Weekend he. Zelfs ik ben buiten.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 16:24 schreef xcachet het volgende:
Waar is iedereen eigenlijk?
Kan toch niet zo zijn dat ze allemaal ineens een leven hebben?
Hoink en TARDIS. hebben een permquote:Op zaterdag 21 mei 2016 16:24 schreef xcachet het volgende:
Ober, klikspaanquote:Op zaterdag 21 mei 2016 16:32 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Oh sorry dacht dat ze jouw kloon ook al hadden ontdekt
Krijg toch zaad in je oog.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 16:32 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Oh sorry dacht dat ze jouw kloon ook al hadden ontdekt
ola broesquote:Op zaterdag 21 mei 2016 16:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat is mijn geheim.
Ik ben altijd mad.
Dat laatste sowieso niet inderdaad.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 16:24 schreef xcachet het volgende:
Ik begin me langzamerhand te beseffen dat ik geen leven heb.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 16:24 schreef xcachet het volgende:
Gelukkig maar. FOK! kan niet zonder Myrr.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 17:02 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik begin me langzamerhand te beseffen dat ik geen leven heb.
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 17:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gelukkig maar. FOK! kan niet zonder Myrr.
Mijn leven houdt in met anderen omgaan die al kids hebben.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 17:18 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik wil een leven, maar hier houdt een leven in dat je almaar op een terrasje moet gaan zitten met z'n allen want verder is er weinig te doen. Vind twee keer per week op een terras zitten echt meer dan zat.
Hier is het niet veel anders hoor.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 17:18 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik wil een leven, maar hier houdt een leven in dat je almaar op een terrasje moet gaan zitten met z'n allen want verder is er weinig te doen. Vind twee keer per week op een terras zitten echt meer dan zat.
Ja, mijn vrienden zijn daar nog lang niet aan toe dus zijn inderdaad nog vol aan het stappen. Neem ze ook niet kwalijk dat ze niet meer veel langs komen, zij mij ook niet dat ik niet even random langs kan komen in Amsterdam om een beetje ergens te gaan zitten voordrinken. Met andere kindermensen heb ik ook weer niet veel zin want dan gaat het de hele tijd allee maar over de kinderen. Dat merk ik nu als we op een terrasje zitten 'met de kids', het gaat bijna alleen maar over de kleintjes. Ja daar ben ik ook snel weer klaar mee. Vind het wel prima eigenlijk om thuis te zitten en af en toe wat te gaan eten ergens. Heb nog nooit zoveel geld bespaard.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 17:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mijn leven houdt in met anderen omgaan die al kids hebben.
Merk dat ik afstand neem van die mensen. Hebben bijna niets meer gemeen
ewaa cachiequote:
goed ehquote:
Oh ik kan iedere dag op een terras zitten als ik wilquote:Op zaterdag 21 mei 2016 17:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hier is het niet veel anders hoor.
Waar woon jij dan dat je twee keer per week op een terrasje kunt zitten?
JAJAHJHAHHAHA K WEET T WELquote:Op zaterdag 21 mei 2016 17:30 schreef Myrr het volgende:
[..]
Oh ik kan iedere dag op een terras zitten als ik wilmaar daar heb ik geen zin in. Kan toch niet meer dan drie wijntjes nemen want ik heb die kleine bij me. Ga mijn woonplaats niet vermelden
is te klein dus mensen zouden meteen weten wie ik ben. Stel je voor
vind Fok nog steeds super voor lul.
Oh, maar nergens in Nederland is het weer mooi genoeg om zo vaak op een terrasje te zitten.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 17:30 schreef Myrr het volgende:
[..]
Oh ik kan iedere dag op een terras zitten als ik wilmaar daar heb ik geen zin in. Kan toch niet meer dan drie wijntjes nemen want ik heb die kleine bij me. Ga mijn woonplaats niet vermelden
is te klein dus mensen zouden meteen weten wie ik ben. Stel je voor
vind Fok nog steeds super voor lul.
Ah, ik vatte hem niet. Hier zit er een serre overheen (die bloedheet is).quote:Op zaterdag 21 mei 2016 17:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh, maar nergens in Nederland is het weer mooi genoeg om zo vaak op een terrasje te zitten.
Ja ook goed.quote:
oeh nicequote:Op zaterdag 21 mei 2016 17:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja ook goed.
Dinsdag de eerste selectie fase van piloot 'erg goed' gedaan. Dus 6 juni de volgende fase.
prosciuttoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |