Komt vaker voor, vraag me wel af hoe dat kan.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:14 schreef Le_Professeur het volgende:
tompijn aan de billetjes, wat een slap excuus
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:14 schreef Le_Professeur het volgende:
tompijn aan de billetjes, wat een slap excuus
HPLC, wij luisteren ook naar jouw gePMS de hele dag, dan mag een ander ook z'n hobbies hebben.quote:
Heeft te maken met aftrekrecht. Als een prestatie is vrijgesteld van btw, is er ook geen aftrekrecht meer. En er moet natuurlijk btw over betaald worden omdat het anders concurrentieverstorend werkt.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:20 schreef Kurovski het volgende:
Ik schaam me opnieuw voor m'n land.
Welke idioot bedenkt dat er BTW moet worden geheven over gratis reizen voor ouderen?
21% van 0 euro is nog steeds 0 euro.
Sowieso. Een overheidsorgaan dat een ander overheidsorgaan belasting gaat opleggen. Wat een mongolen.
Hmm Ik heb er niet zo veel verstand van, maar RET (Rotterdamse Elektrische Tram) is voor 100% in handen van de gemeente Rotterdam. Die MRTs rijden toch wel. Haal je de ouderen er uit, gaat geen trein minder om rijden. Ze kunnen me zo veel vertellen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:47 schreef MAHL het volgende:
[..]
Heeft te maken met aftrekrecht. Als een prestatie is vrijgesteld van btw, is er ook geen aftrekrecht meer. En er moet natuurlijk btw over betaald worden omdat het anders concurrentieverstorend werkt.
Lange uitleg: btw-technische dingen. Korte uitleg: dat moet van Europa.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:51 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Hmm Ik heb er niet zo veel verstand van, maar RET (Rotterdamse Elektrische Tram) is voor 100% in handen van de gemeente Rotterdam. Die MRTs rijden toch wel. Haal je de ouderen er uit, gaat geen trein minder om rijden. Ze kunnen me zo veel vertellen.
If you say so.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:52 schreef MAHL het volgende:
[..]
Lange uitleg: btw-technische dingen. Korte uitleg: dat moet van Europa.
Je legt wel gelijk de discussie dood met je Europa.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:52 schreef MAHL het volgende:
[..]
Lange uitleg: btw-technische dingen. Korte uitleg: dat moet van Europa.
Bedankt maatquote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
HPLC, wij luisteren ook naar jouw gePMS de hele dag, dan mag een ander ook z'n hobbies hebben.
Dat zei je vannacht ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 15:51 schreef Amarantha het volgende:
Jeej ik heb mijn potloden binnenEn dat kostte ¤85SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 15:51 schreef Amarantha het volgende:
Jeej ik heb mijn potloden binnenWat gaafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben zelf op zoek naar een goede aquarelset.
Dure hobbyquote:Op zaterdag 21 mei 2016 15:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar kleuren met goede spullen
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 15:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb ook stiften van dit merk, die zijn 2 euro per stuk![]()
Maar stiften heb ik niet zoveel van. Ook even geld meer voor om nieuwe bij te kopenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 15:57 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Nouja als je t maar leuk vindt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |