quote:Over welke flesopener heb je het ? Foto ?
Op donderdag 28 november 2002 11:53 schreef BenBenzji het volgende:
Klacht: iedereen kent ze wel, die gratis flesopener. Maar waarom hebben ze zo'n stom randje aan de bovenkant? Kan iemand me dit eens even uitleggen?
quote:Jah hoor. je bedoelt toch dat gleufje aan de bovenkant van de opener? daarmee kan je het lipje van een blikje drinken me omhoog wippen.
Klacht: iedereen kent ze wel, die gratis flesopener. Maar waarom hebben ze zo'n stom randje aan de bovenkant? Kan iemand me dit eens even uitleggen?
quote:Geen idee waar je het over hebtb. meschien een bepaald merk alleen??
quote:Jij klaagt dat iedereen ze kent? Waarom klaag je daar over? Het lijkt me dat dat de bedoeling was van degene die ze heeft bedacht/uitgevonden, des te meer mensen die dingen kennen en kopen, des te rijker wordt die persoon daarvan.
En nu effe serieus, wees eens wat duidelijker, er zijn wel meerdere soorten flesopeners die je aan je sleutelbos kunt hangen.
Zoals jij het formuleert is het trouwens ook geen klacht maar een vraag.
En dat randje is voor extra hefboomkracht, oftewel... de dop gaat er makkelijker af...
quote:hmmm... explain.
Op donderdag 28 november 2002 12:26 schreef Kaaltie het volgende:
Je hebt het over deze dingen denk ik...
En dat randje is voor extra hefboomkracht, oftewel... de dop gaat er makkelijker af...
edit:
de hefboomwerking is zo inderdaad toch wel groter, maar toen ik nog eens goed keek, leek het me eigenlijk logischer dat het er alleen voor zorgt dat de opener niet van de dop afschiet...
quote:krant???????
Op donderdag 28 november 2002 12:47 schreef Swoods het volgende:
Waarom zo'n extra ding meeslepen. Je krijgt een biertje open met bijna alles.... aanstekers, bestek, andere flesjes, kratjes, krant, zeg maar alles waar een rand aanzit.
quote:met je aars?
Op donderdag 28 november 2002 19:24 schreef Apfel het volgende:
De echte bikkel krijgt de dop van de fles zonder flesopener
quote:Zeer strak opvouwen/rollen en het wil. Niet zo goed als een aansteker oid, maar de dop gaat er vanaf.
Op donderdag 28 november 2002 13:18 schreef rique het volgende:[..]
krant???????
quote:
Op donderdag 28 november 2002 22:38 schreef Tichelaar het volgende:
met je aars?
quote:*schop*
Op donderdag 28 november 2002 17:41 schreef dacom het volgende:
Als ze gratis zijn, waar ken je ze krijgen dan want ik zoek er ook al een tijdje een voor aan mijn eigensleutelbos...
Ik ook!
Bijna versleten...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |