SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Pfft Jezus. Ik hou het liever bij verkeersstroomtheoriequote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:17 schreef Rezania het volgende:
Zo, nu nog even lekker opdrachten over transportverschijnselen maken.[/spoiler]
Daar heb je ook gewoon een flux en een drijvende kracht.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:36 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Pfft Jezus. Ik hou het liever bij verkeersstroomtheorie
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:17 schreef Rezania het volgende:
Zo, nu nog even lekker opdrachten over transportverschijnselen maken. Jeej.Dit print ik alvast uit voor als ik een keer niet kan slapenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dit print ik alvast uit voor als ik een keer niet kan slapen
Das waar... Maar dan nog:Pquote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Daar heb je ook gewoon een flux en een drijvende kracht.
Ik snap filmreferenties nooit aangezien ik geen films bekijkquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:23 schreef Kaas- het volgende:
Terminafor II: Judgment day - special episode with the Cheese
Volgens mij moet ik beoordelen of Rez een kilo lichter is of niet.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 13:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik snap filmreferenties nooit aangezien ik geen films bekijk
Een ewok natuurlijk!!!quote:Op zaterdag 21 mei 2016 17:03 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Prepare your anus?Geweldig plaatje
Wat is dat voor een beest?
Ik een wit bolletje met kaas...quote:Op zaterdag 21 mei 2016 13:02 schreef Renesite het volgende:
Zojuist twee broodjes hagelslag gegeten. Superlang geleden
Ik heb liever een kadetje nu. Met bloedworst of zo.quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 22:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb liever een kadetje nu. Met bloedworst of zo.
Half vijf slapen, half tien ook klaarwakkerquote:Op zondag 22 mei 2016 07:09 schreef Renesite het volgende:
3u thuis. En wie is nu alweer klaar wakker?
ga zo weer bed inquote:Op zondag 22 mei 2016 11:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Half vijf slapen, half tien ook klaarwakkerOf in ieder geval wakker genoeg om niet meer in slaap te kunnen vallen, zit er wel als een zombie bij nu
Vier uurtjes is ook wel heel kort. Welterustenquote:
Pasta met aubergines, spekjes en tomatensaus.quote:Op zondag 22 mei 2016 16:58 schreef Rezania het volgende:
Blegh, moet nog boodschappen doen.En verzinnen wat ik morgen ga eten. Wat zal ik morgen eens eten? Niet te veel gedoe graag.
Ovenschotel?quote:Op zondag 22 mei 2016 16:58 schreef Rezania het volgende:
Blegh, moet nog boodschappen doen.En verzinnen wat ik morgen ga eten. Wat zal ik morgen eens eten? Niet te veel gedoe graag.
Tabouleh. Snel, simpel. lekker.quote:Op zondag 22 mei 2016 16:58 schreef Rezania het volgende:
Was dus maar uit op 1 ding.. moet je volgens mij blij zijn dat je daar nu achter komtquote:Op zondag 22 mei 2016 21:11 schreef Rezania het volgende:
Nou, het moment waarvan je wist dat het zou komen hoor. Hij (die tindermatch) heeft geen behoefte meer om naar Leiden te komen als date. Jammer, maar helaas. Kutgevoel nu.
Bummer. Maar wel weer een leuke date gehad en weer doorr. Hij vond je looks en zo dus goed, maar past qua karakter dan niet helemaal bij je. Beter voor beiden zo dan misschien.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:11 schreef Rezania het volgende:
Nou, het moment waarvan je wist dat het zou komen hoor. Hij (die tindermatch) heeft geen behoefte meer om naar Leiden te komen als date. Jammer, maar helaas. Kutgevoel nu.
Maar dat is het hem juist, ik dacht dat het wel klikte qua persoonlijkheden. Hij is ook een bèta, ook actief bij zijn studievereniging, we vinden dezelfde series leuk, houden van bier, hij gaat in Leiden studeren, etc.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Bummer. Maar wel weer een leuke date gehad en weer doorr. Hij vond je looks en zo dus goed, maar past qua karakter dan niet helemaal bij je. Beter voor beiden zo dan misschien.
Studierichting is nou ook niet bepaald alles verklarend of zo he. Mijn vriend doet een studierichting die ik verschrikkelijk vind.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar dat is het hem juist, ik dacht dat het wel klikte qua persoonlijkheden. Hij is ook een bèta, ook actief bij zijn studievereniging, we vinden dezelfde series leuk, houden van bier, etc.Zoveel leuke bèta's zijn er niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |