50 is wel erg oudquote:
Verpest mijn hossel nou nietquote:
Ja, maar dan in het Spaans.quote:
laterssquote:
is toch leuk wrm zo depressiefquote:
30 ook al. 25 ook.quote:
ja dt ie tot 50 staat betekent nie dat ik nat werd van elke vent rond die leeftijd. alleen uitzonderingen ;squote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ja, maar dan in het Spaans.
Een of andere latina die net een jaar in Amsterdam woont
Als je niet wil ga je toch nietquote:
Niet overdrijvenquote:
Godverdomme volgens mij heb je echt met mijn date een matchquote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ja, maar dan in het Spaans.
Een of andere latina die net een jaar in Amsterdam woont
hehe oké goed puntquote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:39 schreef Crip het volgende:
[..]
ja dt ie tot 50 staat betekent nie dat ik nat werd van elke vent rond die leeftijd. alleen uitzonderingen ;s
gwn chillen, komt vanzelf wel goedquote:
Oh kut danquote:
Ik overdrijf nietquote:
Als dit waar is hequote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:40 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Godverdomme volgens mij heb je echt met mijn date een match
Oh, dan ga ik haar uit vragenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:40 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Godverdomme volgens mij heb je echt met mijn date een match
Doe gewoon wat wij doenquote:
Ik ben nou al graftakquote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb je unmatched nu, ben in de kracht van mijn leven
Dat lijkt me echt zo fucking ongemakkelijk met een chick die je net van iets als tinder kentquote:
Fakeprofielquote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:42 schreef BozeHaas het volgende:
Heb wel gesprek nu met chimeid die op Avril Lavigne lijkt
lock die shit downquote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:42 schreef BozeHaas het volgende:
Heb wel gesprek nu met chimeid die op Avril Lavigne lijkt
Hoi, keertje wandelen in het park. xoxoquote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt zo fucking ongemakkelijk met een chick die je net van iets als tinder kent
Internet heeft echt alles verpest kwa daten.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt zo fucking ongemakkelijk met een chick die je net van iets als tinder kent
Meestal geldt de regel: Nee heb je, en de tering kan je krijgenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
haha shit, dat zou echt sick toevallig zijnquote:
Ik fiets meestal naar het paardquote:
internet heeft sowieso alles verpestquote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:43 schreef Willoow het volgende:
[..]
Internet heeft echt alles verpest kwa daten.
Ja, echt.quote:
helemaal niet we zijn allemaal af aan het takelenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar ik ben nu in de kracht van mijn leven
qftquote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:43 schreef Willoow het volgende:
[..]
Internet heeft echt alles verpest kwa daten.
O, hopelijk gaat het snel danquote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
helemaal niet we zijn allemaal af aan het takelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |