Mani komt wel ja.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mani kan er ook wel bij als we naar Leiden gaan
Als ik beter uiterlijk had helemaalquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer
[..]
Jij bent toch al een bazenhosselaar?
Ik zou dan echt stuk gaan als hij ineens heel verlegen is irlquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik ben wel benieuwd hoe die is ja, met z'n grote mond altijd
Het zou me niks verbazen eigenlijkquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou dan echt stuk gaan als hij ineens heel verlegen is irl
Oprotten.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting, we zijn in Nederland
Krijg zikaquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:46 schreef Nouri het volgende:
[..]
Oprotten.
Je neemt je eigen waarden en normen maar mee uit je land
over wie gaat jouw signature tekst?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:46 schreef Nouri het volgende:
[..]
Oprotten.
Je neemt je eigen waarden en normen maar mee uit je land
post een pic van je haar dnquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:45 schreef Typisch het volgende:
ik ga over een week naar barcelona
en dan wil ik eigenlijk nog naar de kapper want zon en bruin worden enzo
maar mijn haar is nu juist goed
ik heb echt flinke dilemma's
Ik probeerde het vorige week wel in het park, maar als ik dan een leuk meisje zie die aan het lezen is ofzo wil ik niet gaan vragen wat ze leest want ze zit helemaal niet op een dorstige kerel te wachten dan.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Klinkt niet onherkenbaar
Op dat laatste na
DENKquote:
Mja ik begrijp je strugglequote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik probeerde het vorige week wel in het park, maar als ik dan een leuk meisje zie die aan het lezen is ofzo wil ik niet gaan vragen wat ze leest want ze zit helemaal niet op een dorstige kerel te wachten dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |