Met een dekentje en een grote mok thee op de bankquote:
Jij snapt mijquote:
black en white was raar. Geen idee wat ik moest doen met mijn krokodil.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:36 schreef Maraca het volgende:
[..]
Jij snapt mij
Ik wil The Sims, Theme Hospital, Black & White, Rollercoaster Tycoon, Airline Tycoon en dat soort spellen in Playstation Nowniet.. Fat Princess en Blob
Marginaal, met nog steeds 20+ miljoen verkochte units. Alleen het feit dat er een remaster van MW1 bij zit zegt genoeg. Die game gaat gewoon ontzettend goed verkopen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 13:19 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ehh nee de afgelopen 2 cods zijn ook al naar veneden qua verkoopcijfers
quote:Black Ops III sold 'significantly' better than Advanced Warfare and Ghosts, the two previous video game titles in the Call of Duty franchise, with Black Ops III making more than $550 million in sales during its first three days of release.
dat is geen psn hequote:
Ik speel het ook meestal Winston Lucio of Soldier 76. Ik hou er van om te switchen tussen roles. psn is Ysatiaquote:Op woensdag 25 mei 2016 13:29 schreef Retarded het volgende:
Nog mensen hier die Overwatch spelen en nog medespelers zoeken? Ik speel voornamelijk Mercy, Soldier en Mei... Afhankelijk wat het team nodig heeft. Heb er veel plezier mee in mn eentje, maar toch leuker om meer met voicechat te spelen. Mercy spelen is er leuk, maar niet als je niet beschermd word door je teamgenoten
Xcom 360 ja.. al jaren geleden op ps3 uitgespeeld.quote:
opvoedenquote:Op woensdag 25 mei 2016 21:09 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
black en white was raar. Geen idee wat ik moest doen met mijn krokodil.
bij de Blokker misschienquote:Op woensdag 25 mei 2016 13:19 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ehh nee de afgelopen 2 cods zijn ook al naar veneden qua verkoopcijfers
Volgens mij valt dat wel mee. Als je de charts bekijkt zie je dat BO3, AW en Ghosts op respectievelijk 23,56, 21,71 en 27,65 miljoen verkochte units zitten. Daarmee doet Ghosts het zelfs het beste. Zie VGchartzquote:
Wtf is deze, die game werd al zo vaak uitgesteld. Jammer, in de zomer heb ik in elk geval meer tijd om te gamen, had er wel wat uurtjes in willen stoppen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |