quote:Als het niks is sluit hem maar weer, maar het leek me wel aardig. In VBL loopt ook een topic voor zo'n beetje elk sportprogramma en hier in SPT ook voor o.a. Holland Sport, Belga Sport e.d.
Hoe vaak hoor je geen blunders of lachwekkende opmerkingen voorbij komen of juist een heel interessant onderwerp waar je anderen attent op wil maken of de NOS voor wil loven?
Voor alle op- en aanmerkingen voor de uitzendingen van Studio Sport dus (sportjournaals, zaterdagmiddag, zondagmiddag enz.)
Die gaat Ivanovic het bed in lullen. Wat een baas.quote:Op maandag 23 mei 2016 08:12 schreef franklop het volgende:
http://nos.nl/artikel/210(...)ijzonder-moment.html
Nieuwswaarde![]()
(verderop dan nog wel iets meer over het toernooi enzo).
genoeg tijd nog om terug te komen inderdaadquote:Steil stukje op 2,5 kilometer van de finish
Dichter bij de finish, op 2,5 kilometer van de meet, is er echter nóg een verraderlijk steil stukje met een stijgingsgraad van maar liefst 20%. Dat heuveltje is niet gecategoriseerd. Als Kruijswijk de finale zonder tijdverlies doorkomt, wachten hem nog slechts 459 kilometer tot de eindstreep.
Interessant! Wat voor sport doet zij precies?quote:Op zondag 29 mei 2016 13:54 schreef Evertjan het volgende:
vanavond trouwens in de uitzending van 19.00 een reportage over Dafne Schippers
quote:Op zondag 29 mei 2016 13:54 schreef Evertjan het volgende:
Het werd ook wel eens tijd.quote:Op zondag 29 mei 2016 13:54 schreef Evertjan het volgende:
Waarom dacht je dat we er maar zo weinig zouden krijgen?quote:Op zondag 7 februari 2016 18:44 schreef franklop het volgende:
[..]
Denk dat we er daar nog wel 7 van krijgen dit jaar
Jij vraagt, NOS draait:quote:Op zondag 31 juli 2016 14:55 schreef Szura het volgende:
En Dafne dan? Die zou ik ook weleens willen zien...
quote:Op zondag 13 november 2016 16:40 schreef Evertjan het volgende:
Verdomme weer een repo over Schippers
Onder een steen geleefd?quote:Op zondag 4 december 2016 16:16 schreef franklop het volgende:
Joep Schreuder vindt het echt belangrijk dat hij (deels) in beeld is he. Al is het maar een hand ofzo.
Naja normaal staat hij volledig in beeld, maar zag net bij dat interview met Kluivert dat ook zijn hand met kopje koffie in beeld moest.quote:
Nog een keerquote:Op zondag 4 december 2016 16:22 schreef TargaFlorio het volgende:
Een zondag geen Joep in beeld is een week niet geleefd.
Was hij nou eerder ook al bij Feyenoord?quote:
He hé... ben ik niet de enige die zich eraan stoort.quote:Op zondag 10 juli 2016 19:52 schreef wimderon het volgende:
Studio Sport, waarom altijd die overacting.
quote:Na zijn veelbesproken tweet over de ingestorte kijkcijfers van de Champions League sinds het toernooi weg is bij de NOS, wijst Jan de Jong nu ook op de lage kijkcijfers van het handbal bij Ziggo Sport. Dat is te lezen op Twitter. Precies 400.000 kijkers van Ziggo Sport zagen zondag in de vooravond hoe Oranje de EK-handbalfinale verloor van Noorwegen. Een wel heel magere score, vindt de baas van de NOS. “Handbalvrouwen verdien(d)en een groter publiek“, zo laat hij weten.
Volgens De Jong scoorde het handbal bij de NOS veel beter. “Bij de Olympische spelen keken er 2 miljoen mensen naar de handbalvrouwen nu 400.000. Dat vind ik een opvallend verschil.”
Jack van Gelder, die jarenlang hét gezicht was van de NOS maar nu voor Ziggo Sport werkt, reageert aanvallend. “Had je indertijd de rechten moeten kopen Jan maar toen zag de NOS het niet zitten.”
Alsof heel Nederland Ziggo Sport heeft. Hier in het Oosten kunnen we geeneens kiezen voor Ziggo.quote:Op maandag 19 december 2016 17:54 schreef Evertjan het volgende:
ik begin een hekel te krijgen aan die Jan de Jonge
http://www.mediacourant.n(...)ort-niet-buiten-nos/
[..]
Dan nog had NOS zelf voor de rechten kunnen gaanquote:Op maandag 19 december 2016 18:12 schreef Remzz het volgende:
[..]
Alsof heel Nederland Ziggo Sport heeft. Hier in het Oosten kunnen we geeneens kiezen voor Ziggo.
Terechte opmerking van hem gewoon.quote:Op maandag 19 december 2016 17:54 schreef Evertjan het volgende:
ik begin een hekel te krijgen aan die Jan de Jonge
http://www.mediacourant.n(...)ort-niet-buiten-nos/
[..]
Ik denk niet dat de uitzendrechten van handbal veel kosten.quote:Op donderdag 22 december 2016 08:48 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Terechte opmerking van hem gewoon.
Door bezuinigingen moet NOS keuzes maken.
Mensen zijn ook veel te kritisch over NOS tov andere zenders. Waaronder Ziggo met hun nepdeskundigen.
Ik heb het dan m.n. over voetbal. De NOS werd terecht bekritiseerd, maar dezelfde hoofden zitten nu bij Z en SBS bijvoorbeeldquote:Op donderdag 22 december 2016 11:07 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de uitzendrechten van handbal veel kosten.
Henk Groener, Martine Smeets en Monique Tijsterman zijn nepdeskundigen?
Sowieso gebruiken ze de term verrassen graag. Vooral bij tennisuitslagen. O en toernooifavoriet (nummer 1 geplaatst)quote:Op zaterdag 18 februari 2017 00:31 schreef lytsewiete het volgende:
Teletekst 801 "vrouwen pec verrassen Ajax" is nr 1 tegen nr laatst. Blijkt dat ajax gewoon 5-0 heeft gewonnen ipv andersom zoals eerst vermeld.
Hoe reageerde samson?quote:Op zondag 9 april 2017 18:20 schreef Szura het volgende:
Volgens Gertje had Verstappen problemen in z'n laatste training, waardoor hij als 16e startte.
Man man man, vandaag is die echt niet te harden alsof het het kampioenschap van Joep Schreuder is, wat een enge man.quote:Op dinsdag 25 april 2017 23:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Joep probeert toch weer even subtiel in beeld te komen.
Het grappige was dat ze ook nog beelden van 10 jaar geleden lieten zien. Zelfde laken een pak toenquote:Op zondag 7 mei 2017 14:16 schreef Remzz het volgende:
[..]
Man man man, vandaag is die echt niet te harden alsof het het kampioenschap van Joep Schreuder is, wat een enge man.
En vandaag gewoon weer pontificaal in beeld op het bankje van Cruyff!quote:Op zondag 7 mei 2017 14:16 schreef Remzz het volgende:
[..]
Man man man, vandaag is die echt niet te harden alsof het het kampioenschap van Joep Schreuder is, wat een enge man.
Als Reinbert Wielinga dan nog de Giro gaat analyseren wordt het vast een topprogramma.quote:Op maandag 22 mei 2017 19:04 schreef franklop het volgende:
De NOS doet er weer alles aan om de mogelijk grote Nederlandse prestaties van deze week te jinxen door met een speciaal programma te komen.. De week van rood wit en roze
Met voor het analyseren van Ajax niemand minder dan Kiki Musampa
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |