fielaks, leven is overratedquote:
the horrorquote:Op zaterdag 21 mei 2016 17:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Iewhl is die vervelende Myrr er, die wenst me altijd een fijne dag
nou enquote:
tuurlijk wel, bietje vertrouwen hebben in je medemensquote:
Dank u welquote:
Snap ik. Lekker mensen voor hun harses slaan als ze lastig zijn.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 17:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dank u wel
Ik kijk er in ieder geval erg naar uit, om daarna heerlijk 6 weken lang krukken te gebruiken
Gecondoleerd :squote:Op zaterdag 21 mei 2016 17:40 schreef xcachet het volgende:
Een van mijn collega's is vandaag overleden.
gecondoleerdquote:Op zaterdag 21 mei 2016 17:40 schreef xcachet het volgende:
haha grapje zekerquote:Op zaterdag 21 mei 2016 17:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
tuurlijk wel, bietje vertrouwen hebben in je medemens
rtquote:
Nou ik prefereer toch liever geen krukkenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 17:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Snap ik. Lekker mensen voor hun harses slaan als ze lastig zijn.
Had ik maar krukken
Sterktequote:Op zaterdag 21 mei 2016 17:40 schreef xcachet het volgende:
WAT EEN SLOERIEquote:Op zaterdag 21 mei 2016 17:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Iewhl is die vervelende Myrr er, die wenst me altijd een fijne dag
Volgens mij ken jij het verschil tussen handbal en volleybal nietquote:Op zaterdag 21 mei 2016 17:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Nederlands vrouwen handbal team heeft een buitenlandse trainer. Logisch.
Lijkt mij wel leuk. Maar moet geld hebben.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 17:45 schreef Stimorol- het volgende:
Ik zit te denken aan vrijwilligerswerk met vluchtelingen
Een pot nat.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 17:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgens mij ken jij het verschil tussen handbal en volleybal niet
een pot natquote:Op zaterdag 21 mei 2016 17:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgens mij ken jij het verschil tussen handbal en volleybal niet
HEB money Zat, ja togquote:Op zaterdag 21 mei 2016 17:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Lijkt mij wel leuk. Maar moet geld hebben.
Als ik dan niet hoef te werken ben in akkoord.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 17:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zal eens tijd jou vrijmaken
Maar echt. Honden uitlaten is echt too much moeite.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 17:56 schreef xcachet het volgende:
Moet daarvoor ook nog helemaal naar m'n pa fietsen.
Wat een kut leven heb ik.
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 17:45 schreef Stimorol- het volgende:
Ik zit te denken aan vrijwilligerswerk met vluchtelingen
Dat niet. Maar begon vandaag om 5 uur met werken, daarna gehaast naar Amsterdam om van 9 tot half 2 examens te maken en nu heb ik een inkakkerquote:Op zaterdag 21 mei 2016 17:59 schreef Myrr het volgende:
[..]
Maar echt. Honden uitlaten is echt too much moeite.
Terechte inkakker. Ben jij ook iemand die reclamefolders in NEE NEE brievenbussen stopt?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat niet. Maar begon vandaag om 5 uur met werken, daarna gehaast naar Amsterdam om van 9 tot half 2 examens te maken en nu heb ik een inkakker
Geen zin er heen te fietsen.
Nee, ik doe de ochtendkrant. Dus alleen mensen met abonnementquote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:04 schreef Myrr het volgende:
[..]
Terechte inkakker. Ben jij ook iemand die reclamefolders in NEE NEE brievenbussen stopt?
Echt zin om die persoon z'n folders door z'n strot te duwen.
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee, ik doe de ochtendkrant. Dus alleen mensen met abonnement
hipster?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:00 schreef Montelly het volgende:
TOFFLER![]()
http://m.metronieuws.nl/n(...)tip-toffler-festival
[ [url=http://imgserv9.tcdn.nl/v1/kEwXWHgswirIgn0gnfqNQzlzBKk=/500x380/smart/http://metronieuws.tcdn.n(...)6139.jpeg]afbeelding[/url] ]
Deed dat toen ik 17 was. Beetje enge mannen in de ochtend.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou he. Alleen in de regen is het een hell
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Mag pas vanaf 18 de ochtendkrant ;squote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Deed dat toen ik 17 was. Beetje enge mannen in de ochtend.
Al die ballonnen zijn wel een afknapper.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:00 schreef Montelly het volgende:
TOFFLER![]()
[ [url=http://imgserv9.tcdn.nl/v1/kEwXWHgswirIgn0gnfqNQzlzBKk=/500x380/smart/http://metronieuws.tcdn.n(...)6139.jpeg]afbeelding[/url] ]
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:00 schreef Montelly het volgende:
TOFFLER![]()
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:11 schreef Opsonisatie het volgende:
Er kwamen mensen van de cliniclown hier om clowntjes te werven, gaat m'n ma turkse pizza's aan ze geven gvd
Zou woest worden. NIEMAND komt aan mijn pizzaquote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:11 schreef Opsonisatie het volgende:
Er kwamen mensen van de cliniclown hier om clowntjes te werven, gaat m'n ma turkse pizza's aan ze geven gvd
Sharing is caringquote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zou woest worden. NIEMAND komt aan mijn pizza
Zus van een maat van mij...quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:04 schreef Myrr het volgende:
[..]
Terechte inkakker. Ben jij ook iemand die reclamefolders in NEE NEE brievenbussen stopt?
Echt zin om die persoon z'n folders door z'n strot te duwen.
Dat heet gewoon ouder worden, denk ik? Ik ga deze zomer weer een festival pakken ben benieuwd of ik dan ook zo doequote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:16 schreef Montelly het volgende:
[..]
Zus van een maat van mij...
Altijd heel sociaal, vaak uitgaan, terrasje etc dus. Nu een kind gekregen, 28 jaar.
Kwam ik haar met d'r vriendinnen weer tegen in een tent, zat ze zo te vertellen dat ze na 7 à 8 maanden echt even tussen uit wou maar nooit iets kon inplannen en vooral ook omdat haar vriendinnen vaak niet konden, dus een hele onderneming zeg maar.
Nu stond ze te vertellen dat ze eigenlijk helemaal geen zin had, en naar huis wou. Ze zat ook hele tijd met thuisfront te appen terwijl twee andere vriendinnen van haar een beetje bij stonden zo van "méh"... Ze zat ook hele tijd te klagen dat haar poten pijn deden en dat ze moe was..
Ik wist niet wat ik zagiets wat vroegen een diehard get-along gang was, is nu een aandoenlijk bij elkaar geraapt zooitje wijven die niet meer weten wat ze met elkaar aan moeten. Was echt heel awkward.
hahaha, mooi om mensen zo te observerenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:16 schreef Montelly het volgende:
[..]
Zus van een maat van mij...
Altijd heel sociaal, vaak uitgaan, terrasje etc dus. Nu een kind gekregen, 28 jaar.
Kwam ik haar met d'r vriendinnen weer tegen in een tent, zat ze zo te vertellen dat ze na 7 à 8 maanden echt even tussen uit wou maar nooit iets kon inplannen en vooral ook omdat haar vriendinnen vaak niet konden, dus een hele onderneming zeg maar.
Nu stond ze te vertellen dat ze eigenlijk helemaal geen zin had, en naar huis wou. Ze zat ook hele tijd met thuisfront te appen terwijl twee andere vriendinnen van haar een beetje bij stonden zo van "méh"... Ze zat ook hele tijd te klagen dat haar poten pijn deden en dat ze moe was..
Ik wist niet wat ik zagiets wat vroegen een diehard get-along gang was, is nu een aandoenlijk bij elkaar geraapt zooitje wijven die niet meer weten wat ze met elkaar aan moeten. Was echt heel awkward.
Gingen politie bellen toen ik een keer muziek wat luid op had staanquote:
that's lifequote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:19 schreef Montelly het volgende:
Wat ik vooral merk is als je binnen vriendengroep geen zelfde interessen meer hebt is dat vrienden dan beginnende weg te vallen, sommige heb ik al paar jaar niet gezien (vrouw, kids, burgerlijk)
zielig hequote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:20 schreef Drug het volgende:
[..]
Gingen politie bellen toen ik een keer muziek wat luid op had staanNiet ze bellen ff aan om te vragen of 't zachter kan
Wat deed de politie? Want die komt alleen als het geluid buiten jouw appartement te horen is. Oftewel: wat luid is tyfes luidquote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:20 schreef Drug het volgende:
[..]
Gingen politie bellen toen ik een keer muziek wat luid op had staanNiet ze bellen ff aan om te vragen of 't zachter kan
O dat is fucked op, daar dreigden die agentjes ook al mee als het nog een keer zou gebeurenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zielig he
bij ons hebben ze een keer de geluidsinstallatie in beslag genomen
Heb je dan wel echte vrienden? Ik kan ze op 1 hand tellen en het is onvoorwaardelijk.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:19 schreef Montelly het volgende:
Wat ik vooral merk is als je binnen vriendengroep geen zelfde interessen meer hebt is dat vrienden dan beginnende weg te vallen, sommige heb ik al paar jaar niet gezien (vrouw, kids, burgerlijk)
Neinquote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nog een lekkere boerin gescoord gisteravond?
Ja mattie, dan moet je niet zo fucking aso doen met je muziek.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:22 schreef Drug het volgende:
[..]
O dat is fucked op, daar dreigden die agentjes ook al mee als het nog een keer zou gebeuren
Als je dat gaat doen, dan moet je vooral omringen met mensen die het nog leuk vinden om naar festival te gaan. Ik vraag bijv paar oude vrienden niet meer omdat ze eigenlijk geen zin meer in hebben. Altijd met een of andere smoes afhaken..quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat heet gewoon ouder worden, denk ik? Ik ga deze zomer weer een festival pakken ben benieuwd of ik dan ook zo doe
Moeders hebben dit wel ja. Herken het om mij heen. Boring
Haha laat mequote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat deed de politie? Want die komt alleen als het geluid buiten jouw appartement te horen is. Oftewel: wat luid is tyfes luid
kijk maar uit want ze doen het echtquote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:22 schreef Drug het volgende:
[..]
O dat is fucked op, daar dreigden die agentjes ook al mee als het nog een keer zou gebeuren
Nee serieus, het was gangster rap, dus ik denk dat mijn Nederlandse buren bang waren ofzoquote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja mattie, dan moet je niet zo fucking aso doen met je muziek.
Zet 'm nu niet meer zo hard of met ramen dicht.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
kijk maar uit want ze doen het echt
fuck tha policeeeequote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:23 schreef Drug het volgende:
[..]
Nee serieus, het was gangster rap, dus ik denk dat mijn Nederlandse buren bang waren ofzoRacisten. Plus was luid omdat raampje open stond, watwatwat.
Als dat alles is valt het wel mee. Wanneer ik 's nachts te luid ben belt de buuv' aan en we weten hier allemaal wat daar van komt.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:20 schreef Drug het volgende:
[..]
Ja net op twee handen te tellen, met die blijf je altijd wel vrienden. De rest is allemaal een "gelegenheids"kennis geworden.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:22 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Heb je dan wel echte vrienden? Ik kan ze op 1 hand tellen en het is onvoorwaardelijk.
dan is buuv te luid?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:25 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Als dat alles is valt het wel mee. Wanneer ik 's nachts te luid ben belt de buuv' aan en we weten hier allemaal wat daar van komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |