Interviewtjes in fijn Italoengels.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 13:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Koers begint pas over 40 min dus ja leuk van RAI
Met de nadruk op waarschijnlijk, een kleine kans op allerlei andere scenarios lijkt niet uitgesloten.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 13:23 schreef noodgang het volgende:
[..]
Die gaat waarschijnlijk winnen met een klein kwartiertje voorsprong
Borsino dei Favoritiquote:
CyclingQuotes’ stage winner pick: Alejandro Valverdequote:Op dinsdag 24 mei 2016 13:40 schreef showtimer het volgende:
[..]
Borsino dei Favoriti
***** Alejandro Valverde
**** Esteban Chaves, Diego Ulissi
*** Steven Kruijswijk, Vincenzo Nibali, Ilnur Zakarin
** Gianluca Brambilla, Mikel Nieve, Giovanni Visconti, Tim Wellens
* Darwin Atapuma, Damiano Cunego, Stefano Pirazzi, George Preidler, Nicolas Roche
0 dus.
Hebben we ook nog een oordeel van wielerflits?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 13:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
CyclingQuotes’ stage winner pick: Alejandro Valverde
Other winner candidates: Esteban Chaves, Ilnur Zakarin
Outsiders: Vincenzo Nibali, Steven Kruijswijk, Joe Dombrowski (breakaway), Mikel Nieve (breakaway), Giovanni Visconti (breakaway)
Jokers: Ian Boswell (breakaway), Nicolas Roche (breakaway), Sebastian Henao (breakaway), David de la Cruz (breakaway), Darwin Atapuma (breakaway)
RIP Majka.
Favorieten volgens WielerFlitsquote:Op dinsdag 24 mei 2016 13:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hebben we ook nog een oordeel van wielerflits?
Cunego gaat winnen. Riemen vast.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 13:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hebben we ook nog een oordeel van wielerflits?
Dombrowski.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 13:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Favorieten volgens WielerFlits
**** Joe Dombrowski
*** Darwin Atapuma, Sebastián Henao
** Damiano Cunego, Riccardo Zoidl, Matteo Montaguti
* Steven Kruijswijk, Esteban Chaves, Alejandro Valverde, Vincenzo Nibali
Haha, Ulissi komt die klim natuurlijk nooit over...quote:Op dinsdag 24 mei 2016 13:40 schreef showtimer het volgende:
[..]
Borsino dei Favoriti
***** Alejandro Valverde
**** Esteban Chaves, Diego Ulissi
*** Steven Kruijswijk, Vincenzo Nibali, Ilnur Zakarin
** Gianluca Brambilla, Mikel Nieve, Giovanni Visconti, Tim Wellens
* Darwin Atapuma, Damiano Cunego, Stefano Pirazzi, George Preidler, Nicolas Roche
0 dus.
Juist vandaag heb ik niet het idee dat het vluchters gaan worden.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 13:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hoewel het wel leuk is dat ze nu voor vluchters gaan. Voorgaande jaren kozen ze altijd in iedere rit voor klassementsrenners. Dat getuigde ook wel van veel creativiteit en kennis.
Waar heb jij verdedigende middenvelder gespeeld dan?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 13:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Juist vandaag heb ik niet het idee dat het vluchters gaan worden.
Wil je je gedachten met ons delen?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 13:51 schreef Mani89 het volgende:
Ik denk dat vluchters het niet gaan redden, maar toch heb ik 9 vluchters .. in gedachten.
Nergens, puur omdat ik van een te hoog niveau ben. De sport moet wel leuk blijven.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 13:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waar heb jij verdedigende middenvelder gespeeld dan?
Ik zag het al ja .. in m'n dromen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 13:51 schreef Mani89 het volgende:
Ik denk dat vluchters het niet gaan redden, maar toch heb ik 9 vluchters .. in gedachten.
Zie ik ook niet gebeuren, maar bij de bookies is hij eveneens 2de favoriet voor ritwinst.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 13:48 schreef Bugno het volgende:
[..]
Haha, Ulissi komt die klim natuurlijk nooit over...
Die kijken niet verder waarschijnlijk dan dat muurtjequote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:00 schreef showtimer het volgende:
[..]
Zie ik ook niet gebeuren, maar bij de bookies is hij eveneens 2de favoriet voor ritwinst.
Daar gaat de leidende positie van Maarten in het breakaway klassementquote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:05 schreef Van_Poppel het volgende:
attacco van M. MAESTRI (28) D. OSS (36) S. CLARKE (43) P. BRUTT (193) E. ZHUPA (219).
Was eerst sprake van dat hij er bij zat..quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Pas als Txurruka echt vooraan zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |