Ja hoorquote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kunnen we best een keer doen if you want
leg je het uit als ik nee zeg?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Schattig is leuk als hij naast mij op de bank zit en mij lief op mijn wang kust.
Snap je.
Alleen maar positieve ervaringen joh🍆💦quote:
Zou ik niet doen. Ik wil mijzelf niet op dumpert zien staan.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:51 schreef Montelly het volgende:
[..]
Alleen maar positieve ervaringen joh🍆💦
Afwachten op wat?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ayyyyy I like you. Ik heb echt n hekel aan afwachtende wijven, jij gaat er gewoon op af.
pizza halen, fuck itquote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:56 schreef Montelly het volgende:
Ik heb trek in iets maar weet niet wat. Heb ook geen zin om te koken.
Retweet. Heb een zak chips weggewerkt.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:56 schreef Montelly het volgende:
Ik ga aan de soep. Heavy maaltijdsoep maken voor 2 dagen. brood erbij. lukt wel.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:56 schreef Montelly het volgende:
Je kan het hebben, had jou meer chubster verwacht.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Retweet. Heb een zak chips weggewerkt.
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Op Noel zijn moves. Jij gaat er grwoon op af.
Zou je er eens op willen, Montelly?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:59 schreef Montelly het volgende:
[..]
Je kan het hebben, had jou meer chubster verwacht.
Ow yeah, dat zei ik ook altijdquote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:00 schreef xcachet het volgende:
[..]![]()
maar is gewoon voor de gezelligheid hoor
🤔Lastig heb je achterkant niet gezien, stuur is DM.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zou je er eens op willen, Montelly?
[..]
Ow yeah, dat zei ik ook altijd![]()
nee voor de hontenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:00 schreef xcachet het volgende:
[..]![]()
maar is gewoon voor de gezelligheid hoor
hehehe neequote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:03 schreef Montelly het volgende:
[..]
🤔Lastig heb je achterkant niet gezien, stuur is DM.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |