abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162407071
Er is heel veel opmerkingen/commentaren over 'alles is fake' geweest.
Dat denk ik niet.
Hier zie ik duidelijke verschillen tussen deze echte tragedie en de totaal BS/fake 'tragiek' verhalen dat we de laatste jaren zo vaak gezien hebben.
My heart goes out to all real victims.

Spot the difference....

The Rhode Island Station Night Club fire February 20th, 2003:

The Station Nightclub Fire (Before The Fire) Raw Footage

The Station Night Club Fire (GRAPHIC)

Interview met witness/overlevende Raul Vargas.7 dagen na de tragedie:
RI STATION NIGHTCLUB FIRE Survivor RAUL "MIKE" VARGAS Recounts His Harrowing Ordeal

The Station Documentary (part 1)

Om 5:58 zie wat ik denk zijn echte brandwonden.
“Ginas injuries were third or foutth degree burns which burns down through the skin to the bone”

The Station Documentary (Part 2)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zondag 22 mei 2016 @ 16:23:25 #2
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_162407754
Tingo vraagje ben je ooit bij een concert van Rammstein geweest?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_162407838
quote:
15s.gif Op zondag 22 mei 2016 16:23 schreef theguyver het volgende:
Tingo vraagje ben je ooit bij een concert van Rammstein geweest?
Gelukkig niet.
En totaal niks mee te maken.

[ Bericht 12% gewijzigd door Dance99Vv op 22-05-2016 21:12:19 (discussieer normaal of niet) ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zondag 22 mei 2016 @ 18:10:53 #4
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_162411308
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 16:26 schreef Tingo het volgende:

[..]

Gelukkig niet.
- doe even niet aub! -

De brand was veroorzaakt doordat een band met vuur aan spelen was, de reden waarom ik het aanhaalde is omdat het mis ging bij een optreden van een band die met vuur speelde.

Rammstein staat ook bekend om zijn bijzondere optredens. De hoeveelheid vuurwerk en pyrotechniek die de band gebruikt voor zijn optredens is enorm en levert elk concert spektakel op. Dit resulteerde in het verleden echter ook in een aantal ongelukken. Mensen werden soms met ademhalingsmoeilijkheden en droogteverschijnselen uit Rammsteinconcerten gehaald, en ooit vloog door een grove fout een brandend projectiel de menigte in. Zulke incidenten mochten niet weer gebeuren en Rammstein zocht pyrotechnici. Uiteindelijk werd zanger Till Lindemann zelf professioneel pyrotechnicus. Hun optredens bleven vurig en dus bedachten fans een slogan die luidt: "Andere bands spelen, Rammstein brandt!", afgekeken van de slogan "Andere bands spelen, Manowar moordt!". Ook werd Rammstein beroemd omdat ze hun muziekinstrumenten in brand staken of tot ontploffing lieten brengen. De band stond bekend om nog meer gekke stunts tijdens zijn optredens, zo werd er in de "Reise, Reise"-tournee met Segways gestunt. Till Lindemann raakte tijdens een van de concerten gewond, waardoor optredens in Azië werden afgelast.

Daarom haal ik Rammstein aan!

Zelfs een grote band waarbij zoveel voorzorgsmaatregelen worden getroffen gaat er alsnog wat mis!

I

[ Bericht 2% gewijzigd door Dance99Vv op 22-05-2016 21:12:58 (verwijderde gedeelte is meer iets voor FB) ]
pi_162412270
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 18:10 schreef theguyver het volgende:

[..]

De brand was veroorzaakt doordat een band met vuur aan spelen was, de reden waarom ik het aanhaalde is omdat het mis ging bij een optreden van een band die met vuur speelde.

I
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 16:26 schreef Tingo het volgende:

[..]

Gelukkig niet.
En totaal niks mee te maken.

Wat Rammstein e.a. bands doet interesseert me niet.

[ Bericht 10% gewijzigd door Dance99Vv op 22-05-2016 21:13:49 ]
  zondag 22 mei 2016 @ 19:00:49 #6
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_162412490
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 18:50 schreef Tingo het volgende:

[..]

[..]

Wat Rammstein e.a. bands doet interesseert me niet.

Wat werd ook weer als oorzaak van de brand opgegeven?
Even opzoeken!

The Station nightclub fire occurred on Thursday, February 20, 2003, in West Warwick, Rhode Island. The fire was caused by pyrotechnics set off by the tour manager of the evening's headlining band Great White,

Ennnnnnnn het zou niet kunnen dat het kan?
Ik geef alleen het voorbeeld dat het zelfs bij een grote professionele band wel eens fout kan gaan!

thats it!

[ Bericht 12% gewijzigd door Dance99Vv op 22-05-2016 21:14:17 ]
pi_162412677
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 19:00 schreef theguyver het volgende:

[..]

Wat werd ook weer als oorzaak van de brand opgegeven?
Even opzoeken!

The Station nightclub fire occurred on Thursday, February 20, 2003, in West Warwick, Rhode Island. The fire was caused by pyrotechnics set off by the tour manager of the evening's headlining band Great White,

Ennnnnnnn het zou niet kunnen dat het kan?
Ik geef alleen het voorbeeld dat het zelfs bij een grote professionele band wel eens fout kan gaan!

thats it!
Rammstein kunnen ze pyrotechniek in hun reeten steken....of rammen. :)

Nogmaals:
"Er is heel veel opmerkingen/commentaren over 'alles is fake' geweest.
Dat denk ik niet.
Hier zie ik duidelijke verschillen tussen deze echte tragedie en de totaal BS/fake 'tragiek' verhalen dat we de laatste jaren zo vaak gezien hebben.
My heart goes out to all real victims."

Spot the difference....?
  zondag 22 mei 2016 @ 19:29:13 #8
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_162413181
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 19:08 schreef Tingo het volgende:

[..]

Rammstein kunnen ze pyrotechniek in hun reeten steken....of rammen. :)

Nogmaals:
"Er is heel veel opmerkingen/commentaren over 'alles is fake' geweest.
Dat denk ik niet.
My heart goes out to all real victims."

Spot the difference....?
Ja dat is jou tekst ik kijk naar de oorzaak.
We hebben het toch over?

The Rhode Island Station Night Club fire February 20th, 2003:

En staat er niet in de officiële verklaring dat de brand werd veroorzaakt door, een band ?

ja of nee?
pi_162414414
Wat is eigenlijk het punt van dit onderwerp?
Tingo geeft zelf toe dat hier geen complot achter steekt.
Dus lijkt me dit geen BNW-onderwerp.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  zondag 22 mei 2016 @ 21:09:39 #10
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_162417173
topic-starter kan helaas niet op een normale manier discussiëren, gesloten.

[ Bericht 10% gewijzigd door Dance99Vv op 22-05-2016 21:57:44 ]
There is only one religion
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')