Oh sorryquote:
kende jij de schrikkelkinderen niet?quote:Op zondag 22 mei 2016 21:41 schreef Pino112 het volgende:
Drie antwoorden die ik nog nooit gehoord heb
Hoeft niet hoor.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oh sorry
Modje mag hem best veranderen in wat jij wil
quote:Op zondag 22 mei 2016 21:44 schreef Tagliano het volgende:
"Er valt één iemand af, dus je bent ver gekomen"
Wut
Het zijn 3 termen die ik wel ken, maar niet in de context van de vraagquote:Op zondag 22 mei 2016 21:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
kende jij de schrikkelkinderen niet?
kreeg de vraag niet mee trouwens
--
wow sukkel!
Walgelijk jaquote:Op zondag 22 mei 2016 21:44 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ze zegt ook tegen iedereen 'ja je hebt wel hartstikke goed gespeeld hoor.'
wat was de vraag dan?quote:Op zondag 22 mei 2016 21:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het zijn 3 termen die ik wel ken, maar niet in de context van de vraag
Met 0,00 weer naar huis gaatquote:Op zondag 22 mei 2016 21:45 schreef essnhills het volgende:
Maar stiekem faal je gewoon best wel hard als je met 1 vraag 70 man weg speelt en vervolgens niet wint
klopt en bij die ene vraag ook nog denkt t antw te weten en toch een joker inzet.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:45 schreef essnhills het volgende:
Maar stiekem faal je gewoon best wel hard als je met 1 vraag 70 man weg speelt en vervolgens niet wint
Hoe noem je een item dat al eeuwen in de winkel ligt maar niet verkocht wordt (zoiets iig was de strekkingquote:
owwww ja dat is meubilair, dus ja een winkelkind/dochter (of hoe het er ook stond) klinkt dan niet vreemd.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoe noem je een item dat al eeuwen in de winkel ligt maar niet verkocht wordt (zoiets iig was de strekking)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |