Ja nieuwsgierig wel, maar ga maar eens iets totaal nieuws aanleren op die leeftijd. Pittig welquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou er wel nieuwsgierig naar zijn opzich
Maar mijn oma heeft daar echt geen interesse in.
Hahaha.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:08 schreef Paxcon het volgende:
d
[..]
de volgende smoezen worden:
ik kan niet solliciteren want ik heb geen rijbewijs
ik kan niet solliciteren want ik wil eerst een eigen woning
ik ga nog niet uit huis want ik wil eerst een baan
ik ga nog niet uit huis en ik ga nog niet solliciteren want ik wil eerst m'n rijbewijs halen
En pikt hij er eentje uit die in een bepaalde situatie als excuus kan dienen
Moslims zijn vervelende mensenquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Nee geen zin meer nuquote:
Hoop het ook, 16 juni ook pas die uitslag man manquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Me too sis, me too.
Ik hoop echt dat al je examens goed zijn gegaan
IK HAD ZO GEHOOPT DAT NIEMAND HET ZAGquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Godverdomme Opso, hele vieze edit dit
Hmm ja...quote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hahaha.
Ook dat hij denkt dat hij ineens heel veel vrienden krijgt als hij werk vind
Tijdens mijn oma haar verjaardag ging iedereen aan tafel met elkaar faceswappen via zo'n app. Dat vond ze opzich wel leuk.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja nieuwsgierig wel, maar ga maar eens iets totaal nieuws aanleren op die leeftijd. Pittig wel
Laatst wel mijn oma uitgelegd hoe je kunt zoomen binnen de browser
Goed om te horenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb wel zeer goede recensies op Moviemeter
Ik ga wel weer een wekker zetten om het niet te vergetenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:11 schreef Kauai het volgende:
[..]
Nee geen zin meer nu
[..]
Hoop het ook, 16 juni ook pas die uitslag man man
Nu weten we allemaal dat je PSVCL wil likken, viespeukquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
IK HAD ZO GEHOOPT DAT NIEMAND HET ZAG![]()
Vorige keer toen je whatsappte kreeg ik precies toen die mailquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ga wel weer een wekker zetten om het niet te vergeten
Wow als jij dat zo vindt dan moet dat wel waar zijnquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat de grootste idioot op FOK! vind momenteel
wow die opso tochquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nu weten we allemaal dat je PSVCL wil likken, viespeuk
Zolang ze niet heel actief mee hoeft te doen zal het wel meevallen jaquote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tijdens mijn oma haar verjaardag ging iedereen aan tafel met elkaar faceswappen via zo'n app. Dat vond ze opzich wel leuk.
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:12 schreef Kauai het volgende:
[..]
Vorige keer toen je whatsappte kreeg ik precies toen die mail
Dat was eng
Huh waar staat dat dan ?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nu weten we allemaal dat je PSVCL wil likken, viespeuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |