Mic doet het welquote:
Dat idee had ik ook .quote:Op maandag 23 mei 2016 20:38 schreef ToT het volgende:
@ dat ze in dat tv-programma het einde vroegtijdig afkapten:ik denk dat dat te intens was voor op de tv met dat publiek.
Dat heb ik dan vooral met Faraway Vol2quote:Op maandag 23 mei 2016 20:38 schreef ToT het volgende:
@ dat ze in dat tv-programma het einde vroegtijdig afkapten:ik denk dat dat te intens was voor op de tv met dat publiek.
quote:
Rotjochiesquote:
Dit jaquote:
Proest, ToT grijsquote:Op maandag 23 mei 2016 20:42 schreef spijkerbroek het volgende:
Je bent wel oud en grijs ván haar geworden![]()
</fout grapje>
Ach sowieso zou het al knap zijn als ik grijs zou worden; het beetje haar wat ik nog heb. is lichtblond!quote:Op maandag 23 mei 2016 20:42 schreef spijkerbroek het volgende:
Je bent wel oud en grijs ván haar geworden![]()
</fout grapje>
Figuurlijk danquote:
Mijn broer is eergisteren naar een reünie van onze oude school geweest. Een oud-klasgenoot van me (waarmee ik goed bevriend was) schijnt al knalgrijs te zijn!quote:
Ja, ik heb ook het gevoel dat ik oud begin te wordenquote:Op maandag 23 mei 2016 20:43 schreef ToT het volgende:
Mijn broer is eergisteren naar een reünie van onze oude school geweest. Een oud-klasgenoot van me (waarmee ik goed bevriend was) schijnt al knalgrijs te zijn!
Knalgrijs nog welquote:Op maandag 23 mei 2016 20:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn broer is eergisteren naar een reünie van onze oude school geweest. Een oud-klasgenoot van me (waarmee ik goed bevriend was) schijnt al knalgrijs te zijn!
(ik zat bij mijn vriendin en zei keek in mijn spotify alleen maar van die nummers over single zijnquote:Op maandag 23 mei 2016 20:44 schreef ToT het volgende:
Goh ik zie wel meerdere nummers van deze band die goed bij dit thema zouden passen.En toeval dat ik de vorige shows meerdere nummers achter elkaar draaide met "Ohne dich" als titel?
I think not!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |