Jaquote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Op schiphol staat er toch 1? En anders wegen ze het wel bij de incheck. Ben je alleen al te laat. Lol
Dat wordt bij betalen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:25 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Jatoen ik hierheen ging had ik 18 kilo en nu heb ik iets van hout, 2 flessen bier, kaas, kaasschaaf etc. in de koffer
Ben benieuwd.
Hoelang duurt een vlucht van Oslo naar Amsterdam eigenlijk? 2,5 uur ofzo?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:25 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Jatoen ik hierheen ging had ik 18 kilo en nu heb ik iets van hout, 2 flessen bier, kaas, kaasschaaf etc. in de koffer
Ben benieuwd.
1,5quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoelang duurt een vlucht van Oslo naar Amsterdam eigenlijk? 2,5 uur ofzo?
spannend hoor.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:27 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]![]()
Ik sta nu in de rij. Nog 2 wachtenden.
ah oke. Dus je eet lekker thuis vanavond.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:28 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
1,5
Ik vlieg van Sandefjord
Ik moet nog met de trein naar Groningen he.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ah oke. Dus je eet lekker thuis vanavond.
Handig.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:30 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ik moet nog met de trein naar Groningen he.
M'n fiets staat ergens in de stad, dus dat eerst ophalen, en m'n koffer is stuk en m'n pinpas is kwijt, dus moet ook een taxi zien te vinden.
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:30 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ik moet nog met de trein naar Groningen he.
M'n fiets staat ergens in de stad, dus dat eerst ophalen, en m'n koffer is stuk en m'n pinpas is kwijt, dus moet ook een taxi zien te vinden.
Gewoon geld opnemen met creditcard, taxi halen, mij laten afzetten bij de fiets, taxi met koffer naar huis, zsm naar huis fietsen ivm tellerquote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]in dat geval wens ik je succes
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:33 schreef Sked het volgende:
[..]
ik neem aan dat dat blokje rechtsonder niet betekent dat je 150kg mag meenemen??
Is het niet praktischer om die fiets een andere keer op te pikken?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:34 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Gewoon geld opnemen met creditcard, taxi halen, mij laten afzetten bij de fiets, taxi met koffer naar huis, zsm naar huis fietsen ivm teller
Komt goed
Dat wat Sked zegt ja...quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:34 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Gewoon geld opnemen met creditcard, taxi halen, mij laten afzetten bij de fiets, taxi met koffer naar huis, zsm naar huis fietsen ivm teller
Komt goed
Moet ik lopenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Is het niet praktischer om die fiets een andere keer op te pikken?
Beterquote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:37 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ik vroeg: 'It's okay?', zij knikte ja dus nee
Pak je 'n keertje de bus ofzo als je toch naar de stad moet. Is een kleine moeite en scheelt je vandaag een hoop gedoe.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:40 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Hoe kom ik bij mij fiets als ik het de andere keer ga ophalen?
Meh. Ik denk erover na.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Pak je 'n keertje de bus ofzo als je toch naar de stad moet. Is een kleine moeite en scheelt je vandaag een hoop gedoe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |