Wedden om een zak halters?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:22 schreef ToT het volgende:
Oh ja, Muis? Redelijke kans dat ik de Top of Flop deze keer zal moeten gaan missen!
Proestquote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, dat geeft de overige kandidaten meer kans
quote:
Tja, dat krijg je nu dus natuurlijk niet te wetenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb ik het weer redelijk goed geraden deze keer?
En ik raad niet graag drugs aan hoor, aan mensen... maar je riep; kommaar, tja dat dus, maar weet dat het ook andere consequenties kan hebben.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:17 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Koop eens een gram speed en snuif het op.
Ik heb een keer 60 uur niet gegeten daarvan. Het enige probleem is dat je lichaam al het volgende wat je binnen krijgt na die 60 uur, gaat opslaan als vet omdat je lichaam schrikt van de plotselinge ontbreking van eten. Daarom is het daarna zaak om zeer gezond te eten, alleen maar plantaardig.
Een setje aanschaffen en de huidige halters door het raam van je baldadige buurman gooien een optie?.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:25 schreef ToT het volgende:
Ja klote, ooit een halterset aan een buurjongen cadeau gegeven. Nu zit ik hier met 1 goede set en met 2 totaal verschillende halters.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Een setje aanschaffen en de huidige halters door het raam van je baldadige buurman gooien een optie?.
Oh, mooie oplossing zo. Als je maar af blijft wisselen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:29 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
![]()
Ach nu wissel ik steeds links en rechts af.Ik heb ze voor het gevoel zo gelijk mogelijk gemaakt qua gewicht (ene is in kilo's en de andere in pounds, en bij de ene is de stang veel zwaarder dan bij de andere.)
Dit is de Arabierquote:
* Fogel wacht op de nare lyricsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |