Ook Angel-joy hoorquote:
Vies lekker en burgerlijk de eigen bammetjes mee, koekoekquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer want het was wel een vies lekkere chick
pics van jou aubquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is dat ik geen pics had, anders had ik dit kunnen bevestigen
Ooh sterkte danquote:
ja maar foto's kunnen vertekenen hè.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja maar uiterlijk kon ze ook zien op de app al
dat lijkt me stugquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:38 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
ik heb een foto van pax gezien met een kat
ja hmmmquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh sterkte dan
[..]
ja maar foto's kunnen vertekenen hè.
Geen idee wie dat is.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:38 schreef Nouri het volgende:
[..]
Ook Angel-joy hoor
Maar is al 4 jaar terug
Als iemand niet van döner houdt, kan ik er eigenlijk al geen relatie mee aangaan.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vies lekker en burgerlijk de eigen bammetjes mee, koekoek
Nee hoor, meer dat ik het best wel saai vind klinkenquote:
Dan zou ik toch eens in Rotterdam West rond gaan kijkenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee wie dat is.
[..]
Als iemand niet van döner houdt, kan ik er eigenlijk al geen relatie mee aangaan.
Achja, is maar net waar je interesse ligt tochquote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee hoor, meer dat ik het best wel saai vind klinken. Maar ik snapte dan ook nooit iets van economie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |