Oh ja daar komen ook wel eens bootjesquote:Op vrijdag 20 mei 2016 12:31 schreef sararaats het volgende:
bootjes kijken aan 't Scheld (lees: de Schelde)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is waar en technisch gezien is tachtig ook 40+, maar euh .... ik hoop toch dat de gemiddelde (40+) Fok!ker zich te jong voelt voor een cruisequote:
Ik ben er nog niet aan toe iig.. Maar de leeftijd daalt en dat was al 6 jaar geleden...quote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:59 schreef BaardaapAd het volgende:
[..]
Is waar en technisch gezien is tachtig ook 40+, maar euh .... ik hoop toch dat de gemiddelde (40+) Fok!ker zich te jong voelt voor een cruise![]()
http://www.schuttevaer.nl(...)passagier-daalt.html
Veerbootjes, containerschepen, de Flandria en noem maar op.quote:
40+ / Tong's Eet-Voedsel-Dagboek # 2quote:Op vrijdag 20 mei 2016 15:58 schreef chufi het volgende:
Beterschap Tong Wel gezond blijven eten natuurlijk.
maar wat was de uitslag van het vorige onderzoek? dat heb ik kennelijk gemistquote:Op vrijdag 20 mei 2016 15:30 schreef tong80 het volgende:
Ben bang dat ik weer parasieten in m'b lijf heb. Net extra vitamines wezen halen en drop en pastilles. Heb dezelfde symptomen al vorige maand. Hoop dat het niet doorzet en het hersteld. Anders maandag een kuurtje halen, die hielp de vorige keer ook.
Wel een imponerende boot. Hier in Bommel hadden we vroeger een werf aan de waalhaven. Was geweldig om die giganten te water te zien gaan. Vooral als klein kind.
Parasiet in darmen. Te hoge bloeddruk die hoofdpijn veroorzaakte oa.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 18:27 schreef sacha het volgende:
[..]
maar wat was de uitslag van het vorige onderzoek? dat heb ik kennelijk gemist
Dat beweer ik ook niet, misschien woont ze op een afstand van waaruit ze 'slachtoffer' zou kunnen worden is ook mogelijk.quote:
Ze is afgelopen najaar tot minstens 20 km verderop verhuisd, dan moet je wel een hele sterke kijker hebben.. Maar mogelijk kent ze er wel mensen in de buurt.. Maar dat kan voor iedereen geldenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 18:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat beweer ik ook niet, misschien woont ze op een afstand van waaruit ze 'slachtoffer' zou kunnen worden is ook mogelijk.
Vanaf die trap zou ze dat voor de zekerheid kunnen checken.
waarom de neuk is het zo ingewikkeld dit op te lossen?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 18:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Parasiet in darmen. Te hoge bloeddruk die hoofdpijn veroorzaakte oa.
Bietjes koken, kutdquote:Op vrijdag 20 mei 2016 18:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Parasiet in darmen. Te hoge bloeddruk die hoofdpijn veroorzaakte oa.
bbq-en schijnt alles op te lossenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:31 schreef sacha het volgende:
[..]
waarom de neuk is het zo ingewikkeld dit op te lossen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |