Dat was grappigquote:Op donderdag 26 mei 2016 23:51 schreef Tourniquet het volgende:
- "Nude" werd afgebroken en opnieuw begonnen (door technisch probleem)
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 00:18 schreef richolio het volgende:
[..]
Dat was grappig
0:42: Jonny tried to use a harmonica instead of the Ondes Martinot!!
2:50: Thom raises his fist in victory after Jonny uses the correct instrument this time.
Too adorable.
Het zijn ook mensen
Die werd een keer door iemand op RateYourMusic gezet, maar is inmiddels verwijderd.quote:Op woensdag 1 juni 2016 11:11 schreef TUFKAL het volgende:
Decks Dark / Lift 7" komt op 10 juni uit!
A Decks Dark 4:41
AA Lift 5:08
Bron musicmeter.
En dan sluiten ze op Primavera ermee af. O god, het voelde echt als een instant trauma toen we de eerste gitaarnoten hoorden. Tyfusnummer, doldwaas publiek, het eindigde compleet in mineur. Sowieso een kleine hitjesparade. Verder was het natuurlijk weer geweldig, maar dit was wel de minste setlist die ik tot nu toe van ze heb meegemaakt. Van het nieuwe werk was ik daarnaast niet geheel overtuigd, behalve Ful Stop dan, wat live echt ge-ni-aal is. Identikit en Present Tense hebben ze helaas niet gespeeld.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 08:15 schreef Maxerazzi het volgende:
[ afbeelding ]
Ho ho ho ho ho, is dit het topic waar lacherig en verheven kan worden gedaan over Creep? Dat mag ik niet missen. Haha Creep, wat een zeiknummer is dat. Zelfs ik ben opgelucht dat ze het niet in de HMH hebben gespeeld, en ik was er helemaal niet bij. God mag weten wat voor catastrofale gevolgen dat had gehad voor Amsterdam. Er zal vast in een oude piramide een profetie zijn dat als Creep te vaak gespeeld wordt de Dark Lord Cthulhu zal herrijzen en we tot in de verdoemenis weg zullen kwijnen; op z'n Creeps, zeg maar.
Lekker voor juh.quote:Op maandag 6 juni 2016 08:45 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
En dan sluiten ze op Primavera ermee af.
Ha, ik had gewoon nooit moeten zeggen dat ik 'm wél best zou willen zien.quote:Op maandag 6 juni 2016 10:10 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat Thom hier meeleest.
http://www.1limburg.nl/de-wens-van-jan-smeets-who-en-neil-youngquote:Editie van 2017
Voor de editie van 2017 heeft de Pinkpop-baas Pearl Jam, Foo Fighters en Radiohead op het oog, zo liet hij weten aan De Limburger. Grote acts die blijkbaar wél genoeg publiek genereren op Megaland om de belangrijkste posities van het festival in te nemen.
Wat een vent is het ook.quote:Op donderdag 9 juni 2016 09:40 schreef TUFKAL het volgende:
Smeets wil Radiohead in 2017 op Pinkpop
[..]
http://www.1limburg.nl/de-wens-van-jan-smeets-who-en-neil-young
Wat een kneusquote:
quote:The setlists for your recent live shows have changed radically every night. How many songs did you rehearse?
We started with 120. It's crazy. I mean, it's just every song we've done. And then we gave up and realised that was stupid and got it down to about 60 or 70, and we played 24 songs a night. So there's a lot to choose from.
Bijna alles van dit is waar.quote:Op woensdag 27 juli 2016 08:01 schreef Maxerazzi het volgende:
Het beste Radioheadnummer is voor het eerst in 10 jaar gespeeld: Let Down.
Lucky bastards daar in New York. Ik zou als een tienermeisje staan krijsen als ik de eerste Let Down-noten zou horen.
Ik open dit topic, lees dit, precies terwijl ik 30 seconden geleden Amansworld opzetquote:Op woensdag 14 september 2016 12:52 schreef TUFKAL het volgende:
Maak gewoon even van de ruimte gebruik om het album van Klangstof (van eigen bodem) te promoten.
Yesquote:Op woensdag 14 september 2016 12:52 schreef TUFKAL het volgende:
Maak gewoon even van de ruimte gebruik om het album van Klangstof (van eigen bodem) te promoten.
Van Island en Hostage kan ik wel genieten hoor. Lekker dromen en naar de climax.quote:Op woensdag 14 september 2016 13:16 schreef JochemP het volgende:
[..]
Ik open dit topic, lees dit, precies terwijl ik 30 seconden geleden Amansworld opzet
Ja erg fijn idd! Is het live ook wat? Anders ga ik ze ook wel even checken in de Tolhuistuinquote:Op woensdag 14 september 2016 20:56 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Van Island en Hostage kan ik wel genieten hoor. Lekker dromen en naar de climax.
Weet niet ik ga ook naar de tuin.quote:Op donderdag 15 september 2016 12:51 schreef JochemP het volgende:
[..]
Ja erg fijn idd! Is het live ook wat? Anders ga ik ze ook wel even checken in de Tolhuistuin
Op Lowlands vond ik 't erg leuk.quote:Op donderdag 15 september 2016 12:51 schreef JochemP het volgende:
[..]
Ja erg fijn idd! Is het live ook wat? Anders ga ik ze ook wel even checken in de Tolhuistuin
We can’t find that track.quote:Op vrijdag 30 september 2016 15:20 schreef Bugno het volgende:
Nieuw werk![]()
https://soundcloud.com/rawkon-1/radiohead-ill-wind
Haha, is blijkbaar weer verwijderd. Had ik 'm nou maar goed beluisterd...quote:Op vrijdag 30 september 2016 15:52 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
We can’t find that track.
Did you try to access a private track while not being signed in?
Maybe the track has been removed.
Is onderweg. Kan niet wachtenquote:Op vrijdag 30 september 2016 16:33 schreef CPS2000 het volgende:
Iemand de special edition al binnen?
onderwegquote:Op vrijdag 30 september 2016 16:33 schreef CPS2000 het volgende:
Iemand de special edition al binnen?
Mijne ookquote:Op maandag 3 oktober 2016 13:04 schreef Tchock het volgende:
Mijn special edition is in Nederland. Duurt lang.
Supervet, zit er nu al een uur in.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 20:53 schreef Knuck-les het volgende:
Voor de liefhebbers: Thom Yorke was te gast bij Benji-B op bbc radio 1 om zijn show te co-hosten en drie uur lang zijn favoriete muziek te draaien. Komen geniale nummers voorbij:
http://www.bbc.co.uk/programmes/b07sxfjj
Ook over naar DPD?quote:Op maandag 3 oktober 2016 13:04 schreef Tchock het volgende:
Mijn special edition is in Nederland. Duurt lang.
Oei UNO is wel mooi zeg (ja is niet de echte naam weet ik welquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 11:03 schreef Kadooosh het volgende:
Is bezorgd! b side:
https://www.dropbox.com/s/jrpxvwx1utwhw73/FLAN.zip?dl=0
(wma niet door mij geupload..).
Anderzijds kan het nu íeder stukje zijn. Je krijgt er nu gratis een stukje mysterie bij.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 18:31 schreef Xrenity het volgende:
Toch wel jammer dat je geen idee hebt van welk nummer je een stukje tape hebt.
Doe maar de eerste vier noten van Everything in it's Right Place.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 18:46 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Anderzijds kan het nu íeder stukje zijn. Je krijgt er nu gratis een stukje mysterie bij.
Wat tof! Als de tape daar niet van beschadigt ben ik daar ook wel voor te porren.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 16:18 schreef Adsumnonabsum het volgende:
Op Reddit zag ik een filmpje van iemand die dus zijn stukje tape heeft laten digitaliseren. Nigel Godrich zegt op Twitter dat het om Bodysnatchers gaat, maar waarschijnlijk is het een stukje van Jigsaw Falling Into Place, rond 1:20. Hier kan je er geloopt naar luisteren: https://soundcloud.com/ma(...)pe-segment-repeating
Ik zie dat ze bij deze studio een 1/2 inch 30 ips tape recorder hebben. Het lijkt me wel wat om daar voor een paar tientjes ook mijn tape te digitaliseren.
Is dat dan voor 1 studiouurtje ofzo? Anders moet je het gewoon even funden met 10 man.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 12:04 schreef Adsumnonabsum het volgende:
Heb een mailtje gestuurd, ze zeggen dat het waarschijnlijk 75 euro exclusief BTW is. Te duur voor mij.
Ja, hij rekent er een uur voor. Vraag me af hoe lang je er mee bezig bent als je er een paar achter elkaar doet. Tape splicen met wat leader en afspelen zou toch maar een paar minuten moeten duren?quote:Op woensdag 12 oktober 2016 12:34 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Is dat dan voor 1 studiouurtje ofzo? Anders moet je het gewoon even funden met 10 man.
Ja, lijkt mij ook. Zeker als je er meerdere tegelijk doet.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 12:59 schreef Adsumnonabsum het volgende:
[..]
Ja, hij rekent er een uur voor. Vraag me af hoe lang je er mee bezig bent als je er een paar achter elkaar doet. Tape splicen met wat leader en afspelen zou toch maar een paar minuten moeten duren?
kende je die nog niet?quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 09:02 schreef Slobeend het volgende:
In Rainbows Disk 2 staat op de streamingsdiensten.
Last Flowers
maar je blijft meer een dtrh fappert?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:25 schreef Maxerazzi het volgende:
Lekker hoor, voor BKS. Het is ze gegund.
vanwege 1 band laat je toch geen festival vallen?quote:
Kwam op mij over alsof je liever niet naar BKS gaat maar je kunt het op meerdere manieren lezen.quote:
Ook een optiequote:
Binnen een paar minutenquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 15:46 schreef Sandtrap het volgende:
Holy shit!
Hoe snel denken jullie dat BKS nu uitverkocht raakt? Kwestie van gelijk een kaartje halen of kan het om af te wachten?
O nee, als in: ik vind het oprecht leuk voor die organisatie.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 14:05 schreef MCH het volgende:
[..]
Kwam op mij over alsof je liever niet naar BKS gaat maar je kunt het op meerdere manieren lezen.
ik hoef ze niet te zien op een festival in de open lucht hoor.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 16:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Binnen een paar minutenals Ziggodome al binnen een paar minuten uitverkoopt zal dit, met veel minder kaarten, zeker zo snel gaan.
Ook de weekendtickets denk je? Wil zelf sowieso maar weet niet of ik vrienden kan overtuigen om voor één naam een ticket te halen. Bij Northside zijn er nog weekenders verkrijgbaar.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 16:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Binnen een paar minutenals Ziggodome al binnen een paar minuten uitverkoopt zal dit, met veel minder kaarten, zeker zo snel gaan.
Ziggodome en BKS verschillen toch niet extreem veel?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 16:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ziggo heeft een capaciteit van 17.000, BKS 25.000. Valt dus wel mee hoe veel minder het is.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 18:32 schreef MCH het volgende:
[..]
Ziggodome en BKS verschillen toch niet extreem veel?
Juist 34k vs. 25k dus. Zou echt dom zijn om dagkaarten te gaan verkopen maar als ik zo de website lees lijkt dat er wel op: Kaarten zijn te koop via deze website en Eventim.nl. De komende weken maken we meer informatie bekend over de verschillende kaartsoortenquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 18:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ziggo heeft een capaciteit van 17.000, BKS 25.000. Valt dus wel mee hoe veel minder het is.
Ze hebben afgelopen jaar in de HMH gestaan. Dat is 2 maal 5,5k. 11k dus. In de Ziggo hebben ze maar 1 keer gestaan voor zover ik weet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 18:59 schreef MCH het volgende:
[..]
Juist 34k vs. 25k dus. Zou echt dom zijn om dagkaarten te gaan verkopen maar als ik zo de website lees lijkt dat er wel op: Kaarten zijn te koop via deze website en Eventim.nl. De komende weken maken we meer informatie bekend over de verschillende kaartsoorten
Ah, ik wist dat er iets niet klopte. Dan gaat het wel snel uitverkopen maar niet in enkele minuten denk ik.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 19:24 schreef DavetheNL het volgende:
[..]
Ze hebben afgelopen jaar in de HMH gestaan. Dat is 2 maal 5,5k. 11k dus. In de Ziggo hebben ze maar 1 keer gestaan voor zover ik weet.
Ik denk het wel. Als de dagkaarten uitverkocht zijn gaan mensen over op de weekendkaarten. Kijk maar naar the Stones op Pinkop 2 jaar terug.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:36 schreef Sandtrap het volgende:
[..]
Ook de weekendtickets denk je? Wil zelf sowieso maar weet niet of ik vrienden kan overtuigen om voor één naam een ticket te halen. Bij Northside zijn er nog weekenders verkrijgbaar.
Ik dacht dat Ziggodome veel groter wasquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 18:32 schreef MCH het volgende:
[..]
Ziggodome en BKS verschillen toch niet extreem veel?
Tenzij al het geld op is gegaan aan Thom en co.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 19:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Als de dagkaarten uitverkocht zijn gaan mensen over op de weekendkaarten. Kijk maar naar the Stones op Pinkop 2 jaar terug.
I
[..]
Ik dacht dat Ziggodome veel groter wasKom net terug uit de VS met stadions voor 50.000 man dus ik had het even overschat
Maar alsnog zullen de dagkaarten dan zo weg zijn en de weekendkaarten zullen dan snel volgen. BKS heeft de afgelopen jaren best wat mooie namen gehad (Wilco, The National, Beck, Alt-J enz) dus we kunnen vast wel meer soortgelijke namen verwachten
+ alhoewel de genoemde namen mooi zijn, zijn die echt minder groot qua faam dan Radiohead.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 19:40 schreef MCH het volgende:
[..]
Tenzij al het geld op is gegaan aan Thom en co.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |