Yup: Nijntie, aapie, poesie, honties, kussiequote:Op zondag 22 mei 2016 14:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik zag ook een streepje! Wat tof! Van harte gefeliciteerd Selvaria!
En wat een ongelooflijk saaie dag is dit zeg
Hier trouwens ook veel mama. Of mammieeeee roept ze ook vaak (ze zegt veel dingen met ie op het laatst i.p.v. je, andere dreumesjes ook?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LT en GM, nog bedankt voor jullie antwoorden op mijn vraag van eerder. Ik vind dit zo'n vermoeiende fase.Ik heb echter ook het vermoeden dat het samenhangt met honger. Gisteren en eergisteren was ze een stuk vrolijker na het eten.
Maar ik vind dat ik haar al zoveel geef, kunnen die kleintjes zich echt overeten?
quote:Op zondag 22 mei 2016 14:38 schreef JufMariska het volgende:
Sun, hier niet saai hoorIk ziekig (gister buikkrampen, vannacht koorts -koudwarmkoudwarm- nu slapjes, en intussen bereiden we J's verjaarsfeestje voor (any minute now)
Ai. Succes!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 mei 2016 14:43 schreef Selvaria het volgende:
Gefeliciteerd Kursor!Het is zeker een mooie dag.
![]()
Ludann, ik weet niet hoe ik je post uit het oude topic moet quotenmaar:
bij mij kreeg ze rond die tijd ( 11/12 maand) ook meer honger. Als ik bij m'n ex was (SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LT en GM, nog bedankt voor jullie antwoorden op mijn vraag van eerder. Ik vind dit zo'n vermoeiende fase.Ik heb echter ook het vermoeden dat het samenhangt met honger. Gisteren en eergisteren was ze een stuk vrolijker na het eten.
Maar ik vind dat ik haar al zoveel geef, kunnen die kleintjes zich echt overeten?
) dan kreeg ze soms potje Olvarit omdat we dan bijv onze innerlijke verklep gingen voederen met pizza oid en dan had ze daarna nog honger, dan kreeg ze twee potjes van 16+ maand én nog fruit én nog yoghurt. En als ze de kans kreeg vrat ze nog van je bord ook ( pizza korst of whatever )
Ze overeten zich niet zo gauw joh. Gewoon opletten dat ze d'r lijn blijft volgen. Ze gebruiken veel energie met groeien en nieuwe dingen doen. Zolang je ze niet vol propt met chocolade of zo komt t heus goed.Born to Lose, but Built to Win.
oh bij mij welquote:Op zondag 22 mei 2016 14:40 schreef AwayTL het volgende:
Spoilers zijn mobiel ook niet ingelogd te lezen volgensmij.
Ik jompel wel gewoon even.
Herkenbaar. Nora kruipt vaak op schoot en dan roept ze paat! En dan is het de bedoeling dat we haar op 1 been paardje laten rijdenquote:Op zondag 22 mei 2016 16:09 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Elin heeft een stokpaard gekregen en roept nu de hele dag. Hiiiiiieeeeee hieeeeeeeeeeeiiiiijjjj
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kursor, gefeliciteerd!
En JM:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |