Misschien lijkt hij wel qua uiterlijk op Peter Rquote:Op zondag 22 mei 2016 02:02 schreef Paxcon het volgende:
syndroom lijkt me qua uiterlijk iemand zoals die types die Peter R de Vries opspeurt met dat programma van hem
altijd mensen die wat minder begaafd zijn en rare dingen doen op internet en ze zien er altijd een beetje hetzelfde uit
ze heeft net een heel verhaal getypt over een jongen waarmee ze heeft gedatequote:
Vervelende tv-persoonlijkheidquote:Op zondag 22 mei 2016 02:03 schreef richolio het volgende:
Peter R
Albert en consorten fokken hem altijd een beetje bij RTL Boulevard
Neh, ik denk echt type weirdo, want dit:quote:Op zondag 22 mei 2016 02:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Misschien lijkt hij wel qua uiterlijk op Peter R
quote:Op zondag 22 mei 2016 02:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
In elk geval ziet hij er eng genoeg uit om aangehouden te worden door agenten.
Dat programma niet gezien?quote:Op zondag 22 mei 2016 02:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het kan door de alcohol komen, maar ik heb deze post met stijgende verbazing gelezen
Echt? Nog ergens terug te zien?quote:Op zondag 22 mei 2016 02:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Haha ja
En 1,5 week geleden was er weer zo'n soort aflevering
Ohja genotquote:Op zondag 22 mei 2016 02:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Neh, ik denk echt type weirdo, want dit:
[..]
Was je zo snel met dingen dan?quote:Op zondag 22 mei 2016 02:04 schreef Nouri het volgende:
[..]
ze heeft net een heel verhaal getypt over een jongen waarmee ze heeft gedate
die haar op de tweede date een reis naar praag gaf ofzo
ik denk dat dit voor mij een tip is dat ik een stuk rustiger aan moet doen
http://rtlxl.nl/#!/peter-(...)5a-b105-0902a1ad51a0 nu nog gratisquote:
nee hoorquote:
Zo'n gast van 30 die nog thuis woonde en vrij simpel was belde een tijdje lang zo'n meisje op als hij ging rukken. Zij schakelde Peter R. de Vries in die hem confronteerde bij hem thuis waar zijn ouders bij waren.quote:
Het ESFquote:Op zondag 22 mei 2016 02:06 schreef richolio het volgende:
En als ze het dan over het songfestival hadden dan zeiden Albert enzo iets in de trant van "toch Peter?" en dan Peter zo mompelen "hmhpg ja ja" want Peter vind dat stomGenot
Even genietenquote:Op zondag 22 mei 2016 02:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
http://rtlxl.nl/#!/peter-(...)5a-b105-0902a1ad51a0 nu nog gratis
gast die 9-jarige meisjes opspeurt en gaat fappen voor de cam en peter gaat hem dan thuis opzoeken en zn pa is ook bij de confrontatie
Vrouwen sporen nietquote:Op zondag 22 mei 2016 02:07 schreef Nouri het volgende:
[..]
nee hoor
ik drong alleen wat aan dat ik haar graag wil zien
weet ik veel wat er in een vrouwenhoofd om gaat
Sylvana met stip op 1. Dat welquote:
Tjaptjoepquote:
martsmeetslacht.gifquote:Op zondag 22 mei 2016 02:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo'n gast van 30 die nog thuis woonde en vrij simpel was belde een tijdje lang zo'n meisje op als hij ging rukken. Zij schakelde Peter R. de Vries in die hem confronteerde bij hem thuis waar zijn ouders bij waren.
Erg pijnlijk
Dinsdag was wel gezellig. Zaterdag vond ik het wat minder moet ik zeggenquote:Op zondag 22 mei 2016 02:08 schreef richolio het volgende:
[..]
TjaptjoepEnige goede aan ESF forum
Niet normaal druk ook echt dat livetopic
Iddquote:
nou zegquote:Op zondag 22 mei 2016 02:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zo mijn maaginhoud ligt weer over de vloer toen Peter R. begon te praten.
Met zijn kut R. in zijn naam
Mart Smeets als verhalenvertellerquote:Op zondag 22 mei 2016 02:10 schreef richolio het volgende:
[..]
IddFreek de Jonge vind ik ook zwaar vervelend.
En Mart Smeets is ook kut, weet niet waarom iedereen hem zo adoreert. Al is het soms wel goede televisie als hij het weer eens spannend maakt ofzo
Freek de Jonge is echt een tyfusmongoolquote:Op zondag 22 mei 2016 02:10 schreef richolio het volgende:
[..]
En Mart Smeets is ook kut, weet niet waarom iedereen hem zo adoreert. Al is het soms wel goede televisie als hij het weer eens spannend maakt ofzo
Puur uit nostalgiequote:Op zondag 22 mei 2016 02:10 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik heb jou niet gezien in desbetreffend topic dus dan snap ik dat jij het niet snaptquote:
val dood joh kk gekquote:Op zondag 22 mei 2016 02:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb jou niet gezien in desbetreffend topic dus dan snap ik dat jij het niet snapt
quote:Op zondag 22 mei 2016 02:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mensen die "gestolkt" zeggen ipv "gestalkt" mogen een gaskamer uit proberen.
quote:
Zou Hitler ook zo`n taalnazi zijn geweest?quote:Op zondag 22 mei 2016 02:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mensen die "gestolkt" zeggen ipv "gestalkt" mogen een gaskamer uit proberen.
hitler had een micropenisquote:Op zondag 22 mei 2016 02:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou Hitler ook zo`n taalnazi zijn geweest?
en 1 zaadbalquote:
Wat is er Krekjequote:
Haha jaquote:Op zondag 22 mei 2016 02:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wtf Pax deze aflevering
Dat hij zichzelf afrukt op de cam
Dat Peter en dat wijf daar ook naar zitten te kijkenquote:Op zondag 22 mei 2016 02:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Haha ja
Ondanks de blur best wel duidelijk in beeld
was dit een ander programma? Ik probeer die ep te zoeken maar zat volgens mij niet in vorig seizoenquote:Op zondag 22 mei 2016 02:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"vind jij het dan lekker om te rukken met je stijve pik"
Die ene gast op de bank toen met zijn ouders. God wat een plaatsvervangende schaamte en medelijden voelde ik toen
Was hetzelfde programma, ben ik wel zeker vanquote:Op zondag 22 mei 2016 02:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
was dit een ander programma? Ik probeer die ep te zoeken maar zat volgens mij niet in vorig seizoen
oh, dan ga ik daar even zoekenquote:Op zondag 22 mei 2016 02:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was hetzelfde programma, ben ik wel zeker van
Stond op dailymotion volgens mij
Jezusquote:
mehquote:Op zondag 22 mei 2016 02:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee
ben er wel achter dat het s01e05 is maar kan hem niet vinden
1 tm 4 wel
ja manquote:Op zondag 22 mei 2016 02:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nee die berichten zijn echt ziek Pax.
Ik word er echt misselijk van
Meer deze afleveringquote:Op zondag 22 mei 2016 02:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je vindt het leuk te zien hoe een pedo fapt op kindertjes
Uh oke
quote:Op zondag 22 mei 2016 02:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dit is hem, maar geblokkeerd in Nederland
ff kijken of het met een proxy kan ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |