Ik snap het niet echt.quote:Op zondag 22 mei 2016 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eens
Wat vind je van zulke mannen die dat doen/willen?
quote:Op zondag 22 mei 2016 00:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
het is in elk geval niet iets wat ik ooit hoop te doen als je het niet erg vind.
dat valt reuze meequote:Op zondag 22 mei 2016 00:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt.
Maar dat idee heb ik ook altijd wel een beetje als ik een mooi meisje irl wil aanspreken. Dat zij dan meteen denkt "ja hij spreekt mij alleen aan omdat hij in mijn broekje wil komen"
Daarom is de beste manier denk ik dat je zo'n meisje via via leert kennen en je dus op een natuurlijke manier gewoon een gesprek hebt.quote:Op zondag 22 mei 2016 00:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat valt reuze mee
al ligt dat wel aan de situatie waarin je iemand aanspreekt natuurlijk
ik zou niet willen slapen op mijn bankquote:Op zondag 22 mei 2016 00:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben te moe om naar bed te lopen.
Ik denk dat ik maar op de bank slaap
dat kan toch ook gewoon op school oidquote:Op zondag 22 mei 2016 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom is de beste manier denk ik dat je zo'n meisje via via leert kennen en je dus op een natuurlijke manier gewoon een gesprek hebt.
Ik zou wel willen slapen op jouw bank.quote:Op zondag 22 mei 2016 00:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik zou niet willen slapen op mijn bank
die is niet comfy
quote:
quote:Op zondag 22 mei 2016 00:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou wel willen slapen op jouw bank.
Dat zou betekenen dat ik dicht bij jou ben.
Nee want ik heb iedereen weggejaagd omdat ik een stomme user benquote:Op zondag 22 mei 2016 00:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heeft de Relaties SC nog niks opgeleverd?
Ik denk dat hij in jouw aanwezigheid de pijn niet eens voelt.quote:Op zondag 22 mei 2016 00:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]![]()
Daar ga je spijt van krijgen, geloof me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |