Ja, mooi, al zou ik er een willen waarvan het voeteneind onder de zitting verdwijnt. Maar dit komt erg in de richting van wat ik zoek.quote:
Prachtige stoel. Ook te koop in verschillende kleurstellingen, leer/stof, contrasterende stiksels etc.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:25 schreef bridgefan het volgende:
[..]
Ja, mooi, al zou ik er een willen waarvan het voeteneind onder de zitting verdwijnt. Maar dit komt erg in de richting van wat ik zoek.
Oké, waar vind je deze? Ik heb gezocht met de URL die je gebruikt maar ik kan geen bijbehorende site vinden.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:26 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Prachtige stoel. Ook te koop in verschillende kleurstellingen, leer/stof, contrasterende stiksels etc.
Voor zover ik weet geen 'voeteneind onder de zitting' bij deze stoelen.
Hij heet de Vitra Grand Repos.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:28 schreef bridgefan het volgende:
[..]
Oké, waar vind je deze? Ik heb gezocht met de URL die je gebruikt maar ik kan geen bijbehorende site vinden.
Oké, dank je wel. Het is me wel wat waard om zo'n stoel te hebben die ik mooi vind. Veel ziet eruit alsof het van Seats & Sofas komt.quote:
Inderdaad, maar ik kan niet in jouw portemonnee kijken. Menig persoon koopt liever een stoel bij de ikea dan een paar duizend neer te leggen voor een tijdloze design stoel.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:31 schreef bridgefan het volgende:
[..]
Oké, dank je wel. Het is me wel wat waard om zo'n stoel te hebben die ik mooi vind. Veel ziet eruit alsof het van Seats & Sofas komt.
Die is ook van Vitra, maar ik heb de Grand Repos gepost omdat deze 'moderner' oogt. De Eames is natuurlijk wel een klassieker.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:32 schreef DonJames het volgende:
Of zo'n Eames Lounge Chair (nou ja, de "replica" dan waarschijnlijk):
[ afbeelding ]
Nee, snap ik. Ik hoopte voor maximaal 2.000 euro klaar te zijn, maar met deze stoelen lukt dat niet. Weet niet of ze weleens speciale aanbiedingen hebben.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:32 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Inderdaad, maar ik kan niet in jouw portemonnee kijken. Menig persoon koopt liever een stoel bij de ikea dan een paar duizend neer te leggen voor een tijdloze design stoel.
Je ziet soms wel eens een woonboer met een aanbieding, maar het verschilt ook erg in prijs met de bekleding. Je kan echt van 3000 tot 6000 gaan, zelfde model.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:33 schreef bridgefan het volgende:
[..]
Nee, snap ik. Ik hoopte voor maximaal 2.000 euro klaar te zijn, maar met deze stoelen lukt dat niet. Weet niet of ze weleens speciale aanbiedingen hebben.
Ik vind hem sowieso wel mooi, dus ik hoef geen superluxe leer of iets dergelijks.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:34 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Je ziet soms wel eens een woonboer met een aanbieding, maar het verschilt ook erg in prijs met de bekleding. Je kan echt van 3000 tot 6000 gaan, zelfde model.
Je kan op vitra.nl kijken voor verschillende opties. De cosy stof is volgens mij het goedkoopst, maar dan zit je nog op 3500 oid.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:36 schreef bridgefan het volgende:
[..]
Ik vind hem sowieso wel mooi, dus ik hoef geen superluxe leer of iets dergelijks.
quote:Op zondag 22 mei 2016 13:38 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Je kan op vitra.nl kijken voor verschillende opties. De cosy stof is volgens mij het goedkoopst, maar dan zit je nog op 3500 oid.
Het is immers wel design
Dank je wel, ik ga kijken.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:38 schreef Boterbartje het volgende:
Ik zag op mp een nieuwe staan voor 2950
Hier staat hij met een vanafprijs van 6.079 euro. Dat vind ik sowieso te duur.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:38 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Je kan op vitra.nl kijken voor verschillende opties. De cosy stof is volgens mij het goedkoopst, maar dan zit je nog op 3500 oid.
[...]
Stresslessquote:Op zondag 22 mei 2016 14:28 schreef bridgefan het volgende:
Ik heb even gekeken en kennelijk is de goedkoopste variant in leer ongeveer 5.600 euro. Dat vind ik dus te veel. Wat zou een merk zijn dat ook goed en mooi is maar goedkoper (maximaal 2.700 euro)?
Die vind ik inderdaad mooi. Ik wil er alleen toch een waar het voetengedeelte onder het zitgedeelte kan worden geklapt/geschoven.quote:Op zondag 22 mei 2016 17:47 schreef o0SmOkE0o het volgende:
[..]
Stressless
[ afbeelding ]
https://www.zitmaxx.nl/fa(...)nsul-ambassador.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |