SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Pfft Jezus. Ik hou het liever bij verkeersstroomtheoriequote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:17 schreef Rezania het volgende:
Zo, nu nog even lekker opdrachten over transportverschijnselen maken.[/spoiler]
Daar heb je ook gewoon een flux en een drijvende kracht.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:36 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Pfft Jezus. Ik hou het liever bij verkeersstroomtheorie
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:17 schreef Rezania het volgende:
Zo, nu nog even lekker opdrachten over transportverschijnselen maken. Jeej.Dit print ik alvast uit voor als ik een keer niet kan slapenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dit print ik alvast uit voor als ik een keer niet kan slapen
Das waar... Maar dan nog:Pquote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Daar heb je ook gewoon een flux en een drijvende kracht.
Ik snap filmreferenties nooit aangezien ik geen films bekijkquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:23 schreef Kaas- het volgende:
Terminafor II: Judgment day - special episode with the Cheese
Volgens mij moet ik beoordelen of Rez een kilo lichter is of niet.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 13:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik snap filmreferenties nooit aangezien ik geen films bekijk
Een ewok natuurlijk!!!quote:Op zaterdag 21 mei 2016 17:03 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Prepare your anus?Geweldig plaatje
Wat is dat voor een beest?
Ik een wit bolletje met kaas...quote:Op zaterdag 21 mei 2016 13:02 schreef Renesite het volgende:
Zojuist twee broodjes hagelslag gegeten. Superlang geleden
Ik heb liever een kadetje nu. Met bloedworst of zo.quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 22:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb liever een kadetje nu. Met bloedworst of zo.
Half vijf slapen, half tien ook klaarwakkerquote:Op zondag 22 mei 2016 07:09 schreef Renesite het volgende:
3u thuis. En wie is nu alweer klaar wakker?
ga zo weer bed inquote:Op zondag 22 mei 2016 11:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Half vijf slapen, half tien ook klaarwakkerOf in ieder geval wakker genoeg om niet meer in slaap te kunnen vallen, zit er wel als een zombie bij nu
Vier uurtjes is ook wel heel kort. Welterustenquote:
Pasta met aubergines, spekjes en tomatensaus.quote:Op zondag 22 mei 2016 16:58 schreef Rezania het volgende:
Blegh, moet nog boodschappen doen.En verzinnen wat ik morgen ga eten. Wat zal ik morgen eens eten? Niet te veel gedoe graag.
Ovenschotel?quote:Op zondag 22 mei 2016 16:58 schreef Rezania het volgende:
Blegh, moet nog boodschappen doen.En verzinnen wat ik morgen ga eten. Wat zal ik morgen eens eten? Niet te veel gedoe graag.
Tabouleh. Snel, simpel. lekker.quote:Op zondag 22 mei 2016 16:58 schreef Rezania het volgende:
Was dus maar uit op 1 ding.. moet je volgens mij blij zijn dat je daar nu achter komtquote:Op zondag 22 mei 2016 21:11 schreef Rezania het volgende:
Nou, het moment waarvan je wist dat het zou komen hoor. Hij (die tindermatch) heeft geen behoefte meer om naar Leiden te komen als date. Jammer, maar helaas. Kutgevoel nu.
Bummer. Maar wel weer een leuke date gehad en weer doorr. Hij vond je looks en zo dus goed, maar past qua karakter dan niet helemaal bij je. Beter voor beiden zo dan misschien.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:11 schreef Rezania het volgende:
Nou, het moment waarvan je wist dat het zou komen hoor. Hij (die tindermatch) heeft geen behoefte meer om naar Leiden te komen als date. Jammer, maar helaas. Kutgevoel nu.
Maar dat is het hem juist, ik dacht dat het wel klikte qua persoonlijkheden. Hij is ook een bèta, ook actief bij zijn studievereniging, we vinden dezelfde series leuk, houden van bier, hij gaat in Leiden studeren, etc.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Bummer. Maar wel weer een leuke date gehad en weer doorr. Hij vond je looks en zo dus goed, maar past qua karakter dan niet helemaal bij je. Beter voor beiden zo dan misschien.
Studierichting is nou ook niet bepaald alles verklarend of zo he. Mijn vriend doet een studierichting die ik verschrikkelijk vind.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar dat is het hem juist, ik dacht dat het wel klikte qua persoonlijkheden. Hij is ook een bèta, ook actief bij zijn studievereniging, we vinden dezelfde series leuk, houden van bier, etc.Zoveel leuke bèta's zijn er niet.
No offence, maar iemand die de hele dag met theater en kunst bezig is zou ik niet kunnen daten denk ik. Dat is helaas het overgrote deel van de gozers op tinder en zo.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Studierichting is nou ook niet bepaald alles verklarend of zo he. Mijn vriend doet een studierichting die ik verschrikkelijk vind.
Neuh, is wel een apart type volk. Ook al hoor ik daar ook wel bijquote:
Naja, alles behalve theater en zo is wel prima eigenlijk. Alhoewel het me leuker lijkt als ik enthousiast over iets vertel en hij me ook daadwerkelijk iig half kan volgen.quote:Op zondag 22 mei 2016 22:07 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Neuh, is wel een apart type volk. Ook al hoor ik daar ook wel bijVriendje is een alpha trouwens, maar geen theater enzo
o m g buiten de comfortzonequote:Op zondag 22 mei 2016 22:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Naja, alles behalve theater en zo is wel prima eigenlijk. Alhoewel het me leuker lijkt als ik enthousiast over iets vertel en hij me ook daadwerkelijk iig half kan volgen.
Oh gast, ga toch een eind fietsen. We hebben het hier niet over een biertje doen of zo, maar over daten ja. Ik ken mijn grenzen en behoeften.quote:
quote:Op zondag 22 mei 2016 22:24 schreef Renesite het volgende:
Dus als je levenspartners is hoef je niet meer te werken. Ok!
Maar je hebt altijd wel iets gemeen toch? Reizen, sport, nieuws?quote:Op zondag 22 mei 2016 22:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Naja, alles behalve theater en zo is wel prima eigenlijk. Alhoewel het me leuker lijkt als ik enthousiast over iets vertel en hij me ook daadwerkelijk iig half kan volgen.
Ja, vast, maar mijn studie is nou eenmaal een groot deel van mijn leven. Het is niet enkel om een baan te krijgen en dan van 9 tot 5 op een kantoor te zitten, het is een passie.quote:Op zondag 22 mei 2016 22:25 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Maar je hebt altijd wel iets gemeen toch? Reizen, sport, nieuws?
Dat herken ik wel. Maar in mijn geval is het ook een middel (maar geen doel opzich) om ergens te komen.quote:Op zondag 22 mei 2016 22:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, vast, maar mijn studie is nou eenmaal een groot deel van mijn leven. Het is niet enkel om een baan te krijgen en dan van 9 tot 5 op een kantoor te zitten, het is een passie.
strekking is, daten/samenwonen/leven delen is werken en investeren.quote:
Dan nog moet je je limieten herkennen en erkennen.quote:Op zondag 22 mei 2016 22:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
strekking is, daten/samenwonen/leven delen is werken en investeren.
Tuurlijk is het een middel, maar wel een middel waar ik dus graag enthousiast over praat.quote:Op zondag 22 mei 2016 22:28 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Dat herken ik wel. Maar in mijn geval is het ook een middel (maar geen doel opzich) om ergens te komen.
wellicht eens uit je baan en studie stappen ter ontspanning. Leer iets anders kennen. Op deze manier beperk je jezelf. Maar goed, je mag me niet dus whatever you want.quote:Op zondag 22 mei 2016 22:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, vast, maar mijn studie is nou eenmaal een groot deel van mijn leven. Het is niet enkel om een baan te krijgen en dan van 9 tot 5 op een kantoor te zitten, het is een passie.
Lekker stereotype.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:49 schreef Rezania het volgende:
Theaterschool, dansacademie, kunstschool etc betekent meestal één ding en dat is [ afbeelding ]. Zulke types zou ik niet kunnen daten, geen geduld voor.
Doelde meer op dat ik transport / treinen fantastisch vind (al sinds ik 4 ben; nu doe ik een master daarin) ; en hij reizen / tripjes fantastisch vindt. Het doel is vakantie, middel is de treinquote:Op zondag 22 mei 2016 22:30 schreef Rezania het volgende:
Tuurlijk is het een middel, maar wel een middel waar ik dus graag enthousiast over praat.
Mja, ik zie je punt wel. Misschien toch wel een goede om over na te denken.quote:Op zondag 22 mei 2016 22:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
wellicht eens uit je baan en studie stappen ter ontspanning. Leer iets anders kennen. Op deze manier beperk je jezelf. Maar goed, je mag me niet dus whatever you want.
Denk eerder dat veel mensen mijn studie weinig kan boeien.quote:Op zondag 22 mei 2016 22:31 schreef Renesite het volgende:
Ben je dan ook het type die praat, vragende ofen ziet en dan niet datgene in jip- en janneketaal kan uitleggen?
Gewoon mijn ervaring op Tinder en IRL. Kan je wel zeuren, maar steroetypen komen meestal ook niet uit de lucht vallen.quote:
Alles zou mij kunne boeien wanneer je het enthousiast begrijpelijk kan brengen. Maar wanneer je mij iets brengt tot in de kleinste details die belangrijk zijn voor jou maar niet voor de grote lijn, raak je mij kwijt. Wellicht daar eens naar kijken?quote:Op zondag 22 mei 2016 22:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mja, ik zie je punt wel. Misschien toch wel een goede om over na te denken.
[..]
Denk eerder dat veel mensen mijn studie weinig kan boeien.
maar even aansprekenquote:Op zondag 22 mei 2016 22:41 schreef Rezania het volgende:
Jongens, ik kom net mijn beste vriend tegen op Tinder. Op tinder, waar mijn voorkeur op mannen staat. Wth?!_
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |