SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP naar de 300!
Maar eerst deze nog even vullen met van alles en nog wat.
Er staat nog een vraag voor u open!!
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:04 schreef theguyver het volgende:
Neil deGrasse
@neiltyson
Earth is not only oblate — wider at the equator than pole-to-pole, but pear shaped — slightly wider just south of the equator
Het zit je ook niet meequote:Op zondag 22 mei 2016 00:08 schreef oompaloompa het volgende:
en het regent, twee keer deze week naar de oostkust, twee keer beland ik in een boel regen :/
Terwlijk het gisteren supermooi was maar ik binnen moest zijn
dan kan het best lekker zijn!quote:Op zondag 22 mei 2016 00:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het zit je ook niet mee. Voel met je mee!
Hier is het 25 graden, en best benauwd, en gaat het zo regenen.
Is ook. Je gaat een goeie dag tegemoet zo te horen, heerlijkquote:Op zondag 22 mei 2016 00:15 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
dan kan het best lekker zijn!
Hoop op fietsen en picknick in het park morgen dus fingers crossed dat het morgen weer beter is
Nu even de moed bij elkaar rapen om de regen in te gaan voor voer
Vast wel, morgen heb je gewoon een mega picnic, allemaal bekenden etcquote:Op zondag 22 mei 2016 00:19 schreef oompaloompa het volgende:
Ik hoop het, ben voor een paar dagen in mijn vorige woonplaats dus hoop wat oude vrienden etc te ontmoeten maar heb weinig geplanned en het is einde van het schooljaar dus hopelijk zijn er nog een paar!
Ooh nicequote:Op zondag 22 mei 2016 00:19 schreef oompaloompa het volgende:
Ik hoop het, ben voor een paar dagen in mijn vorige woonplaats dus hoop wat oude vrienden etc te ontmoeten maar heb weinig geplanned en het is einde van het schooljaar dus hopelijk zijn er nog een paar!
Dat is gelukkig waarquote:Op zondag 22 mei 2016 00:21 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ooh niceGelukkig heb je geen goed weer nodig om naar een gezellige kroeg of zo te gaan.
Dynamo 1995 hieroquote:Op zondag 22 mei 2016 00:23 schreef DeMolay het volgende:
Dynamo
was bij dit concert ! lay down your souls to the Gods of rock n roll![]()
voor degene die niet weten dit is old scool Black Metal
Chronos , Mantas en Abbadon .....zlol zoek maar op![]()
ja en ik was bij alle bij![]()
![]()
\
en vooraan natuurlijk ...water was zeker nodig !
begon met entree prijs van 2 gulden 50op het plein in lichtstad
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |