkt echt iemand die zelf Catfisht . Ze wist er verdacht veel vanquote:
Alleen catfish dickpics (die van Peter R. de Vries)quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:04 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Alleen catfish dickpics (die van Peter R. de Vries)
Is in Catfish idd vaak wel zoquote:
Zit je nou gewoon te suggereren dat ze liegt?quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:13 schreef Paxcon het volgende:
Maar in die vier jaar is die kerel er dus nooit overheen kunnen gaan?
Zou jij niet kunnen zeker? Eens in de vier dagen minimaal?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:13 schreef Paxcon het volgende:
Maar in die vier jaar is die kerel er dus nooit overheen kunnen gaan?
Zou mooi zijn. Ze hoeven hem echt niet binnen te laten, en al helemaal niet in hun telefoon/computer te laten kijken.. Krijgt hij toch weer mooi voor elkaarquote:
Nou, dat is me iets teveel van het goede hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Zou jij niet kunnen zeker? Eens in de vier dagen minimaal?
Beetje bluffen. Peter weet dat ie geen poot heeft om op te staanquote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:14 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Zou mooi zijn. Ze hoeven hem echt niet binnen te laten, en al helemaal niet in hun telefoon/computer te laten kijken.. Krijgt hij toch weer mooi voor elkaar
Dat gelooft niemandquote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou, dat is me iets teveel van het goede hoor
Volgens mij haalt Peter gewoon de politie er bij dan.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:14 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Zou mooi zijn. Ze hoeven hem echt niet binnen te laten, en al helemaal niet in hun telefoon/computer te laten kijken.. Krijgt hij toch weer mooi voor elkaar
Hij stelt ook nooit de vraagquote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:15 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Beetje bluffen. Peter weet dat ie geen poot heeft om op te staan
Maarja politie heeft dan een huiszoekingsbevel nodig, en ik weet niet of ze dat voor dit zo snel krijgen. Maar inderdaad, officieel is het identiteitsdiefstal. En bij politie met huiszoekingsbevel hoef je Peter alsnog niet binnen te latenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:15 schreef nils7 het volgende:
[..]
Volgens mij haalt Peter gewoon de politie er bij dan.
Volgens mij mag dat niet wat ze doet...
Dat vind ik niet lief van je.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:16 schreef Sked het volgende:
Als Peter bij mij gewoon binnen zou lopen zou ik hem laten oppakken voor huisvredebreuk
Uit m'n huis blijven godverdommequote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat vind ik niet lief van je.
Niet om binnen te komen. Daar is alleen het vermoeden van een strafbaar feit waarvoor voorlopige hechtenis is toegestaan vereist. Voor meer doen dan zoekend rondkijken in een woning hebben ze vervolgens inderdaad zo'n bevel nodig.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:17 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Maarja politie heeft dan een huiszoekingsbevel nodig, en ik weet niet of ze dat voor dit zo snel krijgen. Maar inderdaad, officieel is het identiteitsdiefstal.
Dan ben je welkom.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben een heel vredelievend persoon hoor.
'ja ja'quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:21 schreef TigerXtrm het volgende:
Godsamme die houding van Peter kan ik me zo aan ergeren
Kat in het nauw maakt rare sprongen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:22 schreef Paxcon het volgende:
Deze meid lijkt me enigszins zwakbegaafd
zoals alle mensen uit dit programma
Oh ik dacht dat dat alleen met het op heterdaad betrappen te maken hadquote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Niet om binnen te komen. Daar is alleen het vermoeden van een strafbaar feit waarvoor voorlopige hechtenis is toegestaan vereist. Voor meer doen dan zoekend rondkijken in een woning hebben ze vervolgens inderdaad zo'n bevel nodig.
Dat is de tweede grond voor binnentredenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:23 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat dat alleen met het op heterdaad betrappen te maken had
Het is dan ook best wel grappig als je het zelf doet. Voor 5 minuten.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:26 schreef Sked het volgende:
Een lolletje
Dat is het volgens de dikke negerinnetjes ook vaak
Nou inderdaadquote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:27 schreef gosschalks het volgende:
Heeft Peter geen zaken meer die wat spannender zijn
Die kon dan ook goed pij.... uh ja..quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:29 schreef Paxcon het volgende:
Lol die moeder op de achtergrond heeft precies dezelfde lippen
En je vriendin?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die kon dan ook goed pij.... uh ja..
Lekkerquote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:29 schreef Paxcon het volgende:
Lol die moeder op de achtergrond heeft precies dezelfde lippen
Nou nouquote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit vind ik geen leuke grap.
Laten we in het midden houden waarmeequote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik zal jou eens licht raken.
Vindt ie alleen maar lekkerquote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik zal jou eens licht raken.
Schrikt u niet... ¤575,94quote:
Peter laat altijd belangrijke vragen onbeantwoord. Net als dat mogelijke pedofielennetwerk waar die zwakbegaafde van een aantal afleveringen geleden deel van uit zou maken, is hij ook niet op ingegaan.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:39 schreef Iknietweten het volgende:
Hoe kwam die Jade aan het identiteitsbewijs om gebruik te maken bij die neppe insta accounts? Ze deed dit samen met een vriendin zei Jade, wie is dit? En kent diegene het slachtoffer misschien wel persoonlijk
Frusterend inderdaad.. bewust achtergehouden informatie of zijn Peterrr en zijn "opsporingsteam" toch niet van een heel bijzonder niveauquote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:12 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Peter laat altijd belangrijke vragen onbeantwoord. Net als dat mogelijke pedofielennetwerk waar die zwakbegaafde van een aantal afleveringen geleden deel van uit zou maken, is hij ook niet op ingegaan.
Waar is dat topic dan?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:32 schreef Badr_Harry het volgende:
Iemand al de facebook van jade gevonden? Kan wel merken dat dit niet de undercover in Nederland topic is
Averechts zal dit werken. Iedere lijpo kan dan gegevens van kinderen gaan opvragen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:33 schreef TigerXtrm het volgende:
Peter's anti-privacy wet. Eng figuur die geen idee heeft waar hij mee bezig is en wat dit voor gevolgen zal hebben
Zo had ik het nog niet eens bekeken inderdaad. Ik dacht meer in de richting van mensen die gaan trollen. Iemand swatten was nog nooit zo makkelijkquote:Op woensdag 25 mei 2016 02:32 schreef W00fer het volgende:
[..]
Averechts zal dit werken. Iedere lijpo kan dan gegevens van kinderen gaan opvragen.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:01 schreef L3viathan het volgende:
soms zou ik willen dat ik Peter was
wat een gruwelijke eindbaas
https://www.google.nl/map(...).4707503!4d5.5607547quote:Op woensdag 25 mei 2016 01:34 schreef W00fer het volgende:
Iemand heeft m op YT gezet, gelijk een copyright notice van RTL
Trouwens de auto van Peter![]()
[ afbeelding ]
Dat van dat Swatten had ik nog niet bedacht.quote:Op woensdag 25 mei 2016 08:18 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Zo had ik het nog niet eens bekeken inderdaad. Ik dacht meer in de richting van mensen die gaan trollen. Iemand swatten was nog nooit zo makkelijkBREIN die hier spontaan een orgasme van krijgt. Maar inderdaad, de adresgegevens van kinderen worden op deze manier belachelijk makkelijk te achterhalen (zei het met een papierspoor, maar toch).
Kwakquote:Op donderdag 26 mei 2016 13:21 schreef JayHovah het volgende:
Van mij mogen ze iedereen die selfies met duckface postten ritueel levend mummificeren...
Nee.quote:Op donderdag 26 mei 2016 18:21 schreef syndroom het volgende:
Was dit de laatste aflevering van het seizoen?
Ja, dat is vaak het geval. Volgens mij is dat ook een van de redenen waarom de politie niets doet/kan doen. Je moet in dat soort gevallen ook eigenlijk niet reageren op je 'stalker'.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:31 schreef Flitskikker het volgende:
In zowat alle afleveringen konden ze de "belager" gewoon blokkeren, niet alleen Melody.
Mwah ik weet niet of dat bij Sophie en die gekke jongen zou helpen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:38 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ja, dat is vaak het geval. Volgens mij is dat ook een van de redenen waarom de politie niets doet/kan doen. Je moet in dat soort gevallen ook eigenlijk niet reageren op je 'stalker'.
Sowieso is het wel handig als iemand die mensen even vertelt dat je berichten/foto's op bijv. Facebook grotendeels kan afschermen en dat je telefoonnummers gewoon kan (laten) blokkeren.
Maarja die doet dan blijkbaar vaak niksquote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:39 schreef PaarseStabilo het volgende:
beste wat je kan doen is contact opnemen met de politie voordat er serieuze slachtoffers vallen.
twitter:PeterRdeV twitterde op dinsdag 31-05-2016 om 09:15:14Om 20:30 uur bij #RTL5 in #InternetpestersAangepakt de escapades van een raadslid uit Aalsmeer die ZICHZELF bedreigde en anderen ruïneerde. reageer retweet
This guy is gonna get exposed.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 20:43 schreef Fylax het volgende:
https://meedogenloos.nl/2(...)eijstek-cybergoeroe/
Laf out laudquote:
Peter gaat hem verkrachtenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat een mafkees. Hopelijk pakt Peter hem hard aan.
Precies, die andere mensen hier voor waren meestal gewoon dom.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:05 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ik vind dit echt het ergste verhaal tot nu toe. Wat triest zeg...
Deze anders ook welquote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:06 schreef StephanL het volgende:
[..]
Precies, die andere mensen hier voor waren meestal gewoon dom.
Aan de politie. Daar denk je toch dat zoiets veilig is...quote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:07 schreef gosschalks het volgende:
Die inloggegevens gegeven, debiele actie Joost
Nee.. Absoluut niet.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:08 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Aan de politie. Daar denk je toch dat zoiets veilig is...
Misschien hadden ze hem even moeten waarschuwen..quote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:08 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Aan de politie. Daar denk je toch dat zoiets veilig is...
Code veranderd om de 10 secondenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:11 schreef Donder het volgende:
[..]
Ja en de code ook in je aangifte laten zetten....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |