quote:Een talkshow op Netflix, het is weer een nieuwe stap van de streamingdienst. Iedere woensdag, donderdag en vrijdag verschijnt er een nieuwe show van de hand van Chelsea Handler. De duizendpoot heeft van Netflix overduidelijk de vrije hand gekregen en aan een vinger had de van huis uit stand-upcomedian ook wel genoeg gehad. Ze gaat er met gestrekt been in, zoekt de randen van het toelaatbare op en probeert wat te leren.
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:19 schreef Aether het volgende:
Ah, hier kan ik de aflevering van de dag plaatsen
Misschien is Terrace House dan watquote:Op vrijdag 20 mei 2016 17:24 schreef Amarantha het volgende:
Ik vond de aflevering met Harajuku in Japan sowieso erg leuk. GwenJapan
Harajuku
quote:Producer talkshow Chelsea nu al vertrokken
Bill Wolff is vertrokken als producer van de eerste Netflix talkshow Chelsea. De talkshow is drie weken onderweg op Netflix, maar nu al zijn de weg tussen Chelsea en Wolff gescheiden. Een reden voor het opmerkelijke vertrek wordt niet gegeven. Zowel talkshow-host Chelsea Handler als Wolff spreken enkel lovend over elkaar. Van ruzie lijkt dus geen sprake te zijn. De manier waarop Handler een talkshow vorm geeft is mogelijk wel een oorzaak. “Ik ben enthousiast voor Chelsea. Ze heeft een unieke visie op het maken van een talkshow”, aldus Wolff tegenover Variety.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |