Dat is absoluut niet wat ik zeiquote:Op zondag 22 mei 2016 23:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Liever saai thuis zitten ipv nieuwe mensen ontmoeten icm een museumbezoek![]()
Maar ik ken het daar allemaal niet zo goed in het centrumMeestal rij ik gelijk door naar Scheveningen
Nou gaan we binnenkort dan eens gezellig naar een muf museum?quote:Op zondag 22 mei 2016 23:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is absoluut niet wat ik zei
En daar moet je niet zijn met de auto joh, parkeer die lekker buiten centrum en ga met ov
Ja Scheveningen snap ik wel maar als je naar museum gaat toch niet. En weet ik veel, moet je even opzoeken wat fijn is en telefoon, gps klaarrrquote:Op zondag 22 mei 2016 23:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou gaan we binnenkort dan eens gezellig naar een muf museum?![]()
Waar moet ik niet zijn met de auto?In het centrum pak ik altijd de dichtstbijzijnde parkeergarage omdat ik anders verdwaal, en Scheveningen moet ik m'n spulletjes allemaal meenemen he
wanneer gaan ze wegquote:Op zondag 22 mei 2016 23:22 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik wil pannenkoeken maar er is visite beneden en ik wil niet sociaal doen
Ik ben echt zo'n n00b met OVquote:Op zondag 22 mei 2016 23:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja Scheveningen snap ik wel maar als je naar museum gaat toch niet. En weet ik veel, moet je even opzoeken wat fijn is en telefoon, gps klaarrr
En nee
Loop naar beneden en zeg dat ze zich nuttig mogen maken door pannekoeken te bakken voor jequote:Op zondag 22 mei 2016 23:22 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik wil pannenkoeken maar er is visite beneden en ik wil niet sociaal doen
Oh, nou volgens mij gaat zowat iedere tram hier richting centrumquote:Op zondag 22 mei 2016 23:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Liever saai thuis zitten ipv nieuwe mensen ontmoeten icm een museumbezoek![]()
Maar ik ken het daar allemaal niet zo goed in het centrumMeestal rij ik gelijk door naar Scheveningen
Maar dan moet je toch ook zo'n OV kaart hebben enzo?quote:Op zondag 22 mei 2016 23:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, nou volgens mij gaat zowat iedere tram hier richting centrummoet je wel de tram de goede kant op pakken alleen
heb ik wel, geen idee of t anders kanquote:Op zondag 22 mei 2016 23:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar dan moet je toch ook zo'n OV kaart hebben enzo?
Fantastisch plan ditquote:Op zondag 22 mei 2016 23:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Loop naar beneden en zeg dat ze zich nuttig mogen maken door pannekoeken te bakken voor je
Hopelijk zsmquote:
Nouja het lijkt me gewoon zo'n gedoe om afhankelijk te zijn.... duurt ook allemaal een stuk langer enzo...quote:
Ik zit vol goede ideeenquote:Op zondag 22 mei 2016 23:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Fantastisch plan dit
[..]
Hopelijk zsm
Nouja, op zo'n dag heb je toch geen haast?quote:Op zondag 22 mei 2016 23:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja het lijkt me gewoon zo'n gedoe om afhankelijk te zijn.... duurt ook allemaal een stuk langer enzo...
Nee geen haast, maar het ligt allemaal niet naast de deur, dus een beetje vlot vervoer vind ik wel fijn...quote:Op zondag 22 mei 2016 23:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nouja, op zo'n dag heb je toch geen haast?En verder, ja ik vind het fijn dat het geld scheelt maar je kan ook gewoon betalen ofc
Ahquote:Op zondag 22 mei 2016 23:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee geen haast, maar het ligt allemaal niet naast de deur, dus een beetje vlot vervoer vind ik wel fijn...
Slaap lekkerquote:
Antwerpen is ook leukquote:Op zondag 22 mei 2016 23:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Meestal zit ik al minstens een uur in de auto![]()
Alleen Antwerpen is dichtbij...
Kloptquote:
Ben daar weleens doorheen gereden. Zag er niet zo verpauperd uit vond ik. Minder dan de gemiddelde wijk in Rotterdam.quote:Op zondag 22 mei 2016 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als je maar niet verdwaalt in de jodenbuurt in Antwerpen.
Wat is dat pauper daar. En het stinkt wel in die stad trouwens want België
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |