SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Pfft Jezus. Ik hou het liever bij verkeersstroomtheoriequote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:17 schreef Rezania het volgende:
Zo, nu nog even lekker opdrachten over transportverschijnselen maken.[/spoiler]
Daar heb je ook gewoon een flux en een drijvende kracht.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:36 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Pfft Jezus. Ik hou het liever bij verkeersstroomtheorie
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:17 schreef Rezania het volgende:
Zo, nu nog even lekker opdrachten over transportverschijnselen maken. Jeej.Dit print ik alvast uit voor als ik een keer niet kan slapenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dit print ik alvast uit voor als ik een keer niet kan slapen
Das waar... Maar dan nog:Pquote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Daar heb je ook gewoon een flux en een drijvende kracht.
Ik snap filmreferenties nooit aangezien ik geen films bekijkquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:23 schreef Kaas- het volgende:
Terminafor II: Judgment day - special episode with the Cheese
Volgens mij moet ik beoordelen of Rez een kilo lichter is of niet.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 13:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik snap filmreferenties nooit aangezien ik geen films bekijk
Een ewok natuurlijk!!!quote:Op zaterdag 21 mei 2016 17:03 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Prepare your anus?Geweldig plaatje
Wat is dat voor een beest?
Ik een wit bolletje met kaas...quote:Op zaterdag 21 mei 2016 13:02 schreef Renesite het volgende:
Zojuist twee broodjes hagelslag gegeten. Superlang geleden
Ik heb liever een kadetje nu. Met bloedworst of zo.quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 22:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb liever een kadetje nu. Met bloedworst of zo.
Half vijf slapen, half tien ook klaarwakkerquote:Op zondag 22 mei 2016 07:09 schreef Renesite het volgende:
3u thuis. En wie is nu alweer klaar wakker?
ga zo weer bed inquote:Op zondag 22 mei 2016 11:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Half vijf slapen, half tien ook klaarwakkerOf in ieder geval wakker genoeg om niet meer in slaap te kunnen vallen, zit er wel als een zombie bij nu
Vier uurtjes is ook wel heel kort. Welterustenquote:
Pasta met aubergines, spekjes en tomatensaus.quote:Op zondag 22 mei 2016 16:58 schreef Rezania het volgende:
Blegh, moet nog boodschappen doen.En verzinnen wat ik morgen ga eten. Wat zal ik morgen eens eten? Niet te veel gedoe graag.
Ovenschotel?quote:Op zondag 22 mei 2016 16:58 schreef Rezania het volgende:
Blegh, moet nog boodschappen doen.En verzinnen wat ik morgen ga eten. Wat zal ik morgen eens eten? Niet te veel gedoe graag.
Tabouleh. Snel, simpel. lekker.quote:Op zondag 22 mei 2016 16:58 schreef Rezania het volgende:
Was dus maar uit op 1 ding.. moet je volgens mij blij zijn dat je daar nu achter komtquote:Op zondag 22 mei 2016 21:11 schreef Rezania het volgende:
Nou, het moment waarvan je wist dat het zou komen hoor. Hij (die tindermatch) heeft geen behoefte meer om naar Leiden te komen als date. Jammer, maar helaas. Kutgevoel nu.
Bummer. Maar wel weer een leuke date gehad en weer doorr. Hij vond je looks en zo dus goed, maar past qua karakter dan niet helemaal bij je. Beter voor beiden zo dan misschien.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:11 schreef Rezania het volgende:
Nou, het moment waarvan je wist dat het zou komen hoor. Hij (die tindermatch) heeft geen behoefte meer om naar Leiden te komen als date. Jammer, maar helaas. Kutgevoel nu.
Maar dat is het hem juist, ik dacht dat het wel klikte qua persoonlijkheden. Hij is ook een bèta, ook actief bij zijn studievereniging, we vinden dezelfde series leuk, houden van bier, hij gaat in Leiden studeren, etc.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Bummer. Maar wel weer een leuke date gehad en weer doorr. Hij vond je looks en zo dus goed, maar past qua karakter dan niet helemaal bij je. Beter voor beiden zo dan misschien.
Studierichting is nou ook niet bepaald alles verklarend of zo he. Mijn vriend doet een studierichting die ik verschrikkelijk vind.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar dat is het hem juist, ik dacht dat het wel klikte qua persoonlijkheden. Hij is ook een bèta, ook actief bij zijn studievereniging, we vinden dezelfde series leuk, houden van bier, etc.Zoveel leuke bèta's zijn er niet.
No offence, maar iemand die de hele dag met theater en kunst bezig is zou ik niet kunnen daten denk ik. Dat is helaas het overgrote deel van de gozers op tinder en zo.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Studierichting is nou ook niet bepaald alles verklarend of zo he. Mijn vriend doet een studierichting die ik verschrikkelijk vind.
Neuh, is wel een apart type volk. Ook al hoor ik daar ook wel bijquote:
Naja, alles behalve theater en zo is wel prima eigenlijk. Alhoewel het me leuker lijkt als ik enthousiast over iets vertel en hij me ook daadwerkelijk iig half kan volgen.quote:Op zondag 22 mei 2016 22:07 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Neuh, is wel een apart type volk. Ook al hoor ik daar ook wel bijVriendje is een alpha trouwens, maar geen theater enzo
o m g buiten de comfortzonequote:Op zondag 22 mei 2016 22:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Naja, alles behalve theater en zo is wel prima eigenlijk. Alhoewel het me leuker lijkt als ik enthousiast over iets vertel en hij me ook daadwerkelijk iig half kan volgen.
Oh gast, ga toch een eind fietsen. We hebben het hier niet over een biertje doen of zo, maar over daten ja. Ik ken mijn grenzen en behoeften.quote:
quote:Op zondag 22 mei 2016 22:24 schreef Renesite het volgende:
Dus als je levenspartners is hoef je niet meer te werken. Ok!
Maar je hebt altijd wel iets gemeen toch? Reizen, sport, nieuws?quote:Op zondag 22 mei 2016 22:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Naja, alles behalve theater en zo is wel prima eigenlijk. Alhoewel het me leuker lijkt als ik enthousiast over iets vertel en hij me ook daadwerkelijk iig half kan volgen.
Ja, vast, maar mijn studie is nou eenmaal een groot deel van mijn leven. Het is niet enkel om een baan te krijgen en dan van 9 tot 5 op een kantoor te zitten, het is een passie.quote:Op zondag 22 mei 2016 22:25 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Maar je hebt altijd wel iets gemeen toch? Reizen, sport, nieuws?
Dat herken ik wel. Maar in mijn geval is het ook een middel (maar geen doel opzich) om ergens te komen.quote:Op zondag 22 mei 2016 22:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, vast, maar mijn studie is nou eenmaal een groot deel van mijn leven. Het is niet enkel om een baan te krijgen en dan van 9 tot 5 op een kantoor te zitten, het is een passie.
strekking is, daten/samenwonen/leven delen is werken en investeren.quote:
Dan nog moet je je limieten herkennen en erkennen.quote:Op zondag 22 mei 2016 22:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
strekking is, daten/samenwonen/leven delen is werken en investeren.
Tuurlijk is het een middel, maar wel een middel waar ik dus graag enthousiast over praat.quote:Op zondag 22 mei 2016 22:28 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Dat herken ik wel. Maar in mijn geval is het ook een middel (maar geen doel opzich) om ergens te komen.
wellicht eens uit je baan en studie stappen ter ontspanning. Leer iets anders kennen. Op deze manier beperk je jezelf. Maar goed, je mag me niet dus whatever you want.quote:Op zondag 22 mei 2016 22:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, vast, maar mijn studie is nou eenmaal een groot deel van mijn leven. Het is niet enkel om een baan te krijgen en dan van 9 tot 5 op een kantoor te zitten, het is een passie.
Lekker stereotype.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:49 schreef Rezania het volgende:
Theaterschool, dansacademie, kunstschool etc betekent meestal één ding en dat is [ afbeelding ]. Zulke types zou ik niet kunnen daten, geen geduld voor.
Doelde meer op dat ik transport / treinen fantastisch vind (al sinds ik 4 ben; nu doe ik een master daarin) ; en hij reizen / tripjes fantastisch vindt. Het doel is vakantie, middel is de treinquote:Op zondag 22 mei 2016 22:30 schreef Rezania het volgende:
Tuurlijk is het een middel, maar wel een middel waar ik dus graag enthousiast over praat.
Mja, ik zie je punt wel. Misschien toch wel een goede om over na te denken.quote:Op zondag 22 mei 2016 22:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
wellicht eens uit je baan en studie stappen ter ontspanning. Leer iets anders kennen. Op deze manier beperk je jezelf. Maar goed, je mag me niet dus whatever you want.
Denk eerder dat veel mensen mijn studie weinig kan boeien.quote:Op zondag 22 mei 2016 22:31 schreef Renesite het volgende:
Ben je dan ook het type die praat, vragende ofen ziet en dan niet datgene in jip- en janneketaal kan uitleggen?
Gewoon mijn ervaring op Tinder en IRL. Kan je wel zeuren, maar steroetypen komen meestal ook niet uit de lucht vallen.quote:
Alles zou mij kunne boeien wanneer je het enthousiast begrijpelijk kan brengen. Maar wanneer je mij iets brengt tot in de kleinste details die belangrijk zijn voor jou maar niet voor de grote lijn, raak je mij kwijt. Wellicht daar eens naar kijken?quote:Op zondag 22 mei 2016 22:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mja, ik zie je punt wel. Misschien toch wel een goede om over na te denken.
[..]
Denk eerder dat veel mensen mijn studie weinig kan boeien.
maar even aansprekenquote:Op zondag 22 mei 2016 22:41 schreef Rezania het volgende:
Jongens, ik kom net mijn beste vriend tegen op Tinder. Op tinder, waar mijn voorkeur op mannen staat. Wth?!_
Ik zou hem nog daten ook eigenlijk. Maar mss is dat niet goed voor de vriendschap. Mss is hij niet eens homo, maar is het een screw-up. Kom ook soms chicks tegen op Tinder. Idk what to do.quote:
screenshotje appen en "noet je zien wat ik tegenkom"quote:
Ja, dat is zo. Ik vraag het wel gewoon.quote:Op zondag 22 mei 2016 22:45 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Gewoon over hebben. Hij is je beste vriend toch?
quote:Op zondag 22 mei 2016 22:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
screenshotje appen en "noet je zien wat ik tegenkom"
Appen. Ik wil nu ook wel de uitkomst wetenquote:Op zondag 22 mei 2016 22:49 schreef Rezania het volgende:
Zal ik hem appen of IRL erop aan spreken? We studeren best vaak samen, dan kan het prima.
Ja, ik ook. Fuck it.quote:Op zondag 22 mei 2016 22:50 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Appen. Ik wil nu ook wel de uitkomst weten
Nee, dat niet. Maar eerst blij, toen dat kutnieuws van die match, toen verbazing van dit en nu een beetje zenuwachtig?quote:
SPANNEND.quote:Op zondag 22 mei 2016 22:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar eerst blij, toen dat kutnieuws van die match, toen verbazing van dit en nu een beetje zenuwachtig?Idk man.
Non taken, maar dat je met een kunsthommel moet daten is niet m'n punt. M'n punt is dat je een hoop leuke jongens mist als je zo'n lange checklist hebt van punten (zoals studierichting), terwijl je daarbuitenom misschien wel leukere jongens kan treffen. Ik had dat ooit ook, maar heb dat direct laten varen toen ik plotseling de beste klik ooit had met iemand die niet aan m'n lijstje voldeed qua dat soort dingen. Liefde is daar veel te irrationeel voor imo. Die vonk is geen product van een regressie of zo.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
No offence, maar iemand die de hele dag met theater en kunst bezig is zou ik niet kunnen daten denk ik. Dat is helaas het overgrote deel van de gozers op tinder en zo.
die wetenschappelijke benadering van rez verstikt alle poëziequote:Op zondag 22 mei 2016 23:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Non taken, maar dat je met een kunsthommel moet daten is niet m'n punt. M'n punt is dat je een hoop leuke jongens mist als je zo'n lange checklist hebt van punten (zoals studierichting), terwijl je daarbuitenom misschien wel leukere jongens kan treffen. Ik had dat ooit ook, maar heb dat direct laten varen toen ik plotseling de beste klik ooit had met iemand die niet aan m'n lijstje voldeed qua dat soort dingen. Liefde is daar veel te irrationeel voor imo. Die vonk is geen product van een regressie of zo.
Ja ja ja, ik zal er opener in zijn. Dat zie ik nu ook nu ik weer blij ben.quote:Op zondag 22 mei 2016 23:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Non taken, maar dat je met een kunsthommel moet daten is niet m'n punt. M'n punt is dat je een hoop leuke jongens mist als je zo'n lange checklist hebt van punten (zoals studierichting), terwijl je daarbuitenom misschien wel leukere jongens kan treffen. Ik had dat ooit ook, maar heb dat direct laten varen toen ik plotseling de beste klik ooit had met iemand die niet aan m'n lijstje voldeed qua dat soort dingen. Liefde is daar veel te irrationeel voor imo. Die vonk is geen product van een regressie of zo.
omg ik ben verliefd op je, zeker nu na alcoholquote:Op zondag 22 mei 2016 23:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
die wetenschappelijke benadering van rez verstikt alle poëzie
Jeej.quote:Op zondag 22 mei 2016 23:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja ja ja, ik zal er opener in zijn. Dat zie ik nu ook nu ik weer blij ben.
Is wel echt zo.quote:Op zondag 22 mei 2016 23:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
die wetenschappelijke benadering van rez verstikt alle poëzie
waarom Drink je op zondag?quote:Op zondag 22 mei 2016 23:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
omg ik ben verliefd op je, zeker nu na alcohol
kun je nog meer negatieve eigenschappen van jezelf geven? moet over je heen komen (figuurlijk helaas)quote:
ik val op vrouwenquote:Op zondag 22 mei 2016 23:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
kun je nog meer negatieve eigenschappen van jezelf geven? moet over je heen komen (figuurlijk helaas)
quote:Op zondag 22 mei 2016 23:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
kun je nog meer negatieve eigenschappen van jezelf geven? moet over je heen komen (figuurlijk helaas)
Wat ben je toch om op te vreten af en toequote:Op zondag 22 mei 2016 23:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kun je ook niks aan doenquote:
Haha dat hoor ik nou nooit.quote:Op zondag 22 mei 2016 23:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat ben je toch om op te vreten af en toe
quote:Op zondag 22 mei 2016 22:41 schreef Rezania het volgende:
Jongens, ik kom net mijn beste vriend tegen op Tinder. Op tinder, waar mijn voorkeur op mannen staat. Wth?!_
quote:Op zondag 22 mei 2016 23:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
VET:) en zou je hem daten?quote:Op maandag 23 mei 2016 08:25 schreef Rezania het volgende:
Nou, hij is homo hoor. Ok wel logisch eigenlijk. Gewoon nooit ballen gehad om het direct te zeggen.
Weet niet hoor, vriendschap os pok belangrijk.quote:
Ik vind t altijd zo frappant, dat beste vrienden dat niet durven zeggen, wetende dat de ander het OOK isquote:Op maandag 23 mei 2016 08:25 schreef Rezania het volgende:
Nou, hij is homo hoor. Ook wel logisch eigenlijk. Gewoon nooit ballen gehad om het direct te zeggen.
Ik vertelde op een avond ook aan m'n beste vriend dat ik, toen -ook-, van de mannen was. Kwam hij er ook ineens mee... En dat was het begin van een 2 jarige relatiequote:Op maandag 23 mei 2016 09:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind t altijd zo frappant, dat beste vrienden dat niet durven zeggen, wetende dat de ander het OOK isMaar heb t met mijn ex ook meegemaakt. Kwam uit de kast, en zijn beste vriend 3 jaar later pas. Eerder nooit over gesproken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij twijfel: gebruik beton.
Hoho, hij weet het pas sinds kort ook 100% zeker zei hij snel daarna. Dan snap ik het wel.quote:Op maandag 23 mei 2016 09:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind t altijd zo frappant, dat beste vrienden dat niet durven zeggen, wetende dat de ander het OOK isMaar heb t met mijn ex ook meegemaakt. Kwam uit de kast, en zijn beste vriend 3 jaar later pas. Eerder nooit over gesproken.
Een relatie is niet hetzelfde als een goede vriend + seks, maar het zit wel dicht in de buurt.quote:Op maandag 23 mei 2016 08:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weet niet hoor, vriendschap os pok belangrijk.
Ik ook.quote:Op maandag 23 mei 2016 11:35 schreef Kaas- het volgende:
Wow iedereen heeft hier ineens een gay best friend. Ik was gewoon altijd de enige.
voor niets gaat de zon opquote:Op maandag 23 mei 2016 13:32 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Ik heb zojuist mn 2de vaccin voor Hep B gehaald en deze keer erbij gezegd dat ik homo ben. Vrouwtje telefoontje plegen naar iemand en die zei dat het alleen maar moeilijk moeilijk wasDus alsnog dokken.
Nadat ik mn prik had, zei ik dat ik homo was en of ik hem gratis kon krijgen. Ze zei dat het normaal gesproken wel kon, maar via de GGD niet (vond ik ook zo raar?) en dat ze wel even wilde bellen naar iemand die daar over gaat en of er onderling geregeld kon worden dat het toch gratis was want ik heb ook voor mn eerste betaaldquote:
Jawel, maar niet 100% terwijl het ook gratis kan zijn.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:39 schreef Mortaxx het volgende:
Wordt toch gewoon vergoed door verzekering etsu?
quote:Mannen die seks hebben met mannen of kunnen voor gratis vaccinatie tegen hepatitis B terecht bij alle GGD'en in Nederland.
10 maanden, en ik moet mn 3de halen in de 2de maand en ik ben pas met de 4de maand weer in NL, dus moet helaas wel.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:41 schreef wonderer het volgende:
Hoe lang ben je in het buitenland? Want zo nauw komt het allemaal niet, kan ook als je weer terugbent.
Vreemd. Naja, haar woord tegen de mijne. Het zal wel.quote:Maar echt raar, volgens mij is het is Amsterdam ook bij de GGD... Hier, staat zelfs op de site: http://www.ggd.amsterdam.(...)tie/kopie-waar-kunt/
[..]
kan ook eerder johquote:Op maandag 23 mei 2016 13:42 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
10 maanden, en ik moet mn 3de halen in de 2de maand en ik ben pas met de 4de maand weer in NL, dus moet helaas wel.
[..]
Vreemd. Naja, haar woord tegen de mijne. Het zal wel.
Mij werd ook verteld dat het belangrijker is dat de juiste tijd ertussen zit (dus niet te vroeg) dan dat er langer tussen zit (te laat maakt niet uit, je bent alleen niet beschermd tussen prik 2 en 3).quote:Op maandag 23 mei 2016 13:44 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
ga niet zo trollerig doen
wie weet t beter, jij of die mensen daar
Klopt.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mij werd ook verteld dat het belangrijker is dat de juiste tijd ertussen zit (dus niet te vroeg) dan dat er langer tussen zit (te laat maakt niet uit, je bent alleen niet beschermd tussen prik 2 en 3).
ja ik bedacht zelf dat ik er wel twee tegelijk konquote:Op maandag 23 mei 2016 13:44 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
ga niet zo trollerig doen
wie weet t beter, jij of die mensen daar
Ik had wel pijn in mijn schouder (drie dagen of zo). Maar ik krijg elke drie maanden een spuit in mijn kont waar ik veel meer last van heb dus het viel mee.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:52 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
En de pijn valt reuze mee eigenlijkDe laatste keer hoorde ik een paar jankzakken hier huilen over dat het zoveel pijn deed.
Het brandt een beetje, maar is heel nihil.
Namen en rugnummers.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:52 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
En de pijn valt reuze mee eigenlijkDe laatste keer hoorde ik een paar jankzakken hier huilen over dat het zoveel pijn deed.
Het brandt een beetje, maar is heel nihil.
Rood en blauw zijn ook omgedraaid, erg irritant.quote:Op maandag 23 mei 2016 15:22 schreef Kaas- het volgende:
Tony's heeft me opgelicht met hun chocolaatjes. Die met een gele wikkel blijkt helemaal geen witte chocolade te bevatten.
Anti-klacht: het bleek met noga en was superlekker.
Ja, maar rood, blauw en geel zijn toch wel redelijk universeel als het om chocolade gaat.quote:Op maandag 23 mei 2016 15:52 schreef praisethebooty het volgende:
Staat het niet gewoon op de verpakking wat de inhoud is?
Dit.quote:Op maandag 23 mei 2016 15:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, maar rood, blauw en geel zijn toch wel redelijk universeel als het om chocolade gaat.
Rood en blauw weet ik. Groen ook. Maar geel niet.quote:Op maandag 23 mei 2016 15:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, maar rood, blauw en geel zijn toch wel redelijk universeel als het om chocolade gaat.
Rood is melk bij Tony's, blauw is puur, doen ze expres. Net zoals dat het stuk chocola niet gewoon in vierkante stukjes is verdeeld.quote:Op maandag 23 mei 2016 15:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dat had ik gelezen op hun site.quote:Op maandag 23 mei 2016 17:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Rood is melk bij Tony's, blauw is puur, doen ze expres. Net zoals dat het stuk chocola niet gewoon in vierkante stukjes is verdeeld.
Dit is wel een van de redenen dat ik geen paaseitjes meer eet. Bij blauw denken dat het melk chocolade is, doorbijten en dan zit er zo'n smerige vulling in. BAH.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dit.
Weg met al die veranderingen, ik kan het niet meer aan!!11!1!!1!
ik ookquote:Op maandag 23 mei 2016 11:35 schreef Kaas- het volgende:
Wow iedereen heeft hier ineens een gay best friend. Ik was gewoon altijd de enige.
Had ik gister op.quote:Op maandag 23 mei 2016 18:09 schreef Peter het volgende:
Oranje Tony Chocolonely, met zeezout en caramel![]()
![]()
Lekker lang weekendquote:Op maandag 23 mei 2016 19:08 schreef Renesite het volgende:
ik mag per volgende week ipv donderdag, op vrijdag vrij - standaard
!
Kaas beschermt me wel.quote:Op maandag 23 mei 2016 22:04 schreef wonderer het volgende:
Ik zou allerlei spannende dingen kunnen vertellen, maar ja, dan moet ik jullie daarna doodmaken en da's zielig, dus dan maar niet.
Fil4x.quote:Op maandag 23 mei 2016 22:05 schreef Rezania het volgende:
Ariana Grande struikelt op rode loper
Wat een nieuws.
Dat filmpje: the fuck? 😂quote:
Daarom gooi ik jou naar hem.quote:Op maandag 23 mei 2016 22:09 schreef Kaas- het volgende:
Al wil ik wonderer natuurlijk ook niet slaan.
Laatste keer dat ik het testte kwam je zelf niet eens uit een houdgreep man.quote:Op maandag 23 mei 2016 22:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik gooi jullie gewoon beide in een houdgreep totdat jullie vrede hebben gesloten.
Oh bitch please, ik probeerde het niet eens.quote:Op maandag 23 mei 2016 22:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik het testte kwam je zelf niet eens uit een houdgreep man.
Tuurlijk tuurlijk. Je kan er gewoon niet tegen dat je onder controle werd gehouden door een halve twink.quote:Op maandag 23 mei 2016 22:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh bitch please, ik probeerde het niet eens.
Eerstvolgende fights zal ik filmen en hier posten als bewijs dat ik altijd win.quote:Op maandag 23 mei 2016 22:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tuurlijk tuurlijk. Je kan er gewoon niet tegen dat je onder controle werd gehouden door een halve twink.
Vertel?!quote:Op maandag 23 mei 2016 22:36 schreef Renesite het volgende:
Oh. Woensdag mogelijk met een collega naar bed
we hebben een branchedag in het midden vh land. Gaan met meerderen, maar zal met hem een slaapkamer / bed delen aangezien de rest van het andere geslacht zijnquote:
quote:Op maandag 23 mei 2016 22:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Eerstvolgende fights zal ik filmen en hier posten als bewijs dat ik altijd win.
Best raar eigenlijk, dat je wordt ingedeeld op geslacht ipv seksuele voorkeur.quote:Op maandag 23 mei 2016 22:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
we hebben een branchedag in het midden vh land. Gaan met meerderen, maar zal met hem een slaapkamer / bed delen aangezien de rest van het andere geslacht zijn
ach. Ik ben monogaam geringd en ik wil geen enkele indruk wekken. Dat idee hebben ze ook vast wel.quote:Op maandag 23 mei 2016 22:50 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Best raar eigenlijk, dat je wordt ingedeeld op geslacht ipv seksuele voorkeur.
Hangt dat niet af van de afstand tot je tv?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:46 schreef wonderer het volgende:
Godsamme, ik wil een nieuwe TV want mijn huidige is (al twee jaar) te klein, maar ik weet niet of ik nou 48, 50 of 55 moet hebben.
oooooooooohhhhhquote:Op maandag 23 mei 2016 22:36 schreef Renesite het volgende:
Oh. Woensdag mogelijk met een collega naar bed
Ja, maar ik kan dus niet goed inschatten wat genoeg is...quote:Op dinsdag 24 mei 2016 01:14 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Hangt dat niet af van de afstand tot je tv?
Maken ze nog <55 inch oled TV's?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:46 schreef wonderer het volgende:
Godsamme, ik wil een nieuwe TV want mijn huidige is (al twee jaar) te klein, maar ik weet niet of ik nou 48, 50 of 55 moet hebben.
Iemand die nu een uhd tv koopt en niet gaat voor een OLED paneel is een idioot.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:39 schreef Kaas- het volgende:
Ik zag reclame voor een super ultra high definition tv. Ben wel benieuwd hoe de volgende gaat heten.
Kijk dan wel gewoon naar een OLED. pls.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:44 schreef wonderer het volgende:
Ik heb geen behoefte aan UHD dus ik kijk er ook niet per se naar. Misschien over een jaar of vijf een keer of zo.
Heb ik gedaan en ik word er echt week van, zo mooi, maar allemaal boven mijn budgetquote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:46 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Kijk dan wel gewoon naar een OLED. pls.
Te klein en dan met huge ass maten aan komen zetten.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:46 schreef wonderer het volgende:
Je koopt zo'n ding ook voor de toekomst. Dus als je toch een nieuwe moet hebben, kun je net zo goed kijken naar die toekomst. Als er een UHD tv in mijn budget zou vallen die ook de andere opties heeft die ik nodig heb, zou ik het wel doen, maar het is geen harde eis voor mij.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:56 schreef Rezania het volgende:
Een UHD-TV kopen.Daar is echt nul content voor man, hooguit wat porno.
Ja, dat doe ik nu, maar zo'n stoel midden in de kamer is ook niet je van het en samen kijken/gamen is dan sowieso niet gezellig.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Te klein en dan met huge ass maten aan komen zetten.Je kan ook dichtervij gaan zitten.
Mja, is maar wat je wilt. Nu de hoofdprijs betalen zodat je nog kan wachten, of gewoon over een paar jaar een normale prijs betalen en er dan gelijk plezier van hebben.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je koopt zo'n ding ook voor de toekomst. Dus als je toch een nieuwe moet hebben, kun je net zo goed kijken naar die toekomst. Als er een UHD tv in mijn budget zou vallen die ook de andere opties heeft die ik nodig heb, zou ik het wel doen, maar het is geen harde eis voor mij.
Ik heb al twee jaar een nieuwe TV nodig en ik ben al twee jaar aan het wachten zodat ik niet de hoofdprijs hoef te betalenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mja, is maar wat je wilt. Nu de hoofdprijs betalen zodat je nog kan wachten, of gewoon over een paar jaar een normale prijs betalen en er dan gelijk plezier van hebben.
Da's ook relaxt ja, maar ik heb geen kamers over.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:04 schreef praisethebooty het volgende:
Ik gebruikte de TV ook vooral om te gamen, wilde een grotere aanschaffen, maar had geen zin in een enorm ding in de woonkamer. Dus toen maar een monitor gekocht voor een in een aparte gaming-room. Zit je dichter op je scherm, dus kun je een kleiner maar beter scherm kopen.
Mag je ook gelijk een 980ti SLI-setup kopen. Of een setup met een 1080. Duurdere grap dan een TV.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:07 schreef praisethebooty het volgende:
En als je echt voor de toekomst wilt gaan, dan koop je een VR-bril.
En dan ontdekken dat het niet op je kop past want bril.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mag je ook gelijk een 980ti SLI-setup kopen. Of een setup met een 1080. Duurdere grap dan een TV.
Je moet wel een erg vervormd hoofd hebben wil de bril niet passen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:10 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
En dan ontdekken dat het niet op je kop past want bril.
Ik bedoel dat als je een bril draagt.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je moet wel een erg vervormd hoofd hebben wil de bril niet passen.
Bril lijkt me helemaal niet nodig, het beeld zit enorm docht bij je ogen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:17 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Ik bedoel dat als je een bril draagt.
Hangt af van je oogafwijking.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bril lijkt me helemaal niet nodig, het beeld zit enorm docht bij je ogen.
Dan moet je gewoon nog ffkes wachten. Oled TVs kostte 2 jaar terug 10.000 knaken. Tegenwoordig zitten ze rond de 800?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heb ik gedaan en ik word er echt week van, zo mooi, maar allemaal boven mijn budgetMaar local dimming voor goeie zwartwaarden is al een pluspunt.
Daarnaast gebruik ik 'm voornamelijk om te gamen dus perfect beeld is nou ook weer niet zo heel noodzakelijk.
Ja, dat dusquote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:24 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon nog ffkes wachten. Oled TVs kostte 2 jaar terug 10.000 knaken. Tegenwoordig zitten ze rond de 800?
Edit: oeps 1500...
Het zal niet lang meer duren, tenzij je nu op dit moment moet upgraden is het denk ik wel waard om effekes te wachten.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dat dusMaar ik heb al meerdere keren een half uur bij de Mediamarkt over die schermen staan kwijlen dus ik snap je wel
Is ook gewoon voor te corrigeren tot een zeker niveau lijkt me.quote:
Fuck 1080quote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:44 schreef Rezania het volgende:
Ik wil persoonlijk best een HTC Vive en een 1080. Maarja, eerst maar eens de loterij winnen dan.
Daar noem je de reden om hem te kopen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:56 schreef Rezania het volgende:
Een UHD-TV kopen.Daar is echt nul content voor man, hooguit wat porno.
Zou kunnen. Ik ga er niet eentje kopen en houd me ook totaal niet met de tv-markt bezig.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:41 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Iemand die nu een uhd tv koopt en niet gaat voor een OLED paneel is een idioot.
Volgens mij zijn de Olympische Spelen van Tokyo voor het eerst live allemaal in (super?) ultra HD.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je koopt zo'n ding ook voor de toekomst. Dus als je toch een nieuwe moet hebben, kun je net zo goed kijken naar die toekomst. Als er een UHD tv in mijn budget zou vallen die ook de andere opties heeft die ik nodig heb, zou ik het wel doen, maar het is geen harde eis voor mij.
Ik heb niet eens kabelquote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de Olympische Spelen van Tokyo voor het eerst live allemaal in (super?) ultra HD.
Cool. Werd tijd.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de Olympische Spelen van Tokyo voor het eerst live allemaal in (super?) ultra HD.
Eensch. Al zijn nieuwe tv's zo dun dat dit het niet meer waard is.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:54 schreef Kaas- het volgende:
Ik zou overigens m'n televisiescherm weg willen werken in meubels of hoe dan ook, zodat je dat ding niet de godganse dag heel prominent in je kamer ziet hangen/staan terwijl ik hem slechts af en toe aan gooi voor sport of een film.
/2016.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb niet eens kabelIk game en ik kijk gedownloade series. Over een poosje maar eens Netflix nemen.
Ik doe niet mee aan dat fanboy gedoe.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:47 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Fuck 1080
Ik hoop echt dat AMD Nvidia gaat killen. Dat verdienen ze wel
Ja, kan ik mijn blurry amateurporno in UHD kijken.quote:
Er is zo'n studio waarvan ik de naam ff vergeten ben die bijna alles in superhoge kwaliteit schiet en die bijna alleen maar goede filmpjes heeft.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, kan ik mijn blurry amateurporno in UHD kijken.
Nvidia gimpt zijn oude kaarten.quote:
Maar... Sommige mensen kijken liever amateur.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Er is zo'n studio waarvan ik de naam ff vergeten ben die bijna alles in superhoge kwaliteit schiet en die bijna alleen maar goede filmpjes heeft.
AMD heeft nog geen antwoord op de 1080 en toentertijd (fus toen ik hem kocht) was de 970 gewoon de beste 'bang for your bucks' optie. Als AMD nu met een kaart komt die duidelijk beter is dan de 1080 of dezelfde performance voor minder geld, dan zou ik het zeker overwegen. Lekker boeien welk merk het is man, performance en prijs zijn het belangrijkste.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:10 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Nvidia gimpt zijn oude kaarten.
Kijk naar de GTX970 mbt DX12. De GTX970 performt echt een flink stuk slechter dan de R9 290(x) op DX12 games.
Jongen, ik vind HD-porno al lelijk. Zeker bij porno hoef ik niet te al het detail te zien.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Er is zo'n studio waarvan ik de naam ff vergeten ben die bijna alles in superhoge kwaliteit schiet en die bijna alleen maar goede filmpjes heeft.
Ik ga voor de afwisseling.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:10 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Maar... Sommige mensen kijken liever amateur.
Vind dat wel chill.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, ik vind HD-porno al lelijk. Zeker bij porno hoef ik niet te al het detail te zien.
Wat Nvidia doet is het volgende:quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
AMD heeft nog geen antwoord op de 1080 en toentertijd (fus toen ik hem kocht) was de 970 gewoon de beste 'bang for your bucks' optie. Als AMD nu met een kaart komt die duidelijk beter is dan de 1080 of dezelfde performance voor minder geld, dan zou ik het zeker overwegen. Lekker boeien welk merk het is man, performance en prijs zijn het belangrijkste.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan komt Nvidia met de 1080: HIJ IS TOT 50% SNELLER (op DX12 titels). Want daarvoor is hij geoptimaliseerd ten opzichte van de GTX980/970. Sowieso zijn de verschillen niet zo groot zoals zij zelf aangeven, want dit geldt enkel in VR.
Maar nu komt de kicker: De GTX 1080 gaat waarschijnlijk tussen ¤649-¤699 kosten. En dat is nog steeds veel. Ik hoop dat we een tweede R9 2XX series gaan krijgen waarbij de high-end ~¤300 blijft. In ieder geval wordt de R9 490X verwacht tussen ¤399-¤449.
Kijk nu naar het prijs verschil: Er zit ¤100 tussen de GTX 980 en de R9 390X. Gezien het performance verschil met DX12 is de R9 390X gewoon een stuk betere keuze voor de toekomst.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
Dat kan ook.quote:
VR PR0N!quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:28 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Wat Nvidia doet is het volgende:
Wij hebben de snelste DX11 kaart! 980TI/Titan X. Dan komt DX12 in games en verslaat AMD Nvidia gigantisch hard:
BronJe hoeft mij niet uit te leggen hoe het werkt hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan komt Nvidia met de 1080: HIJ IS TOT 50% SNELLER (op DX12 titels). Want daarvoor is hij geoptimaliseerd ten opzichte van de GTX980/970. Sowieso zijn de verschillen niet zo groot zoals zij zelf aangeven, want dit geldt enkel in VR.
Maar nu komt de kicker: De GTX 1080 gaat waarschijnlijk tussen ¤649-¤699 kosten. En dat is nog steeds veel. Ik hoop dat we een tweede R9 2XX series gaan krijgen waarbij de high-end ~¤300 blijft. In ieder geval wordt de R9 490X verwacht tussen ¤399-¤449.
Kijk nu naar het prijs verschil: Er zit ¤100 tussen de GTX 980 en de R9 390X. Gezien het performance verschil met DX12 is de R9 390X gewoon een stuk betere keuze voor de toekomst.Ik stelde al dat ik graag een HTC Vive wil hebben, als ik die dan neem wil ik ook graag de beste kaart voor VR, dat is nou eenmaal de 1080 atm. Voor de rest zie ik eigenlijk niet waarom ik mezelf moet verdedigen hier.
Het gaat niet mij niet om verdedigen, het gaat om informeren puur, omdat Nvidia met hun "beste kaart voor VR" (die trouwens nog niet uit is) het leuk vind om hun klanten slechts tijdelijk fatsoenlijk te ondersteunen en dat ze verder maling hebben aan de ¤350+ die jij hebt uitgegeven aan de GTX970 qua ondersteuning en ik vind dat dat niet beloond moet wordenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je hoeft mij niet uit te leggen hoe het werkt hoor.Ik stelde al dat ik graag een HTC Vive wil hebben, als ik die dan neem wil ik ook graag de beste kaart voor VR, dat is nou eenmaal de 1080 atm. Voor de rest zie ik eigenlijk niet waarom ik mezelf moet verdedigen hier.
?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:38 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Het gaat niet mij niet om verdedigen, het gaat om informeren puur, omdat Nvidia met hun "beste kaart voor VR" (die trouwens nog niet uit is) het leuk vind om hun klanten slechts tijdelijk fatsoenlijk te ondersteunen en dat ze verder maling hebben aan de ¤350+ die jij hebt uitgegeven aan de GTX970 qua ondersteuning en ik vind dat dat niet beloond moet worden
Hoe doe je dat? Een open relatie?quote:
Ze doen vrij weinig met betrekking tot DX12 om verder te optimaliseren. Daarbij komt nog de "4GB" leugen en het toenemende aantal DX12 crashes in nieuwe games.quote:
1) Zoveel DX12 games zijn er nog niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:45 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ze doen vrij weinig met betrekking tot DX12 om verder te optimaliseren. Daarbij komt nog de "4GB" leugen en het toenemende aantal DX12 crashes in nieuwe games.
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
1) Zoveel DX12 games zijn er nog niet.
2) Je kan maar zoveel optimaliseren, op een gegeven moment loop je tegen een hardwarelimiet aan.
3) Dat 3,5GB gedoe was kut ja, maar aan de andere kant ben ik nog nooit tegen dat limiet aangelopen.
4) Nu loop ik me alsnog te verdedigen.
Hij gaat niet neuken zei 'ie al, enkel naast elkaar slapen. Trouwe labrador die Renesite.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:44 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Een open relatie?Ik weet niet of ik dat zou kunnen.
Jij viespeukje.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha, dat lijkt me ook wel wat. De toekomst biedt wel mogelijkheden.
Aha. Op die fiets.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hij gaat niet neuken zei 'ie al, enkel naast elkaar slapen. Trouwe labrador die Renesite.
Met de replace functie misschien. Replace 1,0 by 10 en 0,0 by 00?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:14 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand die weet hoe ik makkelijk van die komma's af kan komen? De rij sorteer nu niet goed zoals je kan zien. Alle vakken selecteren en dan de komma's weghalen werkt niet, dan past hij maar één rij aan. Daarna doorslepen werkt ook niet, dan gaat hij erbij op tellen.
Dit!quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met de replace functie misschien. Replace 1,0 by 10 en 0,0 by 00?
quote:Op maandag 23 mei 2016 22:05 schreef Rezania het volgende:
In anders nieuws: The Magicians is wel gaaf.
Replace , by . ? Edit: ohnee.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met de replace functie misschien. Replace 1,0 by 10 en 0,0 by 00?
Ja ach, het is niet alsof ik de enige op de wereld ben die pr0n kijkt.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:11 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Jij viespeukje.
[..]
Aha. Op die fiets.
Vrijdag begonnen, nu bij aflevering 9. Het voelde in het begin idd als een HP-ripoff, maar het is veel meer cru. En de hoeveelheid alcohol, man man man.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]![]()
Dacht bij de eerste aflevering "Wat een Harry Potter rip-off", maar het werd al snel een hele leuke mix tussen HP en Narnia met een ziek en twisted volwassen aspect er in. Super fijne serie!
Maar niemand die reageerde in het door mij aangemaakte Magicians topic, dus ben er maar mee opgehouden het aan te raden
Hoe ver ben je?
Alle miljoenen views zijn van jouquote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja ach, het is niet alsof ik de enige op de wereld ben die pr0n kijkt.
Of je leest een boek tussendoor of zoquote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:22 schreef Kaas- het volgende:
Wel altijd drama als je weer door een serie heen bent en een nieuwe moet zoeken.
C'est la vie.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:22 schreef Kaas- het volgende:
Wel altijd drama als je weer door een serie heen bent en een nieuwe moet zoeken.
Het is heel erg cruquote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vrijdag begonnen, nu bij aflevering 9. Het voelde in het begin idd als een HP-ripoff, maar het is veel meer cru. En de hoeveelheid alcohol, man man man.
Ik heb nog 3 seizoenen Shameless te gaan, met 12 afl per seizoen. Kan nog ff vooruit.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:22 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb net die aflevering met het konijn gezien. Dat was vies. Jammer, want was een lekkere gozer.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is heel erg cruIk weet niet precies wat er voor en wat er na afl 9 is, maar er gebeuren nogal wat zieke dingen af en toe.
Ik vind de vloek-tirades en snappy comments van Margot leukDaardoor kan ik t verkroppen dat ze verder redelijk eendimensionaal is.
Ik vind de hele verhaallijn van de Hedge Witches ook erg leuk. Waarbij je kan zien dat magie (en dus macht) een verslaving is. Dat ze echt als junks moeten sprokkelen voor een nieuwe spreuk, omdat ze ze niet via Brakebills leren/krijgen. En dat ze zich verzamelen in Safe Houses om van elkaar te leren.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb net die aflevering met het konijn gezien. Dat was vies. Jammer, want was een lekkere gozer.
Mijn rechterbicep past niet meer in m'n shirt.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:22 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Alle miljoenen views zijn van jou
Doe ik ook.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Of je leest een boek tussendoor of zo
Ja, dat is gaaf.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind de hele verhaallijn van de Hedge Witches ook erg leuk. Waarbij je kan zien dat magie (en dus macht) een verslaving is. Dat ze echt als junks moeten sprokkelen voor een nieuwe spreuk, omdat ze ze niet via Brakebills leren/krijgen. En dat ze zich verzamelen in Safe Houses om van elkaar te leren.
Ik vond 9 trouwens een behoorlijk zieke. Heb je die nu net wel, of net niet gezien al?quote:
Dat was de laatste die ik heb gezien.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond 9 trouwens een behoorlijk zieke. Heb je die nu net wel, of net niet gezien al?
Hotquote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:26 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mijn rechterbicep past niet meer in m'n shirt.
Met de openbaring dat.....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met de openbaring dat.....Ja, het begint echt steeds meer en meer fucked up te worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I love itquote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, het begint echt steeds meer en meer fucked up te worden.
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:53 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Pfff ik ben echt kaaaaaaaaaaapot. En ik ben zeker nog wel tot 20:00 aan het werk. Iemand tips?
I am not saying I'm a size queen, but I do require a bigger one....quote:
Sterrenstofquote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:53 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Pfff ik ben echt kaaaaaaaaaaapot. En ik ben zeker nog wel tot 20:00 aan het werk. Iemand tips?
quote:
Boek was een stuk minder.quote:
Staat in de kast. (Nog) Niet gelezen.quote:
Niet in het boekquote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Staat in de kast. (Nog) Niet gelezen.
Weet dat Tori Amos er in zit
Welles. Ze is de pratende boom.quote:
En van een nummer van Tori Amos:quote:In his novel 'Stardust' he cast Tori Amos as a talking tree
quote:And if there is a way to find you, I will find you
But will you find me if Neil makes me a tree?
– “Horses,” Boys for Pele, 1996
Ooh! Neem me niet kwalijkquote:
Mij godnondeju tegenspreken op iets Tori Amos gerelateerd.quote:
.quote:If you need me, me and Neil’ll be hanging out with the Dream King
Neil says hi, by the way
– “Tear in Your Hand,” Little Earthquakes, 1992 (US).
The “Dream King” is Dream from the Sandman comics
quote:Seems I keep getting this story twisted
So where’s Neil when you need him?
– “Space Dog,” Under the Pink, 1994.
quote:And if there is a way to find you, I will find you
But will you find me if Neil makes me a tree? – “Horses,” Boys for Pele, 1996.
Stardust
quote:Got a sister named Desire [ . . . ] Teach me about them old worlds, big brother
– “Sister Named Desire,” b-side, 1996.
Delirium from Gaiman’s Sandman is loosely based on Amos, and Desire is another of the Endless.
quote:Where are the Velvets when you’re coming, coming down?
– “Hotel,” From the Choirgirl Hotel, 1998.
The Velvets are vampiric characters, guides of a sort, from Gaiman’s Neverwhere.
quote:So we go from year to year with secrets we’ve been keeping
– “Wednesday,” Scarlet’s Walk, 2002.
The title and this line are likely references to Mr. Wednesday from American Gods.
quote:Get me Neil on the line
No, I can’t hold
Have him read “Snow Glass Apples,” where nothing is what it seems
– “Carbon,” Scarlet’s Walk, 2002.
“Snow Glass Apples” is a short story that appears in Neil’s Smoke and Mirrors. It is a retelling of the Snow White fairy tale.
Neil & Tori zijn beste vriendjesquote:Neil is thrilled, he can claim he’s mammalian
But the bad news, he said, girl, you’re a dandelion
– “Not Dying Today,” Abnormally Attracted to Sin, 2009.
Heb je nog steeds last van je getrokken verstandskies?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:19 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Omg er zit een stukje brood in mijn tandvlees gat... Ik krijg het er niet uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |