Ze woont ook in Groningen. Misschien moet jij of Johannes een oogje in het zeil houden.quote:Op zondag 22 mei 2016 01:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
och arme meid...
hopelijk maken ze geen misbruik van haar
Zonde manquote:Op zondag 22 mei 2016 01:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet perse nee.
Zou nog eerder een maaltijdsalade als snack opeten. Of broodjes knakworst ofzo.
Dat lijkt me een goed planquote:Op zondag 22 mei 2016 01:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze woont ook in Groningen. Misschien moet jij of Johannes een oogje in het zeil houden.
Prima voor een verjaardag, of pinda's eten bij Bierfabriek maar anders hoeft het van mij nietquote:
Klopt. Maar toch stuk beter dan zak doritos of pringles, maar die zijn wel 2x zo goedkoop jaquote:
quote:Op zondag 22 mei 2016 01:15 schreef Lokasenna het volgende:
Ik mag even geen noten en kaas meer van mezelf om de opmars van het vet te stoppen.
Scheelt toch wel al een hoop dat ik kaas niet lekker vindquote:Op zondag 22 mei 2016 01:15 schreef Lokasenna het volgende:
Ik mag even geen noten en kaas meer van mezelf om de opmars van het vet te stoppen.
Ik ben extreem dol op kaas.quote:Op zondag 22 mei 2016 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Scheelt toch wel al een hoop dat ik kaas niet lekker vind
Echt een dikmakertje
Hoe kan je kaas niet lekker vinden dan?quote:Op zondag 22 mei 2016 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Scheelt toch wel al een hoop dat ik kaas niet lekker vind
Echt een dikmakertje
Smeerkaas en gesmolten kaas primaquote:Op zondag 22 mei 2016 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe kan je kaas niet lekker vinden dan?
smeerkaasgodquote:Op zondag 22 mei 2016 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Smeerkaas en gesmolten kaas prima
Normale kaas vind ik smerig
Je moet ook naar een notenwinkel voor goeie notenquote:Op zondag 22 mei 2016 01:23 schreef Paxcon het volgende:
waarom zijn er alleen ah basic gezouten cashewnoten en niet ongezouten
pff
wat kost een ons cashewnoten daarquote:Op zondag 22 mei 2016 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet ook naar een notenwinkel voor goeie noten
Niet geweldig, maar heb je meer keusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |