Gisteren was het nog de NOS.quote:Op zondag 22 mei 2016 14:53 schreef Joezi het volgende:
De giro kijk je in het Italiaans als echte liefhebber
quote:Op zondag 22 mei 2016 14:54 schreef Momo... het volgende:
[..]
Zegt de gene die alleen nu kijkt omdat Kruijswijk in het roze rijdt.
Zegt de gene die alleen nu kijkt omdat Kruijswijk in het roze rijdt.quote:Op zondag 22 mei 2016 14:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kan jij komende 3 uur je mond houden?
Zou wel vrij bijzonder zijn als Poels een dagje mee zou doen in deze Giro.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
Correctie dat was ene Ian Boswell, leek op Poels door hetzelfde shirt
Gewoon negerenquote:Op zondag 22 mei 2016 15:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zou wel vrij bijzonder zijn als Poels een dagje mee zou doen in deze Giro.
Volgens mij gaat ie knechten in de Tour, jammer deze Giro had ie wel kunnen pakken denk ik.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zou wel vrij bijzonder zijn als Poels een dagje mee zou doen in deze Giro.
is altijd zoquote:Op zondag 22 mei 2016 15:09 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Vermoeiend, de giro kijken op een klein kutschermpje
Ik heb geld gezet op Roglic, hup rogla.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:08 schreef Aguero het volgende:
Betancur gaat zo van start en vijf minuten later volgt Roglic.
Oh heb hier gewoon geluid op de Italiaanquote:Op zondag 22 mei 2016 15:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Italiaans technicus die probeert de verbinding te fixen.
Je had t ook in de fik kunnen steken.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:11 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ik heb geld gezet op Roglic, hup rogla.
Ik zeg t ook alleen maar om even gevat en als quasikenner uit de hoek te komenquote:Op zondag 22 mei 2016 15:12 schreef Momo... het volgende:
[..]
Hoge odds, kleine inzet, onvoorspelbare tijdrit capaciteiten ...
Hoe hoog was de odd?quote:Op zondag 22 mei 2016 15:12 schreef Momo... het volgende:
[..]
Hoge odds, kleine inzet, onvoorspelbare tijdrit capaciteiten ...
Bananito gaat zo schroeien, mooi op tijdquote:Op zondag 22 mei 2016 15:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hier ben ik weer!
Is er al spektakel?
Ik kijk op de Rai, echt leuk met dat Italiaanse commentaarquote:Op zondag 22 mei 2016 15:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hier ben ik weer!
Is er al spektakel?
Vakantietje? Lekker man.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:16 schreef baggerbaas het volgende:
Ik ga morgenochtend gewoon naar Italie. Lekker de koers volgen via de Gazzetta en uiteraard de Italianen helemaal gek maken met Kruijswijk
quote:Op zondag 22 mei 2016 15:16 schreef baggerbaas het volgende:
Ik ga morgenochtend gewoon naar Italie. Lekker de koers volgen via de Gazzetta en uiteraard de Italianen helemaal gek maken met Kruijswijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |