quote:
vind je t heel gekquote:Op zondag 22 mei 2016 00:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
jullie zijn meestal niet tot na 5 uur online
hoe ze het betaalt is verder haar probleemquote:
ja ;squote:
Jawel, ik lurk hier 24/7 :squote:Op zondag 22 mei 2016 00:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
idd. ze is oud en wijs genoeg mag je hopenquote:Op zondag 22 mei 2016 00:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
hoe ze het betaalt is verder haar probleem
ik 3 uur max, eventueel 4 uur maar dat is minquote:Op zondag 22 mei 2016 00:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb ook niks aan jou hèquote:Op zondag 22 mei 2016 00:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik 3 uur max, eventueel 4 uur maar dat is min
ze wit nie eens hoe ze goei op dingen mot klikkenquote:Op zondag 22 mei 2016 00:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
idd. ze is oud en wijs genoeg mag je hopen
ahwquote:Op zondag 22 mei 2016 00:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
niemand dus je hebt medestanders
Even een serieuze noot, nu weet ik niet hoe jij met je oma om gaat, maar mijn beide grootouders, vooral mijn opa, ik zou er alles voor geven om nu op dit moment nog eens samen een dagje wat te doen. Ben hem al aardig wat jaar kwijt - heb ik heb hem nog gehad tot begin 20 - maar ik mis hem nog wel.quote:Op zondag 22 mei 2016 00:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zat zoals gewoonlijk irritant te doen dus zei mijn moeder tegen me wil jij lekker bij oma gaan wonen en toen zei ik nee doe maar niet en toen werd oma boos
neemt alles te serieus die oude heks
ik vind je een goede toevoeging aan de SC als je mensen zoals zosk trolltquote:Op zondag 22 mei 2016 00:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
niemand dus je hebt medestanders
ietwat morbide typefout in deze contextquote:Op zondag 22 mei 2016 00:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Even een serieuze noot, nu weet ik niet hoe jij met je oma om gaat, maar mijn beide grootouders, vooral mijn opa, ik zou er alles voor geven om nu op dit moment nog eens samen een dagje wat te doen. Ben hem al aardig wat jaar kwijt - heb ik heb hem nog gehad tot begin 20 - maar ik mis hem nog wel.
Vaak zijn mensen een gewenning, die zijn er gewoon, maar vaak hebben mensen verassingen waar je pas later achter komt.
normaal gaat het wel goed maar soms wil ik wel even die wandelstok omver trappenquote:Op zondag 22 mei 2016 00:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Even een serieuze noot, nu weet ik niet hoe jij met je oma om gaat, maar mijn beide grootouders, vooral mijn opa, ik zou er alles voor geven om nu op dit moment nog eens samen een dagje wat te doen. Ben hem al aardig wat jaar kwijt - heb ik heb hem nog gehad tot begin 20 - maar ik mis hem nog wel.
Vaak zijn mensen een gewenning, die zijn er gewoon, maar vaak hebben mensen verassingen waar je pas later achter komt.
ben ik vergeten, wanneer deed ik dat dan?quote:Op zondag 22 mei 2016 00:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vind je een goede toevoeging aan de SC als je mensen zoals zosk trollt
Hahaquote:Op zondag 22 mei 2016 00:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
ietwat morbide typefout in deze context
gister wilde je dat hij zijn adres zou gevenquote:Op zondag 22 mei 2016 00:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben ik vergeten, wanneer deed ik dat dan?
gisteren of eergisteren, mijn geheugen is niet al te best ben niet voor niets werkloosquote:Op zondag 22 mei 2016 00:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben ik vergeten, wanneer deed ik dat dan?
bedankt ik snapte totaal niet wat frank nou bedoeldequote:Op zondag 22 mei 2016 00:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
Leven is nutteloosquote:Op zondag 22 mei 2016 00:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
als ik niet zo bestaan zou niemand op de wereld er om malen derhalve is het bestaan zinloos
quote:
Kun jij niet gewoon lekker bier gaan drinken en punknummers posten, prez?quote:Op zondag 22 mei 2016 00:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
oja, moest lachen om mezelfquote:Op zondag 22 mei 2016 00:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
gister wilde je dat hij zijn adres zou geven
hihiquote:Op zondag 22 mei 2016 00:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Kun jij niet gewoon lekker bier gaan drinken en punknummers posten, prez?
quote:Op zondag 22 mei 2016 00:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
normaal gaat het wel goed maar soms wil ik wel even die wandelstok omver trappen
Wat is het verschil?quote:Op zondag 22 mei 2016 00:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nutteloos is iets anders dan zinloos
wil je mother of dragons zijnquote:Op zondag 22 mei 2016 00:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
als ik een wens mocht doen wenste ik een draak als vriendje
jaquote:Op zondag 22 mei 2016 00:41 schreef Willoow het volgende:
Als ik doodga, komen jullie dan wel op mijn crematie?
Nou ja, dan moet je geen auto aanschaffen, heb weleens plaatjes gezien, draken schijnen het nogal voorzien te hebben op auto's.quote:Op zondag 22 mei 2016 00:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
als ik een wens mocht doen wenste ik een draak als vriendje
is er daarna gratis drank?quote:Op zondag 22 mei 2016 00:41 schreef Willoow het volgende:
neequote:Op zondag 22 mei 2016 00:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik was hier eerder dus ga jij maar lekker weg
quote:Op zondag 22 mei 2016 00:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou ja, dan moet je geen auto aanschaffen, heb weleens plaatjes gezien, draken schijnen het nogal voorzien te hebben op auto's.
Jazeker, ik wil mijn sigaar zonder lucifer aansteken.quote:Op zondag 22 mei 2016 00:41 schreef Willoow het volgende:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |