Ik ben benieuwd naar je foto's. En hoeveel je van het weekend geborduurd heb.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 19:28 schreef Evany het volgende:
Het gaat dit weekend regenen en geen studie meer te doen dus ik denk zomaar eens dat ik dan ga ........ Borduren!!!!
Ik zal dan ook eens foto's maken van borduurwerkjes die ik al gemaakt heb en die plaatsen.
Fijn weekend allemaal!
Woezel en Pip! Ik heb pas geleden er ook eentje gemaakt. Die zijn zo leuk om te doen!quote:Op zondag 12 juni 2016 19:59 schreef MiniMuis het volgende:
Dubbelpost!
Dit weekend weer eens een aantal uur aan de geboortetegel geborduurd. Die grote vlakken gaan lekker snel!Alleen een telfoutje is toch zo gemaakt heb ik gemerkt...
[ afbeelding ]
Ooh, bestaat dat? Nog nooit gehoord van zo'n app. Ben benieuwdquote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:17 schreef Shandaly het volgende:
Oh!! Ik heb vandaag voor mijn verjaardag een eigen tablet gekregen...En nu wil ik graag zo'n fancy borduurpatroon-pdf-aftekenapp... iemand tips?
Ik heb er momenteel twee (twee grote, dat dan wel weer) waar ik regelmatig mee bezig ben en nog drie op stapel, sommige ben ik wel mee bezig geweest, anderen amper nog.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 03:04 schreef Nina_Hobbysite het volgende:
@ijsdraakje mooie update! Wat een mega project. Met hoeveel borduurprojecten ben je bezig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |