abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162480755
Ach, voor de nacht ga ik rustig slapen met de voldoening dat je dit uit de MSM moest vernemen :Y)
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_162480953
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 00:10 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Bedankt voor deze nuttige bijdrage! ^O^
je mag ook best even klappen.
pi_162487732
Dit soort mensen moet je aanmoedigen vind ik. Dit waren de mensen die in de middeleeuwen droomden over bijv. vliegen en uitgelachen werden. Niet alles wordt ontdekt in een laboratorium en door mannen in witte stofjassen. Einstein zei volgens mij ook een keer dat degene die de wereld zal gaan veranderen je gewone buurman kan zijn (of iets dergelijks).

[ Bericht 7% gewijzigd door Tevik op 25-05-2016 18:47:56 ]
pi_162488802
quote:
14s.gif Op woensdag 25 mei 2016 13:22 schreef Tevik het volgende:
Dit soort mensen moet je aanmoedigen vind ik.
Zekers, uitgaande dat er niet daadwerkelijk een batterij in zit.

quote:
Dit waren de mensen die in de middeleeuwen droomden over bijv. vliegen en uitgelachen werden.
mja, dat is dan weer teveel eer...
Zoals al is aangegeven in de discussie: energie winnen uit de elektromagnetische straling om ons heenis niet een nieuw en onbekend fenomeen.

om het bij BNW te houden: RFID-chips halen ook de elektriciteit die ze nodig hebben uit elektromagnetische straling.

quote:
Niet alles wordt ontdekt in een laboratorium en door mannen in witte stofjassen. Einstein zei volgens mij ook een keer dat degene die de wereld zal gaan veranderen je gewone buurman kan zijn (of iets dergelijks).
mannen in stofjassen zijn ook gewoon iemands buurman.
en had die jongen geen stofjas aan? Meende van wel namelijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door Wantie op 25-05-2016 14:17:31 ]
pi_162488841
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 02:13 schreef Japie77 het volgende:

[..]
En als je nog dieper graaft zie je dat een paar banken die multinationals weer bezitten.

Laat maar eens zien dan.
En o wee als Rothschild niet op nummer 1 staat ;)

Verder kan ik enkel constateren dat de nuance die dat artikel plaatst bij de berichtgeving aan je voorbij is gegaan.
  donderdag 16 juni 2016 @ 11:23:43 #56
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_163056473
Als het zo simpel is, dan weet hij wel wat hij doet, dus ben benieuwd naar zijn technische en natuurkundige uitleg.
Denk dat een volwassene hem gebruikt om zo het internet bezig te houden en bouwhandleidingen te verkopen. Het zelfde verhaal met de schoolgirl generator (sgg) en het ge-uitmelk door technici als Bedini eva, want een kind heeft het gemaakt, dus het is makkelijk en echt, "we'll tell you how in our books and dvd's"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')