Ohquote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Slechts een tip. Zelf zou ik gewoon iemand bellen om me van Schiphol te halen
Ik wil je ook wel ophalen, maar ben niet verantwoordelijk voor eventuele ongelukkenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:47 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Oh
Joooooohaaaaannnessss, waar ben je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik wil je ook wel ophalen, maar ben niet verantwoordelijk voor eventuele ongelukkenIk heb een autoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.staat voor m'n deur
![]()
Sleutels zijn onder deurmat?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:51 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ik heb een autostaat voor m'n deur
Vieze flikkersquote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:55 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Enne Opso, ik geloof er geen flikker van dat je het echt had gedaan als je een auto had, je zegt altijd meets af
Johannes kan dit bevestigen
tvpquote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Vieze flikkers
Oke binnenkort Noorderplantsoen chillings.
Gezelligquote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Vieze flikkers
Oke binnenkort Noorderplantsoen chillings.
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 15:09 schreef Opsonisatie het volgende:
Dit is een onderlinge chillsessie met mij, johannes en etsu
Neem maar mee.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 15:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja, ik eis stokbrood met kruidenboter
Zoiets. Met een bak koffiequote:Op zaterdag 21 mei 2016 15:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Bella moet dan ook mee
Ben je nu bij de gate ofzo?
dat gebeurde net en wij zijn niet uitgenodigdquote:Op zaterdag 21 mei 2016 15:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien kunnen we meet opzetten met de cool kids
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 15:16 schreef JanCees het volgende:
[..]
dat gebeurde net en wij zijn niet uitgenodigd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |