Dan zou ik wel beetje balenquote:Op zondag 22 mei 2016 00:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De beste gesprekken op Tinder kwamen toen we het over Harry Potter hadden ja. Echt hele lappen tekst waarom we bepaalde personages geniaal vonden![]()
Toch liep het gesprek dood, maar in elk geval een leuk gesprek gehad
Het is iets anders dan schoonlikken na het poepen. ; (quote:Op zondag 22 mei 2016 00:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Om te ontvangen ook.
Het idee dat je een persoon al ziet als levend toiletpapier is toch walgelijk.
Nope, ik ben onbekend met dat concept.quote:Op zondag 22 mei 2016 00:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen romantische momenten?
[..]
Zo ben ikdan kan ik mijn interesse er niet bijhouden.
Ik zei toch dat ik op Deezertje lijk
Ik hou wijselijk mijn mondquote:
dat staat mij vooral tegen bij zulke appsquote:Op zondag 22 mei 2016 00:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De beste gesprekken op Tinder kwamen toen we het over Harry Potter hadden ja. Echt hele lappen tekst waarom we bepaalde personages geniaal vonden![]()
Toch liep het gesprek dood, maar in elk geval een leuk gesprek gehad
Oh dit gaat zeker over mijn opmerking van gisterquote:
Volgens mij ging het daarna over iets anders, en liep het dood.quote:Op zondag 22 mei 2016 00:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan zou ik wel beetje balen
als leuk gesprek doodbloedt
tenzij het er gewoon niet in zit
Nee nee, dat bedoelde ik nietquote:Op zondag 22 mei 2016 00:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh dit gaat zeker over mijn opmerking van gister
Het komt er verdacht veel in de buurt.quote:Op zondag 22 mei 2016 00:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is iets anders dan schoonlikken na het poepen. ; (
quote:Op zondag 22 mei 2016 00:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij ging het daarna over iets anders, en liep het dood.
Had ook een meisje die best graag met me wilde daten tot ik mijn mening gaf over religie. Toen bekende ze dat ze christelijk was en werd ik geblokt.
Totaal niet eigenlijkquote:Op zondag 22 mei 2016 00:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het komt er verdacht veel in de buurt.
quote:Op zondag 22 mei 2016 00:48 schreef Lokasenna het volgende:
Ik keek net dat help mijn man is een feeder filmpje. Die cake zag er wel erg goed uit.
Je moet ook niet wachten op de ware, want er is niet één ware.quote:Op zondag 22 mei 2016 00:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nope, ik ben onbekend met dat concept.
En dan te bedenken dat ik jarenlang heb staan wachten op 'de ware' terwijl alles om me heen zat rond te sletten
Nee, ik denk dat je dat zelf ook wel kan verzinnenquote:
Daarom de aanhalingstekensquote:Op zondag 22 mei 2016 00:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet ook niet wachten op de ware, want er is niet één ware.
Klopt.quote:Op zondag 22 mei 2016 00:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat staat mij vooral tegen bij zulke apps
in andere situaties, zoals in een kroeg, op school of op een of andere vereniging kan het ook gewoon uitlopen op een leuk gesprek
bij zulke apps is het vooral geforceerd op de eerste indruk en of je eventueel seks wil met die persoon
hmmmquote:Op zondag 22 mei 2016 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat je dat zelf ook wel kan verzinnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |