quote:
NIeuwe muziek moet ik toch een kans geven een keer.quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:28 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
NIeuwe muziek moet ik toch een kans geven een keer.
Die ken ik nog niet, is dat wat?quote:
Ok, zal een enkeltje kijken worden voor mij danquote:
Helemaal mee eens, vooral klassiek en popquote:
Lol, doet me altijd denken aan liedjes/voorstellingen voor kinderen van een camping van vroeger op de melodie van bekende nummers, het introliedje was op de melodie van YMCA. De show ging over konijnenquote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 03:47 schreef kuolema het volgende:
[..]
Lol, doet me altijd denken aan liedjes/voorstellingen voor kinderen van een camping van vroeger op de melodie van bekende nummers, het introliedje was op de melodie van YMCA. De show ging over konijnen.
Zoekopdracht n.a.v. de bekende Peogeot-reclame kwam met bovenstaand resultaat.quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 04:14 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Zoekopdracht n.a.v. de bekende Peogeot-reclame kwam met bovenstaand resultaat.
Deze klinkt wel redelijk hetzelfde.
Goed nummer wel ja, 1 van m'n favo's van deze groep.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 mei 2016 02:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]Donnie Darko is goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
You know, you come from nothing
you're going back to nothing
what have you lost? Nothing!
Zijquote:
Ze is prachtigquote:Op woensdag 25 mei 2016 17:59 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Zij![]()
Zij heeft ook wel goeie nummers van wat ik eens gehoord heb.
Verder luister ik momenteel niets. Zal vanavond hier eens posten als ik iets luister
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |