Ja, lekker opstelling bij RAIquote:
Dat is niet verrassend.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:43 schreef noodgang het volgende:
Kruijswijk nog 1 teammaat bij hem, gaat lekker zo
Had verwacht dat Battaglin/Tankink ook nog wel even íets langer mee zouden kunnenquote:
Zonder Italiaans te verstaan vind ik het nog beterquote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:44 schreef skysherrif het volgende:
Dat moment dat ducrot en dijkstra beter commentaar geeft dan de RAI
Battaglin kon dit weekend met de laatste 20-25 mee, de rest heb ik de hele Giro bergop nog niet gezien. Tenzij je Tjallingi in Gelderland meerekent.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had verwacht dat Battaglin/Tankink ook nog wel even íets langer mee zouden kunnen
Oh en Roglic dus. Ik dacht dat die er nog bij zou zijn. Maar die is er af dus? Dat is wel jammerquote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Battaglin kon dit weekend met de laatste 20-25 mee, de rest heb ik de hele Giro bergop nog niet gezien. Tenzij je Tjallingi in Gelderland meerekent.
Ik zag een aantal TLJ's wat verder van achter zitten, zal Roglic ook wel zijn maar die valt een beetje tegen bergop. Deels doordat ie al 837x gevallen is.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh en Roglic dus. Ik dacht dat die er nog bij zou zijn. Maar die is er af dus? Dat is wel jammer
Kan ook even eten/drinken aan het halen zijn...quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh en Roglic dus. Ik dacht dat die er nog bij zou zijn. Maar die is er af dus? Dat is wel jammer
Kan ook zijn dat Movistar in eerste instantie "gewoon" voor de ritzege rijdt, die hebben ze ook nog niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:41 schreef MaleDuck het volgende:
Wil Movistar Kruijswijk isoleren, dat ze nu alles controleren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |