Ik geloof dat ik dan wel vrij benquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik vind 22 juli een prachtige datum
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Als jij een vrouw was noemde ik je susan boyle schoonheid
Deezertje zocht ook alleen een date omdat hij dit weekend niks te doen had maar werd mad omdat hij dacht dat die meid hem misschien zag als voor even en tijdelijkquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Iedereen moet solidair zijn met syndroom hè.
Maar andersom hoeft dat nietAlleen premium girls goed genoeg voor hem
Ik zou dan bijna hopen dat GGMM ook naar die meet komt, maar die haat sociaal contact al helemaal volgens mij.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Misschien sluit hij dan af met een monoloog over dat darten een sport is
Waz jouw probleem danquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
uiterlijk is bij mij het probleem niet vind ik
mijn hardeschijf is overledenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die site van zijn korfbalclub is nu beveiligd
Ik mis zijn foto
Een mix van ons zou bazenhosselaar zijnquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
uiterlijk is bij mij het probleem niet vind ik
Mani kan er ook wel bij als we naar Leiden gaanquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou dan bijna hopen dat GGMM ook naar die meet komt, maar die haat sociaal contact al helemaal volgens mij.
Ik heb het topic open staan en ga het nu eventjes lezen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Deezertje zocht ook alleen een date omdat hij dit weekend niks te doen had maar werd mad omdat hij dacht dat die meid hem misschien zag als voor even en tijdelijk
ik ben wel benieuwd hoe die is ja, met z'n grote mond altijdquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou dan bijna hopen dat GGMM ook naar die meet komt, maar die haat sociaal contact al helemaal volgens mij.
Te laf om vrouwen aan te spreken, niet kunnen smalltalken, snel de interesse verliezen bij vrouwenquote:
Lichtjes in mijn mond gekotst hoorquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:43 schreef Faxie het volgende:
Nouja ik ga maar eens. Toedels![]()
Extra kusjes voor Opso![]()
![]()
![]()
![]()
Hou gewoon je mond eensquote:
Man man man faxiequote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:43 schreef Faxie het volgende:
![]()
![]()
![]()
Klinkt niet onherkenbaarquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Te laf om vrouwen aan te spreken, niet kunnen smalltalken, snel de interesse verliezen bij vrouwen
Jammerquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
mijn hardeschijf is overleden
ik had zo een mooie fotosjoep daar van
Jij bent toch al een bazenhosselaar?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:43 schreef Nouri het volgende:
[..]
Een mix van ons zou bazenhosselaar zijn
Niet zo doenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Lichtjes in mijn mond gekotst hoor
Adieeuuu
Vrijheid van meningsuiting, we zijn in Nederlandquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:44 schreef Nouri het volgende:
[..]
Hou gewoon je mond eens
Dat moeten jullie in Turkije ook gewoon
dit boeit echt niemadnquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:43 schreef Faxie het volgende:
![]()
![]()
![]()
Mani komt wel ja.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mani kan er ook wel bij als we naar Leiden gaan
Als ik beter uiterlijk had helemaalquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer
[..]
Jij bent toch al een bazenhosselaar?
Ik zou dan echt stuk gaan als hij ineens heel verlegen is irlquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik ben wel benieuwd hoe die is ja, met z'n grote mond altijd
Het zou me niks verbazen eigenlijkquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou dan echt stuk gaan als hij ineens heel verlegen is irl
Oprotten.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting, we zijn in Nederland
Krijg zikaquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:46 schreef Nouri het volgende:
[..]
Oprotten.
Je neemt je eigen waarden en normen maar mee uit je land
over wie gaat jouw signature tekst?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:46 schreef Nouri het volgende:
[..]
Oprotten.
Je neemt je eigen waarden en normen maar mee uit je land
post een pic van je haar dnquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:45 schreef Typisch het volgende:
ik ga over een week naar barcelona
en dan wil ik eigenlijk nog naar de kapper want zon en bruin worden enzo
maar mijn haar is nu juist goed
ik heb echt flinke dilemma's
Ik probeerde het vorige week wel in het park, maar als ik dan een leuk meisje zie die aan het lezen is ofzo wil ik niet gaan vragen wat ze leest want ze zit helemaal niet op een dorstige kerel te wachten dan.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Klinkt niet onherkenbaar
Op dat laatste na
DENKquote:
Mja ik begrijp je strugglequote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik probeerde het vorige week wel in het park, maar als ik dan een leuk meisje zie die aan het lezen is ofzo wil ik niet gaan vragen wat ze leest want ze zit helemaal niet op een dorstige kerel te wachten dan.
muah uiterlijk boeit niet zo heel veel als je leuke uitstraling hebtquote:
hoelang is je haar nu dan?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:45 schreef Typisch het volgende:
ik ga over een week naar barcelona
en dan wil ik eigenlijk nog naar de kapper want zon en bruin worden enzo
maar mijn haar is nu juist goed
ik heb echt flinke dilemma's
Alleen stonedquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ben je dronken of stoned of beiden
Als je een bak vol met wurmen een leuke uitstraling vindt hebbenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
muah uiterlijk boeit niet zo heel veel als je leuke uitstraling hebt
heb jij wel volgens mij
Met zijn anti-NEC liederen in Amsterdamquote:
ik ben wel redelijk hetzelfde irl als op FOK! toch?quote:
Doe normaalquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:48 schreef Nouri het volgende:
[..]
Als je een bak vol met wurmen een leuke uitstraling vindt hebben
Wat?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met zijn anti-NEC liederen in Amsterdam![]()
Boeide echt niemand daar
ja zeker vind ik welquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met zijn anti-NEC liederen in Amsterdam![]()
Boeide echt niemand daar
[..]
ik ben wel redelijk hetzelfde irl als op FOK! toch?
Gewoon ons er een keertje overheen zettenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mja ik begrijp je struggle
Stand strong together
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:48 schreef Nouri het volgende:
[..]
Als je een bak vol met wurmen een leuke uitstraling vindt hebben
Ach wat kan je gebeurenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon ons er een keertje overheen zetten
Lachen heet datquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:49 schreef Opsonisatie het volgende:
Weet niet hoe ik mijn "HAHAHAH" irl tot expressie moet brengen.
Sked was eerst een beetje verlegen maar toen hij wat biertjes op had zong hij over zijn Nijmeegse haat in de Kalverstraat.quote:
Skedgodquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sked was eerst een beetje verlegen maar toen hij wat biertjes op had zong hij over zijn Nijmeegse haat in de Kalverstraat.
Gelachen.
Dolle avond.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sked was eerst een beetje verlegen maar toen hij wat biertjes op had zong hij over zijn Nijmeegse haat in de Kalverstraat.
Gelachen.
Opso wanneer gaan wij meeten?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:49 schreef Opsonisatie het volgende:
Goede meet was dat jaquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelachen.
Dat viel me nog heel erg mee bij jouquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:49 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik vind na de tentamens een prima planquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Opso wanneer gaan wij meeten?
Dinnerdate
Moet ik nou altijd dronken of stoned zijn fzoquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:49 schreef Opsonisatie het volgende:
Waarom niet combineren.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:51 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Moet ik nou altijd dronken of stoned zijn fzo![]()
ik ben meer bang dat het gesprek dan heel ongemakkelijk is en je beide weet dat het niks gaat worden maar dan toch moet doorpraten omdat het raar is om zomaar weg te lopenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ach wat kan je gebeuren
Hooguit word je publiekelijk vernederd, boeiend
Ze zegt altijd af op het laatste momentquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Opso wanneer gaan wij meeten?
Dinnerdate
Inderdaad, stel dat maar even uit tot na trouwdatumquote:
haha nouja...quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit gaat mensen hier nu veel zorgen baren.
Oh shut upquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:52 schreef Nouri het volgende:
[..]
Ze zegt altijd af op het laatste moment
Ach boeiend, daarna zie je haar 9/10 keer niet meerquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik ben meer bang dat het gesprek dan heel ongemakkelijk is en je beide weet dat het niks gaat worden maar dan toch moet doorpraten omdat het raar is om zomaar weg te lopen
de meesten waren heteroquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:52 schreef Ahmad1nejad het volgende:
heeft iemand paxcon al gehosseld bij een meet?
Wij maken een afspraak en vergeten het dan allebeiquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:52 schreef Nouri het volgende:
[..]
Ze zegt altijd af op het laatste moment
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |