Grote kans als et een junkie is jaquote:Op zondag 22 mei 2016 04:46 schreef Crack_ het volgende:
zou me ook niet verbazen als die familie heul geen contact meer had enzo. Ja niet dat ze dat nniet zouden weten of ie nog zou leven, maar dan wel extra awkward
heb best een vast ritme, wanneer ik vrij ben gewoon laat naar bed en anders minimaal 8u slaapquote:Op zondag 22 mei 2016 04:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
De tering mijn ritme is wel weer echt naar de klote
Nu ik al flink wat weken vrij ben is het ritme wel echt gegaan van 5-6 uur naar bed en dan om 15:00 uur opstaanquote:Op zondag 22 mei 2016 04:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb best een vast ritme, wanneer ik vrij ben gewoon laat naar bed en anders minimaal 8u slaap
Ik leef nog hoor.quote:Op zondag 22 mei 2016 04:46 schreef Crack_ het volgende:
zou me ook niet verbazen als die familie heul geen contact meer had enzo. Ja niet dat ze dat nniet zouden weten of ie nog zou leven, maar dan wel extra awkward
Voordat ik een kind had vond ik de zondag altijd een drama. Slaap je te lang uit op die dag dan merkte je dat meteen qua slaap naar de maandag toe. In negatieve zin.quote:Op zondag 22 mei 2016 07:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vies moe.
Vanavond maar eens proberen op tijd te gaan slapen.
Anders lukt het me niet op tijd op werk te zijn.
Pic van hersenscan, ik begrijp wel of er sprake is van AVM, CVA of vergrote tumoren maar verder is mijn kennis er niet zo groot over.quote:Op zondag 22 mei 2016 04:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja geeen idee, als iemand die hersenscan efkes kan lezen![]()
Ik ga geen kind nemen om meer ritme te krijgen.quote:Op zondag 22 mei 2016 09:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Voordat ik een kind had vond ik de zondag altijd een drama. Slaap je te lang uit op die dag dan merkte je dat meteen qua slaap naar de maandag toe. In negatieve zin.
Leuk hoor. Uitslapen is nu maximaal tot 08.00, soms 08.30.quote:Op zondag 22 mei 2016 09:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga geen kind nemen om meer ritme te krijgen.
Ik ben nu al iedere dag om half 7 wakker.quote:Op zondag 22 mei 2016 09:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Leuk hoor. Uitslapen is nu maximaal tot 08.00, soms 08.30.
Dan kun je babysitten voor de kindjes van Lokje en mijquote:Op zondag 22 mei 2016 09:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik stel kinderen uit tot m'n 27e
Maar als ik ze hoor janken wil ik het levenslang uitstellen.
Dat worden volgens mij zeer rustige en fijne kindertjes met fascinatie voor cijfertjes en miertjes, droomoppaskinderenquote:Op zondag 22 mei 2016 09:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan kun je babysitten voor de kindjes van Lokje en mij
Sluit me er tegenwoordig wel goed van af als ik andere kinderen hoor janken. Mijn eigen kind is wel anders.quote:Op zondag 22 mei 2016 09:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik stel kinderen uit tot m'n 27e
Maar als ik ze hoor janken wil ik het levenslang uitstellen.
Ik was zeer rustig, Loka zei dat ze wel een vervelend en dwars kind wasquote:Op zondag 22 mei 2016 09:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat worden volgens mij zeer rustige en fijne kindertjes met fascinatie voor cijfertjes en miertjes, droomoppaskinderen
hoe was tc zonder mijquote:Op zondag 22 mei 2016 13:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dag leukste import verweggistaanse van de wereld
OH SPANNENDquote:Op zondag 22 mei 2016 14:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
We zouden eigenlijk gister maar er kwam niks van terecht.
Dus krekje, WANNEER TC ?![]()
![]()
Tjakka waarom heb je een moslim naam ?quote:
meestal nodig in mezelf uit dus voel me dan toch niet zo welkomquote:Op zondag 22 mei 2016 15:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij komt overal maar bent nergens.
Je lijkt mij wel
Ohhh, nee ik ga wachten tot vanavond hoorquote:Op zondag 22 mei 2016 15:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb de gelekte aflevering van GoT gezien.
Even huilen.
Verstandig, is betere kwaliteit.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohhh, nee ik ga wachten tot vanavond hoor
Oke, heb er zin inquote:Op zondag 22 mei 2016 15:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Verstandig, is betere kwaliteit.
Is iig geen slechte aflevering.
Vanavond?quote:Op zondag 22 mei 2016 15:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohhh, nee ik ga wachten tot vanavond hoor
ja?quote:Op zondag 22 mei 2016 15:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het komt toch pas vannacht officieel uit in goede kwaliteit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |