Ik ken eigenlijk niemand van wie de vriendin uit het niets ineens is gaan sporten en gezond is gaan leven.quote:
Ik moest echt keihard lachen, dit topic kan niet serieus bedoeld zijn.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:31 schreef Bruh het volgende:
Je kunt je hand er natuurlijk voor in het vuur steken:
Zodra een chick die een relatie heeft relatief vanuit het niets ineens helemaal opgaat in gezond eten, naar de sportschool gaan, en een ''healthy'' lifestyle gaat leiden, kun je als haar vriend zijnde natuurlijk al op je klompen voelen aankomen dat je binnen afzienbare tijd wordt gedumpt.
Heb dat nu al een aantal keren zien gebeuren op bijvoorbeeld Facebook : Een chick gaat opeens allerlei pagina's liken zoals: Body & Fitness, van vuilnisbelt naar tempel in 30 dagen, GYMpower, Fitchicks, Healthy Society, en Happy & Fit en nog meer van dat soort ongein.
Je moet je natuurlijk zorgen gaan maken als je dame vervolgens ook daadwerkelijk uitvoering gaat geven aan dergelijke ideologieën: Dus opeens 4/5 keer per week naar de gym, squatten om een dikke kont te krijgen, opeens heel erg bezig gaan met nagels lakken, naar de kapper gaan enzo.
Dat soort vrouwen bereiden zich gewoon voor op het feit dat ze (al dan niet onbewust) weten dat ze binnenkort weer vrijgezel gaan worden. Zij helemaal klaar met hun vriend, vinden hem hoogstwaarschijnlijk een saaie loser, maar hebben ook geen zin om in het weekend alleen te zitten.
Zo zorgen ze er dus voor dat ze perfect afgetraind zijn zodra ze de arme jongen de laan uit sturen, zodat ze daarna (als die er al niet stiekem is) al vrij snel weer een nieuwe man aan de haak kunnen slaan.
Klacht: Mannen die het zomaar accepteren en normaal vinden dat hun vriendin met wie ze al een X aantal jaren een relatie hebben, zomaar opeens helemaal een ''fit girl'' wil gaan worden. Dan wéét je toch dat jij de eerste bent die haar leven uit wordt gebonjourd zodra het haar niet meer uitkomt?
Haha, alsof vrouwen aan zichzelf werken als dat niet binnen afzienbare tijd een upgrade oplevert.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:10 schreef Apotheose het volgende:
Misschien wil ze juist beter in shape komen voor zichzelf en voor jou!
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:35 schreef vincenzo78 het volgende:
Mannen zijn over het algemeen laks. Zodra ze denken dat ze de buit binnen hebben, kakken ze volledig in.
Je moet als man initiatief blijven tonen, leuke dingen blijven doen, haar blijven verrassen. M.a.w. zorg dat het vlammetje goed blijft branden...
Er liggen altijd andere mannen op de loer. Of je nou het lekkerste wijf vd wereld hebt of je hebt een mormel dat op een freggel lijkt...er zijn altijd wel mannen die haar net dat beetje aandacht willen geven waar jij te lui voor bent geworden...
Stay on the top of your game!
Het doet wel wat met je zo te zien...quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:55 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Ik moest echt keihard lachen, dit topic kan niet serieus bedoeld zijn.![]()
Ik denk dat TS zo'n saai boerenuiterlijk heeft en intellectueel ook nog eens weinig op te brengen (gezien zijn topics en motivatie), en nu uit jaloezie en bezitterigheid op zijn nagels zit te bijten. Mensen niet gunnen het beste uit zichzelf te halen..weer een zielig type op fok gespot. Jongen werk aan jezelf
Toen ging ze opeens vet fitnessen en daarna maakte ze het uit?quote:
Hoe oud ben je?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:40 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk niemand van wie de vriendin uit het niets ineens is gaan sporten en gezond is gaan leven.
Je doet net alsof het iets heel raars is, maar op zich is het toch best logisch?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:36 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Toen ging ze opeens vet fitnessen en daarna maakte ze het uit?
En nu heeft ze een heet lichaam en een hete vriend?
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:35 schreef vincenzo78 het volgende:
Mannen zijn over het algemeen laks. Zodra ze denken dat ze de buit binnen hebben, kakken ze volledig in.
Je moet als man initiatief blijven tonen, leuke dingen blijven doen, haar blijven verrassen. M.a.w. zorg dat het vlammetje goed blijft branden...
Er liggen altijd andere mannen op de loer. Of je nou het lekkerste wijf vd wereld hebt of je hebt een mormel dat op een freggel lijkt...er zijn altijd wel mannen die haar net dat beetje aandacht willen geven waar jij te lui voor bent geworden...
Ik weet het niet hoor.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:42 schreef Bruh het volgende:
[..]
Je doet net alsof het iets heel raars is, maar op zich is het toch best logisch?
Dan past haar relatie die ze heeft kennelijk bij haar zelfvertrouwen als ''fit'' persoon, en is ze hoogstwaarschijnlijk tevreden.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:56 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor.
En wat als ze altijd al fit is geweest?
Alsof de meeste mensen in NL vreselijk onfit zijn.
Ik zou het gewoon uitmaken en dan verder met verandering zeg maar.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:59 schreef Bruh het volgende:
[..]
Dan past haar relatie die ze heeft kennelijk bij haar zelfvertrouwen als ''fit'' persoon, en is ze hoogstwaarschijnlijk tevreden.
Waarom zou je jezelf gaan veranderen als je tevreden bent met jezelf en je leven? Dat hele sporten impliceert (hoeft niet altijd zo te zijn) ontevredenheid. En die ontevredenheid staat dikwijls niet op zichzelf, maar hangt vaak samen met andere factoren.
Zo komt dat sporten vaak voort uit ''niet lekker in je vel zitten''. Ook schijnt er psychologisch iets te zijn dat mensen die in korte tijd veel afvallen ook op andere vlakken (waaronder het relationele vlak) ''een nieuwe start'' willen maken.
Er wordt dus niet alleen nieuwe kleding gekocht, naar de kapper gegaan, maar er hoort ook een nieuwe relatie bij.
Eerste zin is waar. Dat tweede denkt zij wel inderdaadquote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:36 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Toen ging ze opeens vet fitnessen en daarna maakte ze het uit?
En nu heeft ze een heet lichaam en een hete vriend?
Veel te lange OP voor een KLB-topic, tenzij de OP ondersteund wordt met zelfgemaakte plaatjes/tekeningen/paintplaatjes zoals in den goede oude tijd.quote:
Remqopaintsquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:29 schreef Spinosaurus het volgende:
[..]
Veel te lange OP voor een KLB-topic, tenzij de OP ondersteund wordt met zelfgemaakte plaatjes/tekeningen/paintplaatjes zoals in den goede oude tijd.
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:15 schreef lnloggen het volgende:
recept om gegarandeerd vroeg of laat te worden gedumpt, en vervangen door een andere vent die die moeite wél neemt.
29, maar nu scheelt het wel dat in mijn vriendengroep iedereen al 5+ jaar dezelfde partner heeft.quote:
fucking burgerlullenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:37 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
29, maar nu scheelt het wel dat in mijn vriendengroep iedereen al 5+ jaar dezelfde partner heeft.
Je kunt negeren hoe fysieke aantrekkingskracht werkt, of het oppervlakkig noemen, maar je kunt ook stellen dat als je door laks- en luiheid de seksuele spanning gaandeweg laat wegebben, dat je je relatie misschien niet serieus neemt.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:30 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Ik zou niet eens zo'n vriendin willen. Lekker zo'n oppervlakkig wijf.
Vaste relatie, vaste baan, vinex woning, stationwagen, al kinderen hebben, op vakantie met de caravan en vooral geen karakter hebben ohga en naar ik hou van holland kijken zonder te klagenquote:
Exactly. Ik doe dat eerder zodat mijn vriend me lekker vind, dan dat een ander dat moet vinden. Na een breakup ga ik sowieso emotie-eten en ik ben niet iemand die er dan 'al klaar mee is voordat het uit is'. Wat ben je dan voor hengel dat je iemand zo aan de lijn houdt. Pas als ik daarna weer op de markt zou willen komen, kan ik wel voor 60sec een fitgirl zijn om vervolgens mijn chiazaad aan de lokale vogels te voeren.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 21:10 schreef Apotheose het volgende:
Heb je een laag zelfbeeld dat je zo denkt? Misschien wil ze juist beter in shape komen voor zichzelf en voor jou! Niet alle vrouwen laten de boel de boel wanneer ze "de buit binnen hebben"
De vrouw moet moeite doen voor mij. Voor haar 10 andere. Beter dan mij vindt ze toch niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:35 schreef vincenzo78 het volgende:
?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:35 schreef vincenzo78 het volgende:
Punt 1 en 2 check.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:07 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Vaste relatie, vaste baan, vinex woning, stationwagen, al kinderen hebben, op vakantie met de caravan en vooral geen karakter hebben ohga en naar ik hou van holland kijken zonder te klagen
Dit inderdaad, gewoon dit. Van die gasten dat die vinden dat ze brede armen hebben terwijl ze gewoon chubby zijn en tieten hebbenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:15 schreef lnloggen het volgende:
De les die je hier uit moet trekken als man: gewoon zelf ook fit blijven. Niet per se zo'n afgetrainde homofiele gladde mooiboy die vooral op zichzelf kickt als ie in de sportschool voor de spiegel staat, nee gewoon fit.
Echt, gasten die denken dat ze geen flikker hoeven te doen en alleen een beetje met hun luie reet op de bank chips en hamburgers en pizza liggen vreten. En dat hun wijf dan tot in lengte der dagen wel bij ze blijft en op hun vadsige bierpens blijft kicken.
Nee dude, zo werkt het niet. Man the fuck up en zorg gewoon dat je een beetje in vorm raakt en blijft. Dat aspect negeren = recept om gegarandeerd vroeg of laat te worden gedumpt, en vervangen door een andere vent die die moeite wél neemt.
Ik heb mijn vrouw verteld: toen we elkaar leerde kennen, had je prachtig lang haar dus dat houden we erin. Als je kort en pittig wilt, word ik niet blij en ga ik weg 😀.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 09:51 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
?Vrouwen veranderen na een huwelijk altijd in een dik monster met een kort, pittig kapsel hoor.
Dit dusquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:05 schreef KosterT het volgende:
Gewoon zorgen dat je altijd het voorbeeld van je vriendin bent op dat gebied.
ik snap dat smaken verschillen en je kort en pittig niet mooi vind. Maar om dan meteen te roepen dat je dan je koffers pakt als je vriendin ooit besluit voor kort te gaan, vind ik dan wel weer heel oppervlakkig.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:17 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik heb mijn vrouw verteld: toen we elkaar leerde kennen, had je prachtig lang haar dus dat houden we erin. Als je kort en pittig wilt, word ik niet blij en ga ik weg 😀.
Over dik hoef ik me geen zorgen te maken...dat zit genetisch wel goed...
???quote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:20 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Hahaha 😄
Is hij die van jou komen veroveren toen je volledig inkakte? 🤓
Nee, voor kort en pittig gaan is oppervlakkig. Als mijn vriendin dat een keer oppert heeft ze dus echt een groot probleem. Niet eens zozeer om dat kapsel (of ja, eigenlijk wel), maar vooral om het signaal dat je ermee afgeeft. Tenminste, op mij maken al die kutwijven de indruk dat ze zoiets hebben van 'het interesseert mij niet wat mijn man van mijn uiterlijk vindt, de kids zijn veel belangrijker!!11!!!'. En dan wel op Facebook plaatjes delen van 'een echte vrouw dit' en 'een echte vrouw dat'. Rot toch op man, je bent de naam vrouw niet eens waard. Je bent een nijlpaard met een groene kuif.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 11:08 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ik snap dat smaken verschillen en je kort en pittig niet mooi vind. Maar om dan meteen te roepen dat je dan je koffers pakt als je vriendin ooit besluit voor kort te gaan, vind ik dan wel weer heel oppervlakkig.
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 11:45 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Nee, voor kort en pittig gaan is oppervlakkig. Als mijn vriendin dat een keer oppert heeft ze dus echt een groot probleem. Niet eens zozeer om dat kapsel (of ja, eigenlijk wel), maar vooral om het signaal dat je ermee afgeeft. Tenminste, op mij maken al die kutwijven de indruk dat ze zoiets hebben van 'het interesseert mij niet wat mijn man van mijn uiterlijk vindt, de kids zijn veel belangrijker!!11!!!'. En dan wel op Facebook plaatjes delen van 'een echte vrouw dit' en 'een echte vrouw dat'. Rot toch op man, je bent de naam vrouw niet eens waard. Je bent een nijlpaard met een groene kuif.
Nee echt, kort pittig kapsel is echt een no-go. Dan weet je gewoon dat je fucked bent. Kijk, iedere vrouw wordt minder aantrekkelijker bij het ouder worden. Dat is nou eenmaal zo. Maar niet te veel snoepen, een fatsoenlijk kapsel, wat make-up en vooral GEEN ik herhaal GEEN fleecevesten en crocs zouden al heel wat doen.
Je moet dat niet te serieus nemen...zoals vele mannen ben ik allang verloren en durf ik nog geen eens meer weg te gaan 😄.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 11:08 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ik snap dat smaken verschillen en je kort en pittig niet mooi vind. Maar om dan meteen te roepen dat je dan je koffers pakt als je vriendin ooit besluit voor kort te gaan, vind ik dan wel weer heel oppervlakkig.
Dat de gozer van dat plaatje jouw chick inpikte....wilde een grapje maken, maar hij kwam niet aan...quote:
Lol nice try thoquote:Op zaterdag 21 mei 2016 12:14 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Dat de gozer van dat plaatje jouw chick inpikte....wilde een grapje maken, maar hij kwam niet aan...
Haha je hebt al echt een horrorbeeld voor je. Ligt ook een beetje aan de instelling van je vrouw. Je hebt vrouwen die op een gegeven altijd comfort verkiezen boven uiterlijk vertoon.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 11:45 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Nee, voor kort en pittig gaan is oppervlakkig. Als mijn vriendin dat een keer oppert heeft ze dus echt een groot probleem. Niet eens zozeer om dat kapsel (of ja, eigenlijk wel), maar vooral om het signaal dat je ermee afgeeft. Tenminste, op mij maken al die kutwijven de indruk dat ze zoiets hebben van 'het interesseert mij niet wat mijn man van mijn uiterlijk vindt, de kids zijn veel belangrijker!!11!!!'. En dan wel op Facebook plaatjes delen van 'een echte vrouw dit' en 'een echte vrouw dat'. Rot toch op man, je bent de naam vrouw niet eens waard. Je bent een nijlpaard met een groene kuif.
Nee echt, kort pittig kapsel is echt een no-go. Dan weet je gewoon dat je fucked bent. Kijk, iedere vrouw wordt minder aantrekkelijker bij het ouder worden. Dat is nou eenmaal zo. Maar niet te veel snoepen, een fatsoenlijk kapsel, wat make-up en vooral GEEN ik herhaal GEEN fleecevesten en crocs zouden al heel wat doen.
ok. En hoe jij er bij loopt maakt niet uit? Moet van 2 kanten komen he.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 11:45 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
ah okquote:Op zaterdag 21 mei 2016 12:11 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Je moet dat niet te serieus nemen...zoals vele mannen ben ik allang verloren en durf ik nog geen eens meer weg te gaan 😄.
Gelukkig houdt zij ook erg van haar lange krullende haar (krijgt ook van buitenstaanders veel complimenten) en soms vraagt ze zich wel af hoe het zou zijn om haar kort te knippen en dan zeg ik grappenderwijs dat ik weg ben...
Maar ik geef haar nu extra complimenten op haar prachtige bos krullen dus hoop ik dat ze het achterwege laat om het te knippen...
Wat me wel is opgevallen....hebben vrouwen mooi lang haar dan willen ze het knippen...hebben ze prachtige krullen, willen ze het stylen...is het stijl, willen ze krullen...hebben ze kort dan willen ze extensions...daarom is het als man belangrijk af en toe sturend te zijn (mannen nemen de beslissingen 😀😊😜).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |