quote:
Ik lees net "ze" dus het is een meisje. Heb je kpd prijsvraag nog gewonnen zodat je de tepelklemmen en zo bij haar kunt uitproberen?quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kreeg toen ik een jaar of 20 was eens een smsje van een meisje.
"Kom je langs, er is niemand thuis"
Kom ik langs, was er niemand.
Neequote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik lees net "ze" dus het is een meisje. Heb je kpd prijsvraag nog gewonnen zodat je de tepelklemmen en zo bij haar kunt uitproberen?
Ik kan eigenlijk niet kijken naar dit soort plaatsvervangende schaamte momentjesquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ZIjn reactie na afloop spreekt boekdelen
Ieder normaal mens is na twee zinnen van hem wel afgehaakt lijkt mequote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe zijn dates er uit zien wel
Ik zal wat meer met Etsu flirten dan.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zou je 9.5 geven, had nog iets gayer gekund.
Nee iemand anders heeft die gewonnenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik lees net "ze" dus het is een meisje. Heb je kpd prijsvraag nog gewonnen zodat je de tepelklemmen en zo bij haar kunt uitproberen?
haar laten bukken danquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Krijg je stijve rug van al dat gebuk
zou je transparante of roze butplug nemen?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ook voor Deezertje is er een dekseltje.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ieder normaal mens is na twee zinnen van hem wel afgehaakt lijkt me
vage verhalen altijd
jij hebt haar niet naakt gezienquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ohja
viel wel mee qua stevigheid toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |