quote:Vrijdag 13 mei
18:30 MVV Maastricht - De Graafschap
19:45 Go Ahead Eagles - VVV Venlo
19:45 FC Eindhoven - NAC Breda
20:45 Almere City FC - Willem II
Maandag 16 mei
12:30 De Graafschap - MVV Maastricht
14:30 VVV-Venlo - Go Ahead Eagles
14:30 NAC Breda - FC Eindhoven
16:45 Willem II - Almere City FC
Donderdag 19 mei
18:30 NAC Breda - Willem II
19:45 Go Ahead - De Graafschap
Zondag 22 mei
12:30 De Graafschap - Go Ahead
16:45 Willem II - NAC Breda
Vast niet als een Koning.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:02 schreef Tagliano het volgende:
Ik vraag mij af hoe De Koning zich gaat voelen als hij nu wéér niet promoveert, al helemaal met 4-1 als uitgangspositie
Ze staan voor, dus dat is geen bijster vreemde voorspellingquote:
mwah hoeven maar 3x te scorenquote:
En dan gaan we verlengenquote:
Als je 75% balbezit hebt en honderd keer meer schoten dan de tegenstander kan drie goals prima natuurlijk.quote:
Die schoten lijken nagenoeg nergens op.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je 75% balbezit hebt en honderd keer meer schoten dan de tegenstander kan drie goals prima natuurlijk.
Maar er wordt wel bagger verdedigd.
Aangezien er interesse schijnt te zijn voor Overmars lijkt het echt een fantastische zomer te wordenquote:Op zondag 22 mei 2016 13:14 schreef RubenSosa het volgende:
Is die de Kogel niet iets voor ajax? Is wel een spits die uit bij de graafschap kan scoren.
Tsja ze konden moeilijk zelf op de counter gaan spelen.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:14 schreef Ludacriss het volgende:
Haha hoe onterecht
Maar ze waren gewaarschuwd, GAE heeft in de vorige wedstrijden ook alleen maar op de counter gespeeld.
Die gaat helemaal los straks in de media.quote:
Bedankt Hans.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog een goal extra voor GAE en dan is het wel gebeurd.
Die Ajaxfans die hard hopen op degradatie de Graafschap zijn zo sneuquote:Op zondag 22 mei 2016 13:15 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Die gaat helemaal los straks in de media.
en dan door de terugzetting van twente blijft de graafschap er alsnog in. (als willem 2 van nac wint.)
Wow.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog een goal extra voor GAE en dan is het wel gebeurd.
Ik ben uitermate voorzichtig in mijn teksten na mijn flater van gisteren.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wow.
Jij hebt er echt verstand van.
De Graafschap had echt op 2-0 moeten staan.
Vertel mij meerquote:Op zondag 22 mei 2016 13:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben uitermate voorzichtig in mijn teksten na mijn flater van gisteren.
Welke flater?quote:Op zondag 22 mei 2016 13:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben uitermate voorzichtig in mijn teksten na mijn flater van gisteren.
Wat een onzin dit weer. NAC kan gewoon De Graafschap uit de Ere schieten vanmiddag.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:20 schreef Tchock het volgende:
Al het gedonder met de Licentiecommissie heeft de play-offs wel behoorlijk verkracht zeg. Het is echt totaal niet spannend.
Verdomme. Da's pijnlijk. Was het voetbal gisteren nog wat in het algemeen?quote:Op zondag 22 mei 2016 13:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
VBL / [TV-TIP] FA-Cup finale Manchester United-Crystal Palace. 21 mei BBC1
Bayern - Dortmund was redelijk lang een schaakduel maar naarmate de tijd verstreek werd het best leuk.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Verdomme. Da's pijnlijk. Was het voetbal gisteren nog wat in het algemeen?
Dat is dus precies de reden waarom deze wedstrijd niet meer spannend is.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een onzin dit weer. NAC kan gewoon De Graafschap uit de Ere schieten vanmiddag.
Zolang niets officieel is, is de NOS zeer zorgvuldig en kampioen in voorzichtigheid.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:21 schreef Bolasie het volgende:
Ik zie op Teletekst dat de winnaar tussen NAC-WII volgend seizoen Eredivisie speelt, maar ik las een paar dagen terug dat Willem II ondanks het resultaat gewoon in de Eredivisie zal blijven door het gezeik in Twente.
Of was dat nog niet zeker? Wie helpt deze arme jongen even.
4 bekerfinales: Engeland, Italië, Frankrijk en Duitsland.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Verdomme. Da's pijnlijk. Was het voetbal gisteren nog wat in het algemeen?
ja en die moeten tegen Willem II. Dat is het kromme ervan.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een onzin dit weer. NAC kan gewoon De Graafschap uit de Ere schieten vanmiddag.
scoorde joenaaited in de laatste minuut?quote:Op zondag 22 mei 2016 13:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
VBL / [TV-TIP] FA-Cup finale Manchester United-Crystal Palace. 21 mei BBC1
De winnaar speelt in ieder geval in de Eredivisie natuurlijk. Als NAC wint, speelt Willem II daar ook inquote:Op zondag 22 mei 2016 13:21 schreef Bolasie het volgende:
Ik zie op Teletekst dat de winnaar tussen NAC-WII volgend seizoen Eredivisie speelt, maar ik las een paar dagen terug dat Willem II ondanks het resultaat gewoon in de Eredivisie zal blijven door het gezeik in Twente.
Ze hadden Twente gewoon meteen uit de competitie moeten zetten en niet achteraf met dit slappe aftreksel moeten komen. Je kan niet een licentie intrekken en dan de uitslagen laten staan.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:20 schreef Tchock het volgende:
Al het gedonder met de Licentiecommissie heeft de play-offs wel behoorlijk verkracht zeg. Het is echt totaal niet spannend.
Ah. Vreemd allemaal.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zolang niets officieel is, is de NOS zeer zorgvuldig en kampioen in voorzichtigheid.
De winnaar van NAC - Willem II speelt altijd Eredivisie volgend seizoen, ongeacht wat er gebeurt. Als Twente wordt teruggezet blijft het hoogst geplaatste gedegradeerde team behouden, en dat is als ze verliezen dus Willem II.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:21 schreef Bolasie het volgende:
Niet mee eens aangezien elke ploeg vele malen liever handhaving in eigen hand heeft. Hopen dat Willem II het dan maar doet is praktisch Russische roulette.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is dus precies de reden waarom deze wedstrijd niet meer spannend is.En Willem II speelt voor het behoud van De Graafschap.
Maar zelfs dat weten we niet zeker, want de beroepsprocedure van Twente komt nog.
Ja dat snap ikquote:Op zondag 22 mei 2016 13:22 schreef Bolasie het volgende:
[..]
4 bekerfinales: Engeland, Italië, Frankrijk en Duitsland.
Nee, 81e minuut of zo.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
scoorde joenaaited in de laatste minuut?
godverdomme wat een FLOPSHOW
Wanneer hadden ze dat dan moeten doen? Ze hadden die informatie niet toen ze het voorwaardelijk introkken. Als Als Als, als ik een lichaam van een god had, en het voetbal inzicht van messi, was ik ronaldo.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:22 schreef franske19 het volgende:
[..]
Ze hadden Twente gewoon meteen uit de competitie moeten zetten en niet achteraf met dit slappe aftreksel moeten komen. Je kan niet een licentie intrekken en dan de uitslagen laten staan.
Dus het gaat eigenlijk nergens omquote:Op zondag 22 mei 2016 13:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De winnaar speelt in ieder geval in de Eredivisie natuurlijk. Als NAC wint, speelt Willem II daar ook in
In elk geval hadden ze alles moeten doen om het besluit over Twente pas na de play-offs bekend te maken.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:23 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Wanneer hadden ze dat dan moeten doen? Ze hadden die informatie niet toen ze het voorwaardelijk introkken. Als Als Als, als ik een lichaam van een god had, en het voetbal inzicht van messi, was ik ronaldo.
huh, het is toch veel leuker als niemand weet waar die aan toe is en waar ze zich op voor kunnen bereiden?quote:Op zondag 22 mei 2016 13:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
In elk geval hadden ze alles moeten doen om het besluit over Twente pas na de play-offs bekend te maken.
Voor die twee niet. Maar als Willem II zich handhaaft, is DGS sowieso weer veilig van dan schuift het ticket door. Als DGS nog zich veilig speelt handhaaft Cambuurquote:
Precies, dit hadden ze zeker moeten doen. Maar de KNVB bewijst haar incompetentie keer op keer, dus dit verbaasd mij niets.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
In elk geval hadden ze alles moeten doen om het besluit over Twente pas na de play-offs bekend te maken.
wowquote:Op zondag 22 mei 2016 13:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Voor die twee niet. Maar als Willem II zich handhaaft, is DGS sowieso weer veilig van dan schuift het ticket door. Als DGS nog zich veilig speelt handhaaft Cambuur
Dit is nogal dom geblaat, want het is niet de KNVB die dit doet, maar de licentiecommissie.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:27 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Precies, dit hadden ze zeker moeten doen. Maar de KNVB bewijst haar incompetentie keer op keer, dus dit verbaasd mij niets.
Afgelopen donderdag viel er in ieder geval niets van te merken dat het nergens over ging. Positief wel, en het is natuurlijk ook mogelijk dat Twente geslaagd in beroep gaat.quote:
Bureau licentiezaken, in tegenstelling tot de licentiecommissie niet onafhankelijk, ligt zoals ik het begrijp ik de clinch met Utrecht. Bureau Licentie Zaken is wel degelijk onderdeel van de KNVB.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit is nogal dom geblaat, want het is niet de KNVB die dit doet, maar de licentiecommissie.
Oh, excuus, mijn fout dan.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:32 schreef Shadowkid053 het volgende:
w
[..]
Bureau licentiezaken, in tegenstelling tot de licentiecommissie niet onafhankelijk, ligt zoals ik het begrijp ik de clinch met Utrecht. Bureau Licentie Zaken is wel degelijk onderdeel van de KNVB.
*edit
En uiteindelijk komt de licentiecommissie pas om de hoek kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |