En terecht.... nu wil ik wel weer eens.quote:
En heeft Melting voldoende euro's op weten te halen?quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 23:01 schreef Melting het volgende:
[..]
En terecht.... nu wil ik wel weer eens.
Tsss..... euro's ophalen voor hem?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 23:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En heeft Melting voldoende euro's op weten te halen?
Mellow, verwacht ik zo!quote:Op zaterdag 21 mei 2016 23:02 schreef Melting het volgende:
Wat kunnen we verwachten voor muziek, Lucky?
Zeer bijzondere easy listening tracks, tevens ietwat experimenteel.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 23:02 schreef Melting het volgende:
Wat kunnen we verwachten voor muziek, Lucky?
Experimenteel.... zo van: ik leg de platenspeler vol met knackebrod en doe dan de naald er op?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 23:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zeer bijzondere easy listening tracks, tevens ietwat experimenteel.
Swedish House Maffia?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 23:05 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Experimenteel.... zo van: ik leg de platenspeler vol met knackebrod en doe dan de naald er op?
Sommige tracks starten wel zo ongeveer.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 23:05 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Experimenteel.... zo van: ik leg de platenspeler vol met knackebrod en doe dan de naald er op?
Je vraagt je af wie men is in deze hè?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 23:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Meer in de zin van hoe denkt men erover.
Ik denk aan bier. Als dat het doel van de muziek is, dan snap ik de muziek.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 23:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Meer in de zin van hoe denkt men erover.
Dat is aardig Piet.quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 23:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik denk aan bier. Als dat het doel van de muziek is, dan snap ik de muziek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |